sâmbătă, 6 iunie 2009

O MINUNE DE OM (VI)




Am spus mereu că am întâlnit în viaţă puţini oameni buni, îi număr pe degetele de la o mână, însă printre aceştia se numără şi VELICU GABRIEL DANIEL, un copil de excepţie care mâine ar fi împlinit 19 ani dacă nu se prăpădea în acel accident stupid. Iubea viaţa şi oamenii, cu bune şi cu rele, era un elev de excepţie, a muncit mult pentru a obţine medalii de argint şi de aur la competiţii internaţionale de informatică, era perfecţionist, făcea totul cu pasiune şi nu la voia întâmplării, un copil ce nu şi-a făcut părinţii nicicând de ruşine.A plecat mult prea devreme, ne-a lăsat singuri şi trişti, iar seara când privesc cerul văd o stea ce străluceşte mai puternic decât toate. Este Gabriel, ne priveşte, ne zâmbeşte şi veghează asupra noastră aşa cum a făcut întotdeauna. Odihneşte-te în pace , Gabriel şi nu uita că suntem mereu cu gândul îndreptat către Steaua Ta care străluceşte la fel de puternic , aşa cum străluceai tu pe podium, la şcoală, acasă, la petreceri şi în tot timpul vieţii până în ziua în care ai devenit stea, STEAUA VELICU GABRIEL DANIEL.
SFÂRŞIT...

38 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Cred că acolo unde este acum priveşte mult mai detaşat toată această nebunie pământeană... Fie ca Steaua despre care scriai aşa frumos să strălucească din ce în ce mai tare...

Geanina Codita spunea...

@Lisandru Cristian,
sunt sigură că aşa este, străluceşte , întotdeauna a strălucit. Mulţumesc pentru gândurile tale bune.

Anonim spunea...

Unele intrebari raman fara raspuns.S-a intamplat si viata merge mai departe. Dar golul lasat in urma de cel drag nu va putea fi umplut niciodata de nimic altceva.

Geanina Codita spunea...

@iulia,
nimic nu umple golul, ai mare dreptate, copilul acesta avea toate calităţile din lume, creştere aleasă, l-au educat extraordinar părinţii. Mulţumesc pentru gândurile tale, astăzi toată ziua m-am gândit cum va fi mâine, adică astăzi.

Lisandru Cristian spunea...

Le trimit de fiecare dată cu mare drag, Geanina... Câtă dreptate are Iulia - golul rămas nu poate fi umplut niciodată de nimic...

Geanina Codita spunea...

@Lisandru Cristian,
şi pentru asta-ţi mulţumesc. Ştiu că nu scrii doar ca să fie ceva comentat, se simte că eşti aproape de cititori. Gânduri bune şi senine trimit către prizonierul penelului.

SEISITO spunea...

Max preţioase, pentru durerea pe care o familie de Gabriel, atât de tineri şi inteligent şi este cunoscut ca Fiul meu atât de iubit.
dă-mi o mare necaz, o îmbrăţişare Geanina.
Antonia

Geanina Codita spunea...

@SEISITO ,
Gracias por tus pensamientos limpios. Gabriel es una gran pérdida.

Bejenaru Gabriela spunea...

cei tineri si talentati pleaca de langa noi mult prea devrem,dar noi trebuie sa ii pastram in inima noastra tot timpul,sa nu-i uitam niciodata

Geanina Codita spunea...

@gabriela ,
asta încercăm să facem toţi cei care l-am cunoscut şi l-am iubit. Nu suntem puţini, sunt sigură de acest lucru.Îţi mulţumesc de vizită şi pentru cuvintele frumoase.

Geanina Codita spunea...

Mugur,
îl voi reîntâlni cu siguranţă, nu mă îndoiesc de acest lucru. Ne este dor de el şi de vorba lui blândă.Anul trecut , la această oră îi pregăteam farse pe care să le punem în aplicare seara la majorat. O zi frumoasă!

Anonim spunea...

Viata e cruda, "the good die young"...

Isabel Aguilera spunea...

Hola Geanina.

Interesante blog el tuyo.
Pasaré de visita.
Gracias por visitar nuestra cocina.

Un saludo desde España.

Ana Gabriela spunea...

imi pare sincer rau...e trist ca florile pamantului se transforma in stele, fiindca nu mai sunt alaturi de noi...dar fii sigura ca si-a primit locul in cer printre cele mai marete stele:D...

Geanina Codita spunea...

@raza de soare ,
îţi mulţumesc de vizită şi pentru că eşti alături de noi şi mai ales cu gandul şi privirea către STEA. O zi cât mai frumoasă!

elena marin-alexe spunea...

Sincera sa fiu nu stiu ce as putea sa-ti spun, ca sa ti alin din suferinta macar o infima particica.
Mai bine raman langa tine si TAC..........................................................................................................

Valentina Bucur spunea...

totu'i trecator... de aceea trebuie sa profitam in modul cel mai bun de ceea ce ne ofera viata... din cate observ, draga Geanina, il regreti atat de mult pe Gabriel pt ca nu ai apucat sa'l tii indeajuns de aproape de tine pe cat ai fi vrut si crezi ca poate nu l'ai apreciat la adevarata valoare... e firesc sa simti toate astea, caci asa suntem noi oamenii, apreciem mai mult o persoana dupa ce nu mai e... e firesc ca fiintei umane sa i se ia un suflet drag pt a'i aminti ca cineva e acolo Sus si ca impreuna cu cel ce nu mai e printre noi, ne urmareste si ne ghideaza pe drumul vietii...

atata timp cat Gabriel a ajuns la Dumnezeu Acasa, ar trebui sa fim fericiti, caci e acolo unde ii este locul...

mmary spunea...

Sunt sigura ca STEAUA Velicu Gabriel Daniel a stralucit azi mai frumos ca oricand vazand ce lucruri minunate se rostesc despre ea...sunt sigura ca le merita si mai stiu ca in lumina soarelui ce strabate trupul tau,Geanina,intalnesti de multe ori privirea lui patrunzatoare in care se reflecta fiinta lui iluminata...si atunci toata tristetea trebuie sa dispara lasand loc unui suras senin ce vorbeste despre bucuria profunda de a va fi intalnit...:)

SILVIA spunea...

hola geanina
que triste leer esta entrada,mi mas sentido pesame, muchas veces me pregunto el porque de las cosas? esta es una de ellas ,PORQUE TENIA QUE MORIR SIENDO TAN JOVEN Y TENIENDO UNA VIDA POR DELANTE,
besitos

Geanina Codita spunea...

@elena marin-alexe ,
mulţumesc din suflet, această tăcere îmi face bine la ceas de seară.Clipe liniştite

angela spunea...

sper din tot sufletul ca Gabriel si-a gasit linistea acolo, intre stele. chiar cred in asta.
un gand bun, Geanina

Geanina Codita spunea...

Valentina ,
de apreciatl-am apreciat întotdeauna, că mi-aş fi dorit ca el să fie astăzi cu noi e iarăşi foarte adevărat. El ştia că îi respect munca şi pe el deşi câteodată îl mai certam iar el venea după ceva timp şi îmi spunea"Offf, niciodata nu văd la timp ceea ce îmi spuneţi, aproape mereu cred altceva, dar aşa sunt, nu mă pot schimba". Eu l-am iubit şi respectat aşa cum procedez şi cu fiica mea. Am reuşit să realizăm multe în plan profesionalşi poate singurul lucru pe care îl regret este că deşi îi dădusem de lucru pentru acea seara nu am stat lângă el , poate acum era iar alături de noi. O minune de om.

Geanina Codita spunea...

mmary ,
buna mea prietenă, apreciez gândurile voastre bune şi sincere, ale unor OAMENI care nu l-au cunoscut pe Gabriel decât din descrierile mele, însă sunteţi cu sufletul aici, se simte acest lucru şi pentru asta îti mulţumesc şi vă mulţumesc tuturor. O duminică frumoasă alături de cei dragi.

Geanina Codita spunea...

@angela ,
buna mea prietenă de la Chişinău, mă bucur de prezenţa ta, observ că ai lăsat drumul îmbătrânit de ACASĂ şi ai venit în vizită.Mulţumesc şi calde îmbrăţişăru trimit către tine.

Geanina Codita spunea...

@Buhu ,
din nefericire aşa este şi dacă mă gândesc mai bine tu eşti de aceeaşi vârstă cu Gabriel. Ce pot să spun decât să preţuim viaţa chiar dacă ni se pare că suntem nedreptăţiţi, vine ziua când lucrurile se aşează.

Geanina Codita spunea...

@Isabel,
Gracias por sus palabras y esperar en visita.

Geanina Codita spunea...

@SILVIA ,
Gracias por su maravilloso palabras, es difícil porque las cosas son tan con Gabriel, sino de la estrella y oramos por él.

Neliniştitu' spunea...

http://blog.adrianvoicu.ro/

Geanina Codita spunea...

Neliniştitu' ,
mulţumes, trebuia să fac tot felul de artificii ca să ajung la tine . virtual desigur. O zi faină!

starsgates spunea...

Dumnezeu să-l odihnească în pace, iar celor care le lipseşte să le dea puterea de-a înţelege această plecare, prea devreme.

Geanina Codita spunea...

@starsgates ,
astăzi trebuia să ne întâlnim ca să povestim cum este la 19 ani, îi plăcea mult să stam de vorba, de multe ori ne prindea dimineaţa povestind pe mess, însă şi lucram în acelaşi timp. Îmi amintesc că într+o noapte mi+a trimis o amandină virtual, bineînţeles, dar eu nici cu 4 ochi nu o vedeam şi râdea cu poftă pentru că eu doream să mănânc o prăjitură iar el a fost promt şi m-a şi servit.Am lucrat trei ani alături de el şi pot spune cu mâna pe inimă , au fost trei ani incredibili. Poate , într-o zi voi reda pasaje din momentele în care lucram să îl cunoaşteţi mai bine.

salmi spunea...

Imi pare rau Geanina, abia acum am citit...ce poti sa spui in astfel de momente? Decat ca regreti plecarea lui atat de timpurie, faptul ca l-ai cunoscut face ca pentru tine disparitia lui sa fie si mai grea. Ma bucur ca ai impartasit-o cu noi, astfel vei trece mai usor peste tristete. Caci asa cum bine spunea Iulia, golul va ramane vesnic...

Imbratisari calde de tot!

Ioana C. spunea...

m-a emotionat postarea asta..nu ma asteptam
sunt de parere ca oamenii care pleaca dintre noi mai devreme decat ar trebui au ceva special...ceva ce i face sa devina stele,ingeri,...

gabi spunea...

Dumnezeu sa te odihneasca, Ingeras !

IrinaBohemianDance spunea...

Un pios omagiu pentru cel ce a fost VELICU GABRIEL DANIEL...Sunt convinsa ca a lasat in urma un gol imens in inimile si sufletele celor care l-au cunoscut...Am fost si sunt extrem de miscata de aceasta poveste trista...

Geanina Codita spunea...

@gabi ,
mulţumesc de vizită.

Geanina Codita spunea...

@irina,
ieri au fost mulţi prieteni pe la el, l-a iubit şi îl iubeşte multă lume.Mulţumesc de vizită.

adriana spunea...

dumnezeu sa-l odihneasca!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă