sâmbătă, 27 iunie 2009

HAZARDUL A HOTĂRÂT...



Iată-ne în liftul vieţii, ataşat la vitrina Universului, urcând etaj cu etaj, către eternitate. Între etaje, cu un impuls nebunesc privirea ta îmi pune diagnosticul cu o acurateţe demnă de un arhitect al universului. Fără să mă întrebi, faci incizie pe sufletul meu care se simte de la prima palpare că e făcut cioburi. Mâna ta de modelator al întregului meu univers nu dă greş, cu o singură mişcare pătrunzi şi scoţi cioburile ce mi-au asfaltat sufletul, turnând culoare de rubin ce transformă totul în mine.

Orice gest al meu este inutil, ai presărat pe chimia sufletelor noastre stele de diamant din dorinţa de a-ţi îndeplini visul malignizat, transformându-mă cu o măiestrie de invidiat în femeia visurilor transparente. Acum poţi vedea inima ce tresare la fiecare privire a ta, masca nu-şi mai are rostul, aortele pulsează sclipiri de viaţă şi cu puterea gândului mă transformi în femeia prin care poţi vedea viaţa ce respiră prin toate cristalele aşezate cu grijă de tine în matca sufletului meu.

Cu mâna dreaptă, îmi aşezi buclele într-un colţ al vitrinei, dezvăluind locul ce-i dă sufletului vibraţii şi trezeşte în tine dorinţe nebănuite, iar cerceii de safir se topesc la atingerea buzelor tale, lăsându-le cale liberă către interiorul sufletului meu. Mâna îşi urmează cursul, cu grijă desenat de zâmbetul chipului meu, către bulgării de nea, aprinzând flacăra divină în prezenţa degetelor aspre precum coralii de la atâtea incizii sculptate. Visai de secole la această transparenţă, visai neîncetat la aisbergul în care doreai să te scufunzi fericit pentru totdeauna ignorând barca ce striga din toate încheieturile S.O.S.

Atingerea aisbergului declanşeză transformări uimitoare în privirea mea, pe al cărui culoar transparent se preling smaralde, care în cădere se transformă în perle ce se revarsă, rând pe rând, pe podeau liftului, declanşând sunete ce vibrează la unison cu sufletele noastre. Mă priveşti adânc şi…

Uşa liftului se deschide brusc, iar ochii din faţa uşii pătrund dincolo de fiinţa mea transformată de măiestria gândurilor tale. Nu înţeleg mirarea celor din jur , dar radiez de fericire şi prospeţime prin transparenţa ce tu mi-ai dăruit-o.

44 comentarii:

Lucian Vâlsan spunea...

Frumos !

Anonim spunea...

Doamne, ce dar ai de a scrie. Te pup.

Geanina Codita spunea...

vilo13 ,
bine ai revenit!
Se pare că sufletul meu a transmis ceea ce şi-a dorit către sufletul tău şi al tuturor cititorii mei.
Te aştept cu drag şi la alte scrieri.
Zi de vis şi o ţâră hazard, de ce nu...

Geocer spunea...

Draga Geanina, in ultima vreme pe anumite bloguri se face exces de metafore. Se pare ca te-ai molipsit si tu. Eu inca incerc sa ma mentin realist.

Geanina Codita spunea...

@April ,
draga mea, aşa cum tu ai darul de a realiza nişte fotografii incredibil de reuşite, probabil că şi eu reuşesc să transmit stări şi sentimente către mintea şi sufletul vostru, al cititorilor. Mă onorează să ştiu că cititorilor mei le pătrunde în adâncul sufletului ceea ce eu scriu.
Să fii iubită!

Geanina Codita spunea...

Geocer,
scrierea acesta a fost conturată cu două săptămâni în urmă. Azi- noapte i-am dat forma finală pentru a vedea lumina blogului astăzi.
Viaţa însăşi este o metaforă, iubirea este realitate, în această situaţie îti doresc să ajungi să cunoşti dragostea aceea furibundă ,care nu trebuie şi nici nu poate fi controlată, îţi spun lucruri reale , nu baliverne, nu mi-aş permite.
Aşadar, să se reverse peste tine dragostea aceea din care să nu ştii şi nici să nu mai doreşti să ieşi. Asta-ţi doresc, Geocer.

Anonim spunea...

y todos los ojos se abren, y el amor llena todo, y era verdad

Geanina Codita spunea...

@amor y libertad ,
querido amigo,
si el alma es muy abierta al amor, entonces todo viene por sí misma.

Quiero que seas amado demasiado. Abrazar!

Dili spunea...

... si asa ai devenit cea mai frumoasa si mai iubita stea, si ai trait pana la adanci batraneti alaturi de cel mai mandru luceafar din lume, care a stiut cum sa raspandeascavisele si iubirea inauntrul tau precum un cancer benefic :-)
Foarte frumooasa imaginatie ai, geanina! Mi-a soptit mie cineva - cheia minunatiilor descrise in aceste randuri se afla intr-o inima mare, care te iubeste si care te face sa vibrezi atat de frummos. Sa fii iubita mereu!

Mikka spunea...

Am citit... iar si iar...

Femeia visurilor transparente...
Atata stralucire, atata frumusete...

Privire de smarald si curgere de perle...

Minunata ascensiune spre eternitate.

Cat de frumos poate sa cante un fluier indragostit...

Geanina Codita spunea...

Dilimache ,
da, sunt iubită iar asta mă face să vibrez la tot ce este în jurul meu, am cunoscut iubirea aceea furibundă şi asta probabil că se simte şi în scrierile mele. Sunt oameni care reuşesc în viaţă să iubeacă cu o dăruire greu de conceput pentru unii, o iubire veşnică. Spune-mi , nu ai avut nopţi în care nu ai putut dormi fiindcă iubirea vieţii tale se confruntă cu o problemă, iar tu să nu poţi fi acolo să-i alini durerea? Nu ai emoţii numai când te gândeşti la el?Strălucirea aceea din priviri, luminoasă precum lucefărul, de unde crezi că vine? Doamneeee , câte mai sunt!
Îmbrăţişări!

Geanina Codita spunea...

@Mikka ,
vă împărtăşesc din fericirea pe care sufletul meu o trăieşte. O fericire pe care o sădesc în sufletul vostru pentru ca ea să crescă sănătos şi demn în inimile voastre.

Cine nu a întâlnit iubirea, să nu dispere, vineeeeeeeeeeeee, mai devreme sau mai târziu, dar vineeeeee.

Sţii cum este să tot suni iubirea şi ea să uite telefonul închis fără intenţie , iar iubirea să facă pooooccccc?

Îmbrăţişări fără normă, draga mea !

Mikka spunea...

Vineeee! Asa e, draga mea.
Si eu cred asta cu obraznicie si nebunie.
Ma bucur enorm - fara norma, cum zici asa frumos - pentru tine si pentru soarele tau...
Pooooc! sa faca toti, de iubire!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
obrăznicia în iubire este permisă, draga mea draga. De fapt în iubire ni se permit multe, dar totul este sublim şi înălţător.

Ce ne putem dori mai mult?

Ştii ce îmi doresc, draga mea?

Ca oamenii să iubească cu sufletul, să nu se mai gândească nimeni că iubirea vinde din contul vreunei bănci sau portofelul lui Făt -Frumos, ci vine din inima lui doar de acolo.

Seară plină de iubiri în priviri, draga mea!

Orry spunea...

Geanina, draga, iubirea exista. Peste tot pentru toata lumea! :)

O "scriere" excelenta - cum iti place tie sa spui!
Aplauze pentru scriitorul cu inima maaaare!

Geanina Codita spunea...

@orianda,

o scriere ce-şi are originea în imaginaţie, inspirată o persoană reală. Aşa a luat naştere acestă scriere pe care vreau să o aştern pe hârtie de doi ani.
Te îmbrăţişez! Sunt cu gândul alături de tine şi minunile acelea cărora tu le păzeşti sănătatea.

Dili spunea...

Geanina, da, asa e, si eu fac parte dintre norocosi si stiu cum se simte dragostea... si cu cat mai greu e s-o pastrezi, cu atat devine mai pretioasa si mai cuprinzatoare. Si mereu naste alte si alte forme si apar alte unghiuri din care poate fi privita... E foarte greu sa ramana la fel, si cred ca nici n-as dori, iar problemele inerente o supun mereu la noi si noi teste, insa cand inca e in stare sa vibreze intr-o poezie sau un cuvant de iubire - atunci e clar ca exista.

Geanina Codita spunea...

Dilimache ,
a păstra dragostea nu este atât de complicat când ea vine din toată fiinţa ta.

Capătă forme diferite, dar frumoase, plăcute inimii, capătă culorile curcubeului ce răsare după ploaia pe care eu o ador, ploaie care îmi dă trăiri nebănuite.

Nu trebuie să îţi propui să te îndrăgosteşti fiindcă nu iese nimic în final, dragostea VINEEEEEE, iar când a venit , aleluia, nu mai ai scăpare, te perpeleşte până iei foc, auzi tu, FOC!!!

Mintea îţi stă numai şi numai acolo.

Iubirea să te însoţească permanent , draga mea!

Geocer spunea...

Vad ca-mi vrei "binele", Geanina. Cunosc sentimentul despre care vorbesti, doar ca la mine problema este muuuuult mai veche si mai complicata.

Geanina Codita spunea...

@Geocer ,
acest"bine" este dureros de frumos în ochii celor care iubesc.

Iubirile mari se nasc din complicaţii şi mai mari, pe care te asigur le-am trăit şi simţit până în cea mai ascunsă fibră a minţii mele, a sufletului meu.

Când iubirea este cu adevărat la ea acasă, şi-a găsit matca, nimic nu mai stă în calea ei , se revarsă cu o viteză ameţitoare şi cu un volum ce depăşeşte debitele admise de Institutele Sufletului.

Nu-ţi spun decât atât, CURAJ!

mmary spunea...

"Fără să mă întrebi, faci incizie pe sufletul meu care se simte de la prima palpare că e făcut cioburi. Mâna ta de modelator al întregului meu univers nu dă greş, cu o singură mişcare pătrunzi şi scoţi cioburile ce mi-au asfaltat sufletul, turnând culoare de rubin ce transformă totul în mine."...aceste cuvinte par a fi scrise special pentru mine ,draga mea...nu spun mai multe ,acum sunt trista...tu esti ca intotdeauna...superba in exprimare si simtire...o duminica placuta , insorita si picura cu iubire iti doresc Geanina...

Geanina Codita spunea...

mmary,
această postare a izvorât din multă iubire, vreau ca acestă postare să cureţe cioburile definitiv, să fie turnat rubin, dragoste cât cuprinde şi fericire în ochi.

Asta vreau, nu accept altceva, nu, nu şi nu. O spun cu încăpăţânare, fiindcă acum vreau măcar un zâmbet, îţi stă tare bine când zâmbeşti, draga mea.

Stii că acum urmează îmbrăţişări fără normă, da, ai citit foarte bine, fără normă.

silvo spunea...

Esa luna y ese cielo estrellado, que bello, y esta música del blog, cada vez me gusta más, buen sábado

Geanina Codita spunea...

silvo ,
mi querido amigo,
Me gusta cada uno de su regreso a su blog para dejarme un mensaje, si te gusta la música no sólo puede ser un placer. Y he leído con gran placer su diario escritos.

Muchos hermosos días a usted.

mmary spunea...

...ai reusit,acum ,zambesc...chiar daca printre lacrimi...

Geanina Codita spunea...

mmary ,
aceasta-i fericirea mea, să văd oameni zâmbind, aşa cum făceau turiştii la Praga.

Şi uite, ca să râzi consistent, citeşte comentariile făcute de mine pentru Dilimache, cele de ieri şi ai să descoperi în mine cea mai aiurită fiinţă de pe Pământ. poate tot de la dragoste mi se trage, dar citeşte şi ai să vezi ce nebunii fac eu câteodată.

Cu dragoste peste dragoste trimit flori peste sufletul tău.

Lisandru Cristian spunea...

Excelentă postare, m-am văzut deja în Liftul Vieţii, urcând către etaje superioare în care viaţa se desfăşoară după cu totul alte reguli, mult mai frumoase... Şi oamenii sunt altfel... Am selectat un pasaj de la începutul textului, deşi a fost destul de greu fiindcă foarte multe pasaje sunt o încântare - "Fără să mă întrebi, faci incizie pe sufletul meu care se simte de la prima palpare că e făcut cioburi"... Superb...

Bejenaru Gabriela spunea...

am citit,apoi am recitit,iar am citi totul este minunat,ai un dar deosebit de a ajunge la inimile oamenilor.felicitari.un sfarsit de saptamana cat mai placut si o imbratisare virtuala

Geanina Codita spunea...

@Cristian ,

aşa se întâmplă întotdeauna când trăiesti lucrurile cu maximă intensitate.

Eu am fost cu adevărat în acel Lift, însă doar mi-am imaginat ce urma să se întâmple urcând către Univers.

Mulţumesc pentru comentariu şi dacă ai ocazia să ajungi în Liftul Vieţii TRĂIEŞTE CLIPA, este unică.

Îmbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

@gabriela ,

sunt cel mai simplu om din univers, însă trăiesc totul cu intensitate, o intensitate care aproape că mă doare .

O durere de excepţie, pe care o doresc tuturor.

Dacă postările mele ajung la sufletul vostru, nu-mi mai doresc altceva. Aşa îmi este răsplătită iubirea, nu cer mai mult.

Să ai o seară de minune, draga mea!

Lisandru Cristian spunea...

Fericit peste măsură pentru îmbrăţişările peste normă! Iată o urare pe care nu am mai auzit-o până acum şi care îmi face mare plăcere... Din păcate, sunt cam fugitiv prin lumea blogurilor în ultima vreme, mai mult dimineaţa şi seara, sper să nu se supără nimeni pe mine... Încerc să citesc în continuare toate blogurile pe care le urmăresc de multă vreme şi îmi cer scuze doar pentru că uneori ajung mai târziu pentru a comenta postările... O seară minunată şi un pahar cu vin roşu pentru gazda minunată!

Geanina Codita spunea...

@Cristian ,
frumos domnule, poate mai vine un transport, nu de alta, dar mă şi văd amendată de Instituţiile Sufletului pentru că nu respect condiţiile de administrare şi distribuire .

Despre comentarii, nu-i bai, dacă nu poţi comenta, nu o faci, nimeni nu-ţi pune pistolul la tâmplă.

Eu citesc cu mare plăcere ceea ce scrii, comentez de nu se poate şi când te-oi sătura torni arsenic.

Ha,ha,ha asta mi-ar mai lipsi să mai torni şi tu arsenic şi gata de mine.

Gânduri bune şi frumoase la ceas de seară!

Diana Z. spunea...

In vizita sa vad randurile tale.
Deja mi-am facut un obicei: al meu, al tau...
Pupicei

Geanina Codita spunea...

@Diana Z. ,
mă bucur să aflu că eşti aici la ceas de seară, că citeşti şi guşti puţin din darurile mele de suflet.

Să ai o seară de vis, draga mea!

Lisandru Cristian spunea...

Gânduri bune şi din partea mea, Geanina, nu mă las aşa uşor, nu las niciodată să treacă postările de pe blogurile care îmi plac. Avem timp pentru toate... Numai dacă nu vrei, nu poţi! O noapte cât mai bună, cu multe îmbrăţişări...

Geanina Codita spunea...

Cristian,
adevărul stă intr-un pahar de vin, parcă aşa era. Că e alb sau roşu, nu mai contează, adevăr şi vin să fie.

I-am spus lui Mugur că o să devin statuie de la atâtea îmbrăţişări şi când o să treacă lumea pe lângă mine o să mă arate cu degetul şi o să spună

" Ia uite ce a ajuns dacă a depăşit norma!"


Stai că a venit şi transportul de pupici geaninoşi, nu scapă nimeni.

Mikka spunea...

Statuie sau nu, e clar ca intr-un viitor apropiat te facem cocon de atata imbratisat...
Sarim si noi pe tine cu pupici magici... sa te aduca pe la noi sa te papam, dulceata de Geanina!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
eram la tine în vizită. Vinnnnnnnn!
Cu viteza luminii...

Abia aştept să vă întâlnesc, să povestim şi să facem seara Magică, aşa cum numai noi o simţim.

Primesc toţi pupicii şi toate îmbrăţişările, căci v-am spus sunt fată strângătoare, pun peste tot, aşa , ca să fie provizii, să nu rămână contul pe 0.

Cred că a ajuns şi transportuil cela de pupici geaninoşi, o să sară toţi pe tine, draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Superba scrisore a sufletului catre suflet, incarcare de dragoste pe arpa de cuvant....si ...ce cuvant, care iti deschide inima spre infinita fericire.
Noapte buna draga mea prietena!

Geanina Codita spunea...

@elena marin-alexe ,

mă bucur nespus să aflu că ai trecut pe la mine şi că toate gândurile mele au ajuns la sufletul tău.

O seară liniştită să ai, draga mea prietenă!

Lisandru Cristian spunea...

Este tare bine când depăşim norma la îmbrăţişări! Bună dimineaţaaaaaaa, să-ţi fie ziua frumoasă şi să-ţi strălcească soarele sub gene!

Geanina Codita spunea...

@Cristian ,

gazda mulţumeşte de urări .

Soarele străluceşte , de la prima oră a dimineţii.

În vremuri trecute, dacă depăseai norma erai erou, aşa că eşti eroul zilei pentru depăşirea normei.

O zi de minune să ai, eroule!

Ana Gabriela spunea...

superba postare draga mea Geanina...m-ai invaluit si pe mine in culorile de rubin, safir si diamante...ai distrus scoarta egoismului si a rautatii...ai descoperit trupul si sufletul gol, unindu-le in frumusete...

Geanina Codita spunea...

raza de soare ,
ce poate fi mai minunat decât să aruncăm "haina apretată" şi să ne lăsăm în voia a tot ceea ce ne face fericiţi.

O seară frumoasă, draga mea!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă