joi, 25 iunie 2009

NAUFRAGIAŢI ÎN IUBIRE



Azi am turnat în sticlă tot verdele speranţei,
Am pus-o apoi la soare, în zilele vacanţei,
Nu vreau decât să prindă noi aripi fericirii
Când tu pătruns de arşiţa iubirii
Vei naufragia pe mişcătoarele nisipuri
Din sufletul ce a plătit deja multe tributuri.
Ai luat un fir sensibil de nisip
Pentru a măsura cu orice chip
Pulsul alert al inimii de gheaţă
Ce-a transformat castelu-n fortăreţă,
Pe care-ai activat-o cu-n sărut
Al cărei cifru nu poate fi ştiut
De nici un alt naufragiat pe mare
Ce caută în suflet alinare.
Dincolo de acestă fortăreaţă
Ai pus imensitatea iubirii ce astăzi te răsfaţă,
Şi furia iubirii va prinde acum viaţă.
Stăpân tu eşti acum, peste imensitate
Si nimeni altul n-ar avea-ndrăzneala să bată la cetate.
Mătase de Agat ai presărat pe suflet
Ca dragostea nebună să-mi înflorescă-n pântec,
L-ai învelit divin în stea de mare
Ca el să strălucească într-un adânc ce doare,
Tot din adânc ai luat şi spuma mării
Şi ai cristalizat în acvarin albastrul sării,
Ai alungat cu el nelinişti şi dureri
Făcând culoar iubirii pân’ la cer.


Sursa foto - http://images.google.ro/images

34 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

"Ai alungat cu el nelinishi si dureri
Facand culoar iubirii pan'la cer"..
Foarte frumos; cuvintele tale se materializeaza, se aduna ca o mantie..

Geanina Codita spunea...

@incertitudini
este mantia iubirii ce are grijă de sufletul nostru. Il pansează când acest este rănit şi îl înalţă când acesta este iubit. Îmbrăţişări fără normă, draga mea dragă!

Dili spunea...

frumos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IrinaBohemianDance spunea...

Aici la tine gasesc de fiecare data liniste,pace si iubire...Ca de obicei versuri sublime ,adevarat balsam pentru suflet...

Imbratisari

Lisandru Cristian spunea...

"Si nimeni altul n-ar avea-ndrăzneala să bată la cetate.
Mătase de Agat ai presărat pe suflet
Ca dragostea nebună să-mi înflorescă-n pântec,
L-ai învelit divin în stea de mare
Ca el să strălucească într-un adânc ce doare" - ce surpriză plăcută la această oră a după-amiezii... Cine nu şi-ar dori să fie un naufragiat în iubire. Nimeni nu ar mai dori să treacă vreaun vas care să îl scoată de acolo...

elite spunea...

Daca in zori atat de multa iubire iti inunda sufletul inseamna ca esti un om fericit!

silvo spunea...

Preciosa y sugerente foto y muy colorida, buena tarde

Geanina Codita spunea...

Dilimache ,
de-a dreptul divin să iubeşti, draga mea dragă.
Seara asta să dea tonul iubirii şi în sufletul celor ce nu au cunoscut-o încă.Îmbrăţişări!

Geanina Codita spunea...

@irina,
tare mi-era dor de mama artistei Nikol Kidman. Sper că se răsfaţă cu valurile mării. Mă bucur să aflu că poţi găsi aici o oază de linişte şi multă iubire. Uite, acum am trimis un transport cu iubire pentru veşnicia sufletului.Te-am cuprins şi te-am îmbrăţişat de mi-e teamă să nu te frâng.

Orry spunea...

vaaaai cata iubire, scumpa mea! Si e minunat sa o impartasesti cu noi! Ce sa spun?!
Multumesc ar fi suficient?!
Cateva imbratisari calde, un pupic si un imens respect pentru tine ar fi de-ajuns?!
:)
Ideea era urmatoarea: esti fantastica, iar iubirea din sufeltul tau e atat de perfecta incat da pe dinafara! Ce bine! Asa putem gusta nitel si noi!
Muuuulta - da multa- multa - fericire!
O seara cat mai placuta!

Geanina Codita spunea...

Cristian,
romanticul incurabil, a trecut pe aici şi a lăsat parfum de iubire.Îţi doresc să ai o viaţă de naufragiat şi nimeni nicicând să nu îţi sară în ajutor într-o astfel de situaţie.Rar mi-a fost dat să întâlnesc un bărbat care să trăiască iubirea aşa cum o faci tu. Iubiri cu parfum de naufragiu...

Geanina Codita spunea...

elite ,
draga mea, am avut şansa să fiu iubită cu o pasiune cutremurătoare. Am învăţat că pasiunea este înrădăcinată în suflet şi creşte odată cu iubirea. Am spus mereu că fericirea există, depinde de noi cum o ajutăm să fie mereu proaspătă. Te îmbrăţişez până la cer cu toată dragostea.

Geanina Codita spunea...

silvo,
gracias!

Geanina Codita spunea...

orianda ,
draga mea, izvorul iubirii este în fiecare dintre noi. oricine iubeste oamenii şi viaţa cu pasiune poate spune că este stăpânul iubirii. Iubirea dărâmă munţii ce par imposibilde urcat. Îmbrăţişări şi multă iubire la ceas de seară!

Anonim spunea...

Sper sa ajunga comentariul si sa nu mi se inchida pagina. Am cateva saptamani bune de cand tot am probleme... Pe blogul tau, al lui Leo, al lui Geocer... Si alte cateva de pe blogspot... Cred ca e politica de "stat" intre cele doua platforme, sa nu se suporte intre ele...

Iti multumesc pentru vizite, imi fac o reala placere... Abia am revenit si dau si eu o raita...

Geanina Codita spunea...

@gaborpaul ,
bine ai revenit. Norocoasă a fost ziua când am găsit un mesaj al tău pe blogul Mikkai. Atunci am reuşit să reiau legătura ruptă în martie sau aprilie când ai plecat de la blogspot. Până atunci primeam pe mail toate postările, apoi s-a rupt firul. Citesc cu mare drag ceea ce scrii fiindcă simţi realitatea aşa cum şi mie mi se întâmplă. Regret să aflu de problemele cu blogspotul şi platforma pe care ai tu blogul dar sper intr-o remediere rapidă a situaţiei. O seară de minune să ai!

Diana Z. spunea...

Daca de Sanziene ne-i trezit plina de viata, azi ne-ai impartit iubire.
Frumos suflet.
Pupicei

Geanina Codita spunea...

@Diana Z. ,
la tine eram acum şi citeam despre ceea ce ai făcut de Sânziene şi bineînţeles priveam fotografiile.
Imbrăţişări de zile mari!

Bejenaru Gabriela spunea...

un blog plin de iubire si speranta,la fiecare rand nu gasesti altceva decat iubire,dragoste si prietenie.multumesc lui Dumnezeu ca existi ca sa ne umpli inimile cu randurile tale minunate

Geanina Codita spunea...

@gabriela ,
bine ai revenit. Am venit cam târziu ce-i drept, de la o plimbare la ceas de seară spre dimineaţă. O plimbare la pas cu cineva foarte drag mie.Am încărcat bateriile şi noaptea mă ţine de vorbă, punem la cale următoarea postare. Mulţumesc pentru gândurile tale frumoase şi nu uita să iubeşti, aceasta e esenţa fericirii şi a tinereţii sufletului. Îmbrăţişări!

Mikka spunea...

Superba cantare a iubirii, draga mea!
Pe insula asta insorita, toti indragostitii lumii, langa ochiuri de ape limpezi, impartasindu-si iubirile...

"Vei naufragia pe mişcătoarele nisipuri
Din sufletul ce a plătit deja multe tributuri." - ma simt grozav, asa, naufragiata.
Imi primesc bucuriile din randurile tale, scrise atat de frumos, si gust lumina acestei zile.
Iata, iti aduc ceai de cel mai bun si cafea, pentru tine si oaspetii tai...

Anonim spunea...

Foarte frumos! Romantic si linistitor!

Geanina Codita spunea...

Mikka,
draga mea dragă, tare mă bucur pentru că ai revenit pe melegurile iubirii şi îţi doreşti să intri în pielea naufragiatului. Mă găndeam că ar fi bine pentru turismul românesc să se înfiinţeze un astfel de loc unde să domnească iubirea. Ar avea mult de cştigat Ministerul cu pricina şi naufragiul său ar fi privit atunci cu alţi ochi. Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă.

Geanina Codita spunea...

simioncristian ,
minunată postura de naufragiat. Mă bucur că ai intrat în acest rol pentru câteva minute. Imbrăţişări şi iubire!

andreiraduM spunea...

Geanina, parfum de poezie, in sfarsit am prins un locusor mai liber sa te pot atinge si eu in aceasta lume virtuala.

Multumesc pentru rasaritul de soare. E minunat. Ca de altfel toate zilele in care rasaritul de soare nu este umbrit de norii strengari.

La tine e paradisul virtual.
Iti trimit o-mbratisare, un zambet si-o infinta multumire.

[Vezi, deja aici se infaptuieste marea imbratisare:
"siamo tutti in un grande abbraccio"]

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba:)

Geanina Codita spunea...

ARIPI DE FLUTURE,
bine ai revenit , draga mea! Trebuie să îţi spun că sunt fericită dacă versurile acestea au ajuns şi la sufletul tău sensibil. Să-ţi fie ziua precum sufletul!

Geanina Codita spunea...

@anonimul pamantean,
mă simt onorată de vizită şi de atingere. Bine ai venit... în PARADIS!
Îmbrăţişări fără normă trimit către tine şi trebuie să-ţi mulţumesc şi pentru

"iar tu sa ai o zi plina cu "brividi di piacere" (fiori de placere)", mi-a plăcut teribil acest final .

O zi de mare minune să ai!

mmary spunea...

In "pulsul alert al inimii de gheata...ai pus imensitatea iubirii ce astazi ne rasfata" incercand sa "prinzi noi aripi fericirii" "ce naufragia pe miscaroarele nisipuri"...iti multumesc "c-ai invelit in stea de mare...nelinisti si dureri facand culoar iubirii pan'la cer."..."stapana esti acum peste imensitate"...IUBIREA, da , ea este frumoasa ta cetate...

Geanina Codita spunea...

mmary,

IUBIREA FACE MINUNI!

Am spus şi repet la nesfârşit pentru că asta simt.Dăruiesc iubire fiindcă îmi place nespus să fac acest lucru, niciodată nu aştept nimic în schimb. Aceasta-i fericirea mea, aşa îmi place să trăiesc şi aşa îmi voi finaliza drumul prin viaţă, cu multă iubire şi demnitate. Îmbrăţişări şi gânduri frumoase!

Vania spunea...

Tot la sticlă mă gândeam şi eu acum, independent de simţământul iubirii...

Geanina Codita spunea...

Vania ,
incredibil eşti, pe cuvânt. Instantaneu mă prinse râsul în hohote. Ce să mai spun, conţinulul sticlelor aduc fericirea.
O zi "plină" să ai!

Ana Gabriela spunea...

Am pasit incet in lumea bloggerilor...mana parca fermecata a deschis o usa pe care scria "Naufragiati in iubire"...si deodata m-am treit pe o insula pustie...doar eu si speranta...si ne-am indragostit...multumita tie Geanina...superba poezie:D

Geanina Codita spunea...

@raza de soare ,

îmi place să aflu că ai bătut la porţile iubirii, fată deşteaptă. Să ţii cu dinţii de iubire, te face puternică şi frumoasă în priviri.

O zi cu multă iubire în priviri şi suflet, draga mea!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă