marți, 23 iunie 2009

ROUA FERICIRII



Am găsit dimineaţă pe braţul fericirii un bob de rouă,
Rătăcit şi speriat îmi mângâia buzele însetate de febra iubirii.
Am ridicat privirea către tine
Şi am aşternut văl pentru a te arde dorinţa.
Mi-ai poleit privirea cu verdele ochilor tăi
Ce îmi cereau să te hrănesc cu un zâmbet,
Un zâmbet ce-a sădit boabe de rouă în universul inimii.
Sufletul mi-a fost îngenunchiat şi a rostit,
Sporeşte-mi dorinţa, luând din ea, secundă cu secundă,
Sădeşte-o în misterul omenirii, doar de noi ştiut
Pentru ca ea să fie veşnic a noastră.
Nu lăsa privirile curioşilor să o găsească, nici să o atingă,
Fiindcă atunci toate dorinţele vor deveni prizoniere,
Se vor închide în seiful Carului de Foc,
Ce le va pârjoli fără milă, făcându-le fâşii de suflet sfâşiat,
Iar eu voi pleca fiindcă te iubesc cum n-am mai iubit niciodată
Şi mi-e teamă ca dorinţa mea să nu pună stăpânire pe gândurile tale.
Ai luat bobul de rouă în palme,
Iar palmele l-au transformat în dragoste,
O dragoste ce a turnat dorinţă în drumul către inima mea.

50 comentarii:

Dumitru K. Negoita spunea...

Itradevar, ca o dimineata a fericirii, cum bine spune-ti :
"Mi-ai poleit privirea
ce-mi cerea sa te hranesc
cu-n zambet
Sporeste-mi dorinta
sadeste-o-n misterul omenirii".

Lisandru Cristian spunea...

"Am găsit dimineaţă pe braţul fericirii un bob de rouă,
Rătăcit şi speriat îmi mângâia buzele însetate de febra iubirii" - ce frumos... Ai gustat bobul de rouă de pe braţul fericirii?

Mikka spunea...

ʹAm găsit dimineaţă pe braţul fericirii un bob de rouăʹ
- Superba atingere a bratului fericirii...

ʹUn zâmbet ce-a sădit boabe de rouă în universul inimiiʹ - minunat zambet!

Plina de dulce, cantarea asta, draga Geanina!

ʹAi luat bobul de rouă în palme,
Iar palmele l-au transformat în dragosteʹ - magia iubirii...

Multumesc pentru aceasta deschidere a noptii, deschidere de magie si frumusete!

Impliniri in toate visele, draga mea!

Geanina Codita spunea...

@Dumitru Negoita ,
Un zămbet construieşte multe, Maestre! Un zămbet ca şi primul sărut poate deveni imposibil de uitat. O seară binecuvântată!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
rămâne un mister ştiut doar de eroi şi rouă. Altfel riscăm să devenim prizonieri ai Carului de Foc.

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
draga mea dragă, mister, magie, iubire toate prinse într-un buchet de rouă ce ne împrospătează viaţa. Gata, am deschis braţele şi trimit roua dimineţii către tine pentru prospeţimea sufletului.

Miriam spunea...

Roua, zambet, iubire...
Toate acestea ma racoresc, ma alina, ma fac sa mi se incalzeasca inima...si mi se face dor, dor de ceva divin.
Te imbratisez strans, Geanina!

Geanina Codita spunea...

@Mariana,
o noapte magică urmeză, draga mea. Sper să te mângâie magia ei şi să nu-ţi mai dea drumul. O noapte de vis!

silvo spunea...

Buena noche, me gusta la hoja con la gota de agua, saludos

Geanina Codita spunea...

@silvo ,
Buenas tardes,
querido amigo. Me alegra saber que estás aquí y leer la poesía. Gracias por sus deseos y qué tan pronto haré una visita. Una noche de ensueño!

Dili spunea...

Ce frumos ai alaturat bobul de roua cu verdele crud, ambele contureaza noul inceput al iubirii si al dorintei, m-au improspatat aceste randuri!

La Gata Coqueta spunea...

▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████████▒▒▒████████
Pasa este osito a las personas qe quieres muchisimo y no quieres que cambien nunca. (espero recibir el osito).

Si recibes entre 2-4 ositos te quieren
Si recibes entre 4-8 ositos te quieren mucho
Si recibes entre 8-10 ositos te quieren muchiiiisimo

Espero que yo sea una de ellas!!

PASO COMO SIEMPRE A DEJARTE UNA SONRÍSA MIENTRAS LEO PLACIDAMENTE TUS POEMAS DE AMOR Y ARMONÍA, SIEMPRE MUY BIEN COMPUESTOS COMO UNA POETISA AUTENTICA ONDE DEJAS AL DESCUBIERTO LOS SENTIMIENTOS.

BESOS DE NI PARA TI.

MUAKKKKKKKKKK
MUAKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Geanina Codita spunea...

@Dilimache,
verde crud, precum iubirea, draga mea. Sânzienele ştiu exact ce să facă pentru acestă iubire. Mă gândesc de multe ori că prin aceste scrieri voi reuşi să-i conving pe cititori să îndrăgească poezia. Nu ştiu exact cât reuşesc, dar sper să o fac cât mai bine. Naturaleţea şi simplitatea versurilor mele să ajungă la sufletul cititorului, iar pentru mine asta înseamnă bucurie, fericire.

Geanina Codita spunea...

@La Gata Coqueta ,
Amigos,
Disfruté cada momento de su visita. Y he leído con mucho gusto todo lo que escribir. Oso es un encantador, y le doy la bienvenida con sonrisa. Es otro de los grandes, pero recibió el día de hoy. Muchas gracias. Una noche de ensueño!

Diana Z. spunea...

Roua fericirii m-a dus cu gandul la padure, la munte, la dimineti racoroase. O perioada fericita...
Te pup cu drag.

Geanina Codita spunea...

@Diana Z. ,
bine ai revenit! roua fericirii ascunde în noi toţi un secret, fie că este vorba despre firul de iarbă ce ne-a mângâiat fericirea împlinindu-ne, fie că dimineaţa ne trezim lângă persoana iubită şi cu aceeaşi bucurie îi spunem că o iubim, aşa cum făceam la prima întâlnire, nu stiu , iubirile au farmecul lor precum bobiţele de rouă. Totul este ca noi să ştim să păstrăm toate acestea lângă suflet ,frumos.

Dili spunea...

Cu siguranta faci mult prin aceste versuri care patrund adanc in sufletul cititorului acolo unde are el nevoie mai mare... Fiindca izvorasc din inima, au puterea de a incalzi si de a lua mii de forme, lasand gandul sa alerge prin unghere ascunse si sa dea astfel nastere unor alte si alte simtiri frumoase. Multumim :-)

Geanina Codita spunea...

Dilimache ,
incredibil! în clipa asta eram chiar la tine pe blog şi citeam despre Sânziene. Mulţumesc de vizită şi pentru gândurile tale bune, dragă prietenă. Noapte de vis să ai cu iubire din plin!

Dili spunea...

Niciodata, si cu atat mai putin in noaptea asta, coincidentele nu-s coincidente si totul are rostul sau. Noapte proaspata si tie!!!

Geanina Codita spunea...

Dilimache ,
spun adesea că nimic nu este întâmplător. Chiar nu este! tu îmi confirmi acest lucru. Îmbrăţişări calde la ceas târziu în noapte!

Casa Oficio spunea...

Bună prieten
Vă mulţumim pentru vizitarea BOG! Este o plăcere să vă avem pe lista de prieteni, blog-ul dvs. este minunat!

Casa Oficio spunea...

Top Blog...OK!!!

Dumitru K. Negoita spunea...

Din,dimineata de "Sanziene",pe la noi "Dragaici", "roua fericirii" sa va cuprinda, precum roadele ce le-ati sadit,printr-o dragoste binecuvantata.

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Miriam spunea...

Geanina, o imbratisare strânsă...strânsă!

Cât de importantă este o îmbrăţişare? Poţi da un răspuns aici http://psalmdedor.blogspot.com/2009/06/cat-de-importanta-este-o-imbratisare.html.

mmary spunea...

M-am trezit dimineata mangaiata de un "bob de roua" ce "mi-a poleit privirea cu verdele ochilor sai",adancit in verdele ochilor mei,absorbind "fasiile de suflet sfasiat" cu un zambet cald ce striga: " TREZIREEEEEEEEEEA !"......e minunat "bobul de rouă,
rătăcit şi speriat ce mângâia buzele însetate de febra iubirii."...sunt incantatoare toate aceste minunate versuri ce "au turnat dorinţă în drumul către inima mea"...esti incantatoare TU, draga mea...

Geanina Codita spunea...

@Casa Oficio ,
Graciasssssssssssssss!!!!!!!!!111111

Geanina Codita spunea...

@Dumitru Negoita,
Bună dimineaţa, Maestre, greu cu o insomniacă precum sunt. Să fiţi binecuvântat!

Geanina Codita spunea...

@Paul ,
bună să fie prieten drag!Sper că v-au fost pe plac urările Sânzienelor.
O zi de vis!

Geanina Codita spunea...

@Mariana ,
uiteeeeee, stânsăăăă!!!! Gata, m-am frânt de atâta iubire! Să fie ziua precum răsăritul!

Anonim spunea...

Thanks for your kind visit and words in our blog!
Your blog is marvellous indeed!
Big hug,Sofia,Pedro e Joana

Orry spunea...

Vai ce frumos e la tine! Roua asta a fericirii emana un aer atat de curat si atata viata ca-mi vine sa raman aici pentru totdeauna!
Sti cum ma simt acum?! Exact cum m-am simtit prima data intr-o tabara de munte, la cort!
Liniste .... noapte senina ... roua pura si mai ales fericire!

Multumesc Geanina!
Esti minunata! :)
O zi la fel de divina pe cat ne-ai urat tu!
Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Geanina draga, iti multumesc pentru fir de sanziana adunat prin trezire in zori....Esti debordant de vesela astazi si m-am molipsit....te pup cu drag, si prietenia adunata din toate colturile sufletului meu o trimit spre tine caci, sunt sigura ca si tu la randul tau o vei presara peste multe inimi.

Jacqueline Maru spunea...

E minunat sa incepi o noua zi cu urarile tale !

Sunt superbe versurile...romantice...ma duc cu gandul la o iubire curata , alba , nepatata de pacat , teama , frica...

Iti multumesc k ne-ai daruit atatea culori minunate, am sa le iau si mi le lipesc pe inimioara, sa le asimilez puterea mai bine.
Iti trimit o infinitate de Verde...culoarea Iubirii si a chakrei inimii : Anahata .

Bejenaru Gabriela spunea...

o dimineta si o zi cat mai frumoasa,si chiar mai trezit in aceasta zi de sanzaiene.

Lisandru Cristian spunea...

Geanina, o zi cât mai bună îţi doresc, cu multe boabe de rouă în priviri şi în păr! Să zâmbim şi să ne iubim cu toată pasiunea, orice minut fără iubire este pierdut iremediabil...

Geanina Codita spunea...

@mmary ,
draga mea dragă, eu făcui doar ce mă rugară Sânzienele. Suberbă zi, îţi seamănă!

Geanina Codita spunea...

@Sofia,Pedro e Joana ,
welcome!

Geanina Codita spunea...

@orianda,
ne împrospătează sufletul fiindcă de acolo pleacă toată fiinţa noastră la drum pentru o nouă zi. Îţi stă bine cu Sânziene în păr, draga mea. Ziua să-ţi fie precum sufletul!

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe,
mă pregăteam să-mi cer scuze de la prieteni fiindcă am dat buzna în casele lor la ore matinale, însă Sânzienele m-au rugat.Am stat toată noaptea şi v-am păzit de toate relele.O zi cât mai bună să ai, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

Jacqueline Maru ,

Am pus infinitatea în suflet şi fericirea m-a cuprins,
Am pus verdele în ochi şi aceştia s-au deschis,
Darurile tale sunt de nepreţuit,
Îţi mulţumesc din suflet şi bine ai venit!

Geanina Codita spunea...

gabriela ,
fericită sunt să aud ceea ce îmi spui, pentru că aud nu citesc, asta se întâmplă.Mulţumesc pentru vizitele tale şi nu mă pot abţine să nu-ţi spun cât de dragă îmi este minunea de copil de pe blogul tău. De fiecare dată îmi smulge un zâmbet, când trec pe la tine.
O zi de minuni şi pentru tine, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
pierduţi suntem şi noi
. Drum iremediabil de găsit, găsitorului recompensă.

Iubirea stă în firele de rouă
Mângâierea le-aduce în priviri
Tristeţea se face că plouă
Priviri, iubiri şi sute de trăiri.

Geocer spunea...

La atata poezie si romantism, eu parca ma simt cam neavenit. Poate ca am eu o stare mai altfel, azi.

Geanina Codita spunea...

Geocer,
Neavenit!!!
Mult te-ai gândit...
Un bob de rouă
Şi te-ai trezit.
Să-mi spui acum
De ţi-e mai bine
Să-ţi pun un rând
Şi pentru mâine.

Lisandru Cristian spunea...

Ce-mi place când se vorbeşte şi se scrie despre iubire... Am gustat un bob de rouă, iar gustul a fost realmente minunat...

Geanina Codita spunea...

@Cristian ,
s-a scris, s-a vorbit, s-a gustat, întrebarea-i, ce-a urmat?

Geanina Codita spunea...

Ce să urmeze, dragii mei? Două ore de predat alături de cursanţii mei care-mi sunt tare dragi. Am acolo un domn care-mi citeşte poeziile şi probabil le şi recită soţiei. Ce frumos!!!
Îmbrăţişări nedormite, dar fericite. Pe curând!

Caterina spunea...

Carissima,
é meravigliosa il tuo blog. Il mio problema é che difficilmente capisco il testo con il traduttore. In caso di poesie questo é un grande guaio.
Ti invio tanti baci con tantissima simpatia:
Kati

Geanina Codita spunea...

@Caterina ,

bienvenida.! Existe traductor en mi blog, tratando de traducir puede hacer más para comprender. Un día de esperanza!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă