joi, 11 iunie 2009

Dansând cu ploaia



Am spus mereu că ploaia este imprevizibilă
Intră în viaţa mea neanunţată
Şi mă scutură de toţi fiorii.
Astăzi mergeam alene pe asfaltul vieţii mele
Făceam o listă cu ceea ce-mi doresc,
Cu ceea ce îmi place, cu viaţa mea.
Imprevizibila ploaie a apărut
Şi cu o magică rafală a şters tot.
La prima atingere inima s-a ascuns după un strop al sufletului,
La ce-a de-a doua , mărgăritarele dansau în părul meu
Încercând disperate să-mi descopere umerii
A treia atingere le asigură un drum fără piedici nodurose de stancă
Stropii alunecă diafan pe umerii proaspăt descoperiţi
Zguduiţi din temelii de cutremurul fiorului
Pe care ploaia mi-l dăruieşte de fiecare dată
Când intră-n viaţa mea.
Dansez desculţă, fericită, fără încetare
Înnebunită de stropii ce-mi invadează trupul fără să mă-ntrebe
Ploaia mă îmbrăţişează şi îmi şopteşte alintându-mi urechea
- Dansezi?
Mă înclin precum o prinţesă
Simţind cum ploaia îmi propune rolul vieţii mele
Încep a învăţa paşi noi, mă învârt
Ridic braţele şi privirea către cer
Iar ploaia îmi inundă faţa şi mă sărută
Atingerea ploii mă fascinează, m-aruncă în visare
Mă strânge de mână şi mă transformă-n floare
O floare ce creşte-n iubire, prin ploaie,
O ploaie ce-mi zgârâie trupul cu flori,
O ploaie eternă ce-mi curge prin vene dându-mi fiori.
Fiorul acesta îmi mângâie ochii, iar eu îi deschid
Ies din visare şi ploaia în mine o-nchid.

Sursa foto - http://iwallpapersraj.blogspot.com

43 comentarii:

Mikka spunea...

Ayyyyy! Queride, que me gustaaaaa!

Esti o Frumoasa, dansand cu ploaia, cu apa, Zeita care face totul sa creasca, sa infloreasca, sa se deschida catre Iubire.

"Simţind cum ploaia îmi propune rolul vieţii mele
Încep a învăţa paşi noi, mă învârt"

Magie si dans... Rolul vietii...
Femeia se trezeste Zeita... Se vede cum este cu adevarat...

Minunat! Bucura-te!

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Geanina Codita spunea...

@Mikka,
amiga mia!, como estas??
dor mi-a fost de tine, draga mea.
Ploaia îmi dă cele mai interesante şi frumoase roluri. E cineva care nu iubeşte ploaia???Te îmbrăţişez cu tot sufletul împrospătat de ploaie.

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Geanina Codita spunea...

Paul-N. K.,
bunul meu prieten promit să fac un compromis cu ploaia şi pentru un dans să te transform pentru a-ţi îndeplini visul.Gânduri incredibil de ploioase.

Geanina Codita spunea...

@Paul-N. K. ,
noapte bună şi visul să devină realitate. Am promisiunea ploii. Se ţine întotdeauna de promisiune, iar tu eşti un prieten special ce ne oferă mireasma florilor de salcam cu tot sufletul.

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Geanina Codita spunea...

@Paul-N. K. ,
ploi proaspete precum visezi, arome şi gânduri din cele mai alese. Noapte buna!

Lisandru Cristian spunea...

Ah, ce fotografie şi ce dans în ploaie! Singing and dancing in the rain, aşa da... Să dispară strănutul, coldrexul, paracetamolul şi alte medicamente... Să curgă stropi mari peste inimi şi să spele tristeţi... Numai fericirile să fie definitive, cred în continuare în efemerul tristeţilor! Geanina, îţi doresc o noapte extraordinară!

Geanina Codita spunea...

@Lisandru Cristian ,
stropii spală conştiincios ultima urmă de strănut, curăţă pentru ca "fericirile să fie definitive".Gânduri dureros de liniştite, ce stau pe banca timpului alungând tristeţea.

angela spunea...

Geanina,
ploaia purifica dar si intensifica secretul.

Ploaia, femeia si parul lung si bogat

o zi frumoasa sa ai :)
dans

ajnanina spunea...

danseaza, femeie frumoasa!
in ploaie, in ochi, in inimi...
sa-ti fie cu noroc si cu iubire...

Lisandru Cristian spunea...

Mă aşez şi eu pe banca timpului şi deschid o virtuală umbrelă. Deşi poate că ar fi bine să las stropii de ploaie să curgă...

elena marin-alexe spunea...

EI, DRAGA MEA , DUPA CATE VAD EU, ASTI O 'GRANDE' ROMANTICA,SI STII CARE ESTE PAREREA MEA? hAI SA LASAM PICURII PURIFICATORI SA ALUNECE SI ...PE INIMA NOASTRA...caci mie imi place ploaia, la propriu, si as canta in ploaie, as dansa si m-as plimba si as scrie versuri si as iubi in ploaie, ploaia....Te imbratisez cu picuri de ploaie, caci aici ...chiar ploua.

Anonim spunea...

In ploaie te simti implinit cum la fel de usor te poti simti vulnerabil.
Ploile de vara imi redau bucuria vieti, imi trezesc amintiri si imi dau taria sa trec peste obstacole. Ploile violente ma fac sa realizez ca sunt doar un bob de nisip in comparatie cu tot ce ne inconjoara.

Diana Z. spunea...

Draga mea, esti o inspiratie.
Poezia de vineri e superba. Chiar daca nu-mi place ploaia, versurile te fac sa-ti doresti cateva picaturi.
Vroiam sa-ti spun ca preiau si eu ideea de vineri speciala, doar ca eu nu scriu versuri dar salvez imagini din jurul meu.
Iti multumesc pentru inspiratie.
Cu drag,
Diana Z.

elite spunea...

Mie imi place ploaia...imi place cand natura se pregateste de ploaie,imi place atunci cand picaturi mari si grele imi bat in geam...acum,cand am citit randurile tale pot spune ca ploaia imi place si mai mult!

Albinutza spunea...

F frumos, sublim, si eu iubesc ploaia, te face mai romantic, mai ales vara

mmary spunea...

E fascinant modul in care te daruiesti ploii...iar ploaia se revarsa asupra ta,devine parte din tine,pentru a ne descoperi calea ce duce spre cele mai intime sanctuare ale dorintelor tale...:)...Tu,draga mea Geanina,ne-ai descris o ploaie romantica,o ploaie indragostita de tine, si ,intr-un mod minunat, ai devenit oglinda in care ea se reflecta...e extrem de seducatoare indragostita printesa care danseaza-n ploaie...

Alma spunea...

Uso mi imaginacion y si es asi felicidades, debes contarme q se siente jejej, cuidate mucho, que estes muy bien

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Missx spunea...

Me alegro, porque me enteré. Aquí la bella imaginación y dar su mano. Un hermoso día!

Geanina Codita spunea...

@angela ,
daaaaaaaaaa, ai dreptate, ai adus elementele pe care le-am avut în gând atunci când am scris. Dans să fie! Îmbrăţişări!

Geanina Codita spunea...

@ajnanina,
voi dansa cu ploaia pentru totdeauna. Voi afla secretele ploii pe care le voi împărtăşi tuturor. Mulţumiri să plouă cu poveşti asta-mi doresc.

Geanina Codita spunea...

Lisandru Cristian ,
fără umbrelă, ploaia aşa ne vrea şi ne simte mai aproape. Momentele sub ploaie sunt magnifice.

Geanina Codita spunea...

@Mugur,
dacă învăţăm să simţim ploaia , va deveni prietena noastră şi sropii ei ne vor răsfăţa. Aseară a fost o ploaie de vară capabilă prin forţa ei să îmi smulgă gândurile şi să le aşeze în spaţiul virtual.

Geanina Codita spunea...

@elena marin-alexe ,
am citit de multă vreme în sufletul tău cum stă treaba cu ploile, minunată prietenă. Am simţit că eşti prietena ploii, aşadar şi a mea. Multumesc şi mii de îmbrăţişări.

Geanina Codita spunea...

@simioncristian ,
trăiri speciale se simt în rândurile tale. Eşti fericit că trăieşti astfel uniunea cu ploaia. O zi grozavă să ai!

Geanina Codita spunea...

@Diana Z.,
mulţumesc pentru gândurile frumoase dragă prietenă, vine acuşi şi poezia de vineri, nu am uitat ce am stabilit. Îmi place frumoasa ta familie, îmi place modul în care priviţi viaţa. O zi minunată să ai.

Geanina Codita spunea...

@elite,
se simte în aer că îţi place, iar pasiunea care te însoţeşte nu e puţin lucru. Sistemul de învăţământ ar trebui să ridice pe la Iaşi statui. O zi aşa cum îţi doreşti.

Geanina Codita spunea...

@Albinutza ,
e mult romantism când ploaia îmi bate în geam cu forţă să se asigure că îi voi deschide şi îi voi acorda un dans. Bine ai venit!

Geanina Codita spunea...

@mmary ,
gândurile tale mâ hipnotizează de fiecare dată. Şoţul meu are mare noroc fiindcă nu eşti bărbat. Deocamdată e gelos pe ploaie. Îmbrăţişări ploioase de vară.

Geanina Codita spunea...

@Alma ,
Gracias por visita, amiga!

Geanina Codita spunea...

@Paul-N. K.,
prieten drag, ai mare dreptate, pentru mine e hrana cea mai consistentă. O zi minunată să ai.

Geanina Codita spunea...

@Alma Rosa ,
gracias por tu palavras.

Voz Ruda spunea...

Hola :)
He querido traducir tu página pero no lo consigo. ¿cúal es el idioma original???

Muchas gracias por tus cometarios en mi blog, bienvenida siempre!

Geanina Codita spunea...

@Cristina ,
Gracias por visitar, me gusta leer. enviar a todos ustedes mis buenos pensamientos.

marichuy spunea...

Geanina

Abrazos desde México

Merci pour votre commentaire dans ma blog.

Geanina Codita spunea...

@marichuy,
gracias amiga por tus cometarios.

Anonim spunea...

aș scrie o carte, dacă ar fi să mă apuc să vorbesc despre ploaie. Vise, imagini, parfumuri.. Ador ploaia. E bună pentru orice stare de spirit!

Geanina Codita spunea...

@ILANA,
bine ai venit!
ploaia mi-e prietenă , o ador ca şi tine.Mulţumesc de vizită .

MRB spunea...

Que pena que no te entiendo, pero gracias igual por visitarme y dejarme tu comentario.

Un abrazo.

Valentina Bucur spunea...

ma inclin in fata ta, Printesa a Florilor de Ploaie... te invit la o plimbare, desculta, printre picaturile de roua ale noilor dimineti... dimineti in care sa descoperi si sa redescoperi fiori...

"magica rafala" de versuri :x

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă