luni, 8 iunie 2009

Premio Top Blog 2009

PENTRU VALIDAREA VOTULUI TREBUIE SĂ DAŢI CLICK PE LINKUL CE VĂ ESTE TRIMIS PE MAIL DE CĂTRE ORGANIZATORI. MULŢUMESC.



La ceas de seară am avut onoarea de a primi un mail ce conţinea imaginea de mai sus. Mai exact am fost invitată să particip la "Prêmio Top Blog 2009"ce se desfăşoară în Brazilia. Am afişat şi bannerul pe care nu trebuie decât să daţi click pentru a obţine voturi, asta numai dacă doriţi ca eu să vin cu trofeul acasă. Vă mulţumesc pentru că îmi citiţi scrierile şi anticipat pentru vot.

46 comentarii:

Diana spunea...

Votat! Iti doresc succes!

Geanina Codita spunea...

Diana,
mulţumesc. Va veni o zi când ne vom cunoaşte şi atunci lucrurile vor sta aşa cum simţim. O seară frumoasă alături de minunile tale!

Paul spunea...

Am reusit si eu!
Ce sa-ti spun, daca mie imi place, le-o place si altora!
Succes draga prietena!

Geanina Codita spunea...

Paul-N. K.,
bunul meu prieten, mulţumesc. Tot ce am primit până acum am dăruit mai departe prietenilor mei, aşa voi face şi de data aceasta.

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna Geanina! Te-am votat cu mult drag, iti doresc mult succes si toti laurii din lume sa-ti incununeze fruntea. Blogul tau este hrana mea spirituala si sufleteasca in acest colt indepartat de lume. Multumesc pentru tot ceea ce pui pe "hartie"! Multi pupici pe obrajori!

mmary spunea...

Ma bucur pentru tine,draga mea Geanina...ai vazut cum e viata? "unele" iti poarta "grija" iar ,pe de alta parte,valoarea si frumesetea sufleteasca iti sunt apreciate si recunoscute...zambeste,Geanina,esti iubita!

elite spunea...

Draga mea,din toata inima te-am votat.Sper sa-ti aduca noroc!Mult,mult succces!

Geanina Codita spunea...

DAVELLA si MARIO ,
pun cu mare drag pe "hartia sufletukui" fiindcă stiu că privirile senine care se indreaptă către scrierile mele îmi înapoiaza drept răspală cel mai frumos zâmbet din lume. O zi mununată , dragă prietenă.

Geanina Codita spunea...

mmary,
ce sa mai zic iar ai pus punctul pe "i".Sincer a fost o surpriză mare pentru mine acest mail. Mulţumesc de urări şi să sperăm că va fi bine. Îmbrăţişări!

Geanina Codita spunea...

elite,
mulţumesc din tot sufletul, buna mea prietenă.Se simte bucuria votului din cuvinte, iar acest lucru mă face tare fericită.Trimit cu mare drag gândurile mele bune la Iaşi intr-un bloc unde locuieşte un suflet minunat, din al cărui balcon, de la etajul 7 se vede un peisaj cum rar mi-a fost dat să văd.

starsgates spunea...

Am trecut şi eu pe la vot, dacă tot n-am fost ieri la celălalt.:)

ajnanina spunea...

mult, mult succes!
abia astept sa te sarbatorim!

Geanina Codita spunea...

starsgates ,
mulţumesc frumos pentru vot. Am alegători serioşi nu glumă.

Geanina Codita spunea...

@ajnanina ,
poate facem şi-o poveste în jurul focurilor, draga mea. Bătălia nu va fi uşoară, dar mă bucură mult acestă participare. La final petrecereeeee!!!Mulţumesc pentru vot şi pentru poveşti.

Bejenaru Gabriela spunea...

daca nu am fost la celalatl vot ca acolo nu am avut pe cine sa votez,te votez pe tine in acest concurs cu mult drag si sa vii acasa cu premiul dorit,bafta la noroc.

Cristina - L`atelier Jolie spunea...

Te-am votat si eu! Mult succes!

Lisandru Cristian spunea...

Geanina, te-am votat cu mare, mare drag, păcat că nu pot să o fac de mai multe ori! Baftă!!!

Ana Gabriela spunea...

si eu te-am votat...succes in continuare..sa vii cu trofeul:D

Dumitru K. Negoita spunea...

Nu puteam lipsi de pe blogul, Liderului din CLASAMENTUL COMENTARIILOR.
Va urez, multa bafta si dupa cum, bag seama, sunte-ti familiarizata cu: Munca Trofeelor.
Cred ca va sta bine cu acestea.

mmary spunea...

eu nu ti-am spus ,insa cred ca s-a inteles ca te-am votat ,nu-i asa ...:)

Valentina Bucur spunea...

cum a spus si starsgates... am trecut şi eu pe la vot, dacă tot n'am fost la cel de ieri:))

aaa da si mai am dreptul la un vot... chiar daca e tot pt tine... pt Cea Mai Zambareata Raza a Licuricilor din Crepuscul...

o saptamana minunat de minunata care sa te invaluie cu adieri estivale si petale din trandafirii catifelati ai vietii...

Mikka spunea...

Votat cu multa bucurie, draga mea!
Brazilienii se vor intrece sa-ti inamneze premiul (tre' sa sponsorizeze delasarea ta acolo, undeva, pe plaja de vis) si pe urma noi, aici, te vom lua la felicitat "in serie"!

Anonim spunea...

Votat! Bafta!

Geanina Codita spunea...

@gabriela ,
am umblat cu sorcova până la ora acesta însă acum sunt aici pentru a vă mulţumi. mulţumesc pentru vot şi pentru minunea de motan ce ţine locul calduţ pentru stăpână la calculator. O zi frumoasă!

Geanina Codita spunea...

@Fluturaş ,
mulţumiri şi trimit către tine pe aripi de fluture gândurile mele frumoase .

Geanina Codita spunea...

Lisandru Cristian ,
nici nu mă îndoiam de acest lucru, bunul meu prieten.Acum am văzut că s-a incins la tine o petrecereeeee!!!!!pai , nu scăpaţi de mine, eu şi râia, vinnnnnn!!!!!Mulţumiri şi pupici pentru suflet pufos care dă sigur din codiţă.

Geanina Codita spunea...

Mugur ,
mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc! Mi-a plăcut ochiul cela de foc, astăzi m-am gândit toată ziua la el. Îmi inspiră o ulterioară postare.

Geanina Codita spunea...

@raza de soare ,
trimit îmbrăţişările mele pe raze de soare ce-mi încălzesc zilnic sufletul.Mulţumesc şi ţie cu tot sufletul.

Geanina Codita spunea...

Dumitru Negoita ,
mulţumesc, Maestre. Vă rog să nu fie cu supărare daca noaptea mai fac vizite pe blog. O seară minunată!

Geanina Codita spunea...

@mmary ,
te ador şi cu vot şi fără vot.Îmbrăţişări!

Geanina Codita spunea...

@Valentina,
minune de om, mulţumesc şi te rog să nu te superi că noaptea te mai împiedici de mine pe blogul tău. Vin să îţi veghez somnul. Pupici.

Geanina Codita spunea...

@Mikka ,
fenomenală eşti!!! chiar şi fără trofeu facem petrecere, vă am pe voi toţi şi e cel mai minunat trofeu. Mulţumesc de vot şi vin cât de curând la ceai, doar nu credeai că ai scăpat de mine, apoi cu tot alaiul către senior Cristian care a încins o petrecere iar eu nu am;ajuns nici pâna acum.Rusineeee mieeee!Pupici.

Geanina Codita spunea...

@simioncristian ,
mulţumesc pentru vot, dar şi pentru amintirile de acum 20 de ani. O zi frumoasă!

Geanina Codita spunea...

salmi,
mulţumesc pentru vot, mesajul a intrat în căsuţa de la postarea PIROMANIE. Cred că ai vrut să stingi nişte focuri cârcotaşe.Mulţumesc.

AMIRA spunea...

Am votat cu mult drag. Succes!

Geanina Codita spunea...

Amira ,
bine ai revenit , dragă prietenă. Mulţumesc pentru vot , te astept cu mare drag de fiecare dată.

salmi spunea...

Geanina, ai dreptate, am postat gresit. Dar votul a ajuns la destinatie, am primit confirmarea. Imi scuzi greseala...;).

Geanina Codita spunea...

@salmi ,
nu-i bai, eu am răspuns în ambele părţi . Îmbrăţişări.

La Gata Coqueta spunea...

PASO A SALUDARTE Y A DEJARTE COMO TARJETA DE VIITA UN ABRAZO DE ALEGRÍAS Y ESPERANZAS PARA QUE LAS DISFRUTE DURANTE LA SEMANA.

Y UN BESO TAMBIÉN PARA TI.

Diana Z. spunea...

Inca un vot!
Felicitari.

Geanina Codita spunea...

@La Gata Coqueta ,

Bienvenido de nuevo, querido amigo. Gracias por sus pensamientos y volver a esperar.

Geanina Codita spunea...

@Diana Z. ,
încântată de revedere. Mulţumesc pentru votul acordat, vot ce ştiu că vine şi de la tine din tot sufletul.
Clipe frumoase alături de cei dragi!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Votez cu Geanina ! :)

Geanina Codita spunea...

anielle,
mulţumiri din tot sufletul! Pupici.

Neliniştitu' spunea...

Da, bre! Votând cu tine, zic că nu mă compromit, he-he!
Baftă!

Geanina Codita spunea...

@Neliniştitu' ,
mulţumesc de vot. Sper sa ajung în finală şi apoi sa curgă şampania.O zi frumoasă!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă