duminică, 21 iunie 2009

URMĂTORUL VALS...




Gândurile valsează pe portativul minţii,
Acolo unde încolţesc primele simptome ale iubirii,
Simptome ce provoacă în paşi de dans comoţii de fericire
Ce-mi amintesc de prima mea iubire,
Când tandru mi-ai sărutat talpa şi degetele , rând pe rând,
Dându-le viaţă pentru intrarea în vals, tăcând.
Ai scris cuvinte pe tălpile mele
Transformând dansul în poezia piciorului
Şi cu fiecare vers mă invitai
La valsul vieţii, pe tarâm de Rai.
Rubin ai pus pe degetele mele,
Pentru ca iubirea să înceapă de acolo, întotdeauna de acolo...
Apoi, ai făcut o reverenţă şi pe praf de stele mi-ai trimis inima
Stele ce în valsul lor cu toată patima au înălţat
Drum de perle prinse în scoica sufletului meu, pe înserat.
Mâna ta sărută mâna mea cu speranţă,
Iar valsul iubirii prinde acum viaţă.
Privirea , buzele, sufletul şi TU îmi scrieţi pe faţă
DANS, DANS, DANS...
Înăbuşită de bucurie îţi acord URMĂTORUL VALS...
Culoarul e plin de prinţi şi prinţese,
Şi-n jurul nostru aer misterios se ţese,
Toţi aşteaptă să dăm tonul iubirii
Andre Rieu scrie cu arcuşul primele acorduri pe sufletul viorii
Întreaga sală e cuprinsă de bucuria cântării.
Sala dansează, totul vibrează,
Valsul e singurul care-mi trădează
Fericirea ce-mi invadează sufletul de trăiri nebănuite
Bucurie, iubire, mister, patimi şi trăiri infinite ce nasc din simplitate
Ce nu au fost cuprinse nicicând, în nicio carte.
E valsul iubirii, e valsul trăirilor eterne
E nebunia ce face bine tuturor inimilor ce stau demne
În faţa vieţii şi a trăirilor extreme.
Valsul este pentru toţi, nu face diferenţe,
Valsul e viaţă, iar viaţa-i pentru toţi!
Arcuşul spune-acuma,
URMĂTORUL VALS, te rog, acordă-mi-l de poţi...

Dacă mâine nu voi mai fi, vă rog să-mi promiteţi că veţi dansa în fiecare zi cu aceeaşi bucurie valsul acesta, că veţi fi prinţul şi prinţesa ce-şi încoronează iubirea ascultându-l pe RIEU, că veţi zâmbi şi veţi simţi fiorul acestor acorduri aşa cum l-am simţit eu , ascultând ore în şir SECOND WALTZ . Magia cestui dans să vă poarte paşii către valsul iubirii cu aceeaşi intensitate ce a stăruit în sufletul meu la graniţa dintre agonie şi extaz. Vă iubesc şi vă îmbrăţişez aşa cum face ploaia cu mine şi acord URMĂTORUL VALS prinţului care îmi trimite în paşi cuprinşi de dans, invitaţia.

75 comentarii:

Orry spunea...

atatea culori si toate pline de viata!
Multumesc Geanina! Si daca-mi permiti iti daruiesc si eu o culoare! Din inima pentru toate inimile calde.

Culoare alba-opalina, divina si imbibata de dumnezeire! Sa te poarte pe aripile ei si sa te incante in fiecare clipa! Sa te inalte si sa te bucure!

O duminica placuta! ( cat a mai ramas din ea!)

Mikka spunea...

Si albastru, zborul inalt, visul, chemarea iubirii... Puterea Soarelui, a cerului. Nemarginirea, infinitul, inspirul, seninul, libertatea, cantecul, dansul, bucuria... In albastru sunt de cand ma stiu, si din cand in cand mai fac ape de curcubeu...
Vals, dragoste, vals!
Si un pic de salsa, queridaaa!

Multumim de daruri!

Ana-Maria spunea...

Faine culori....sa ai o saptamana alb-rosie-verde!:-)

Anonim spunea...

y seguimos dando pasos hacia la verdad

Ana Gabriela spunea...

frumos de tot...valsul armoniei il cantam in toate culorile...

Ana Gabriela spunea...

armonie am gasit si aici pe blogul tau:D

Mikka spunea...

L-am auzit cantat de doi oameni superbi - un el si o ea- pe cand prindeam rusii si urmaream filmul-concert de ora 12 noaptea...
In cantecul lor erau cuvinte de dragoste superbe, si incepea cu ʹIti amintestiʹ... cel mai frumos vals pe care l-am vazut, dansat de cei mai frumosi oameni pe care i-am vazut...

Andre Rieu... Cadoul meu de Craciun de acum doi ani..

Minunata poezie!
Un dar neasteptat si de nepretuit...
Multumesc, dragoste!

ʹE valsul iubirii, e valsul trăirilor eterne
E nebunia ce face bine tuturor inimilor ce stau demne
În faţa vieţii şi a trăirilor extreme.ʹ
E DANSUL DRAGOSTEI... Superb, il doresc implinit, si tie, si mie, si tuturor indragostitilor acestei lumi! Si chiar si celor de dincolo de ea!

Geanina Codita spunea...

@orianda,
primesc cu braţele deschise laaaaarg, până la cer, scumpa mea. Am luat culoarea şi mi-o aşez în priviri ca să vadă toată lumea cât sunt de fericită şi mândră cu ea. Îmbrâţişări!

Geanina Codita spunea...

Mikka,
minunata mea prietenă, mulţumiri şi mă înclin în faţa cuvintelor tale. Am renăscut şi nu-i puţin lucru, incredibila forţă a valsului m-a ajutat, voi care mă vizitaţi zilnic şi pentru asta VĂ MULŢUMESC!

Geanina Codita spunea...

Mugur ,
Cu mare drag vi le dăruiesc pentru ca voi să le dăruiţi mai departe celor dragi. Gracias senior!Duminică de vis!

Geanina Codita spunea...

Ana-Maria,
bine ai venit! Îţi ofer în semn de prietenie un vals de zile mari pe care serverul nu m-a lasat să-l ataşez la timp. O săptămână în culori de vis, draga mea!

Geanina Codita spunea...

amor y libertad ,
Besos amiga!

Geanina Codita spunea...

raza de soare ,
valsul este dansul care m-a cucerit de la prima întâlnire. O săptămănă cu dragoste şi armonie, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
şansă unică aş îndrăzni să spun. Mikka valsul acesta, l-am ascultat de mii de ori şi nu mă mai satur. Rieu este o minune de om, e suficient să închizi ochii şi să asculţi. Pupici geaninoşi în paşi de dans timit către tine.

Mikka spunea...

Andre Rieu este manat de aceeasi forta care sufla si prin noi...
Cea care te-a ridicat din patul suferintei, de-ai putut sa scrii asa frumos, si care canta prin tine, draga mea, ca si prin toti cantaretii: IUBIREA...

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
IUBIREA face minuni, am spus mereu acest lucru, iar eu mă simt iubită şi iubesc. Rieu mi-a dat forţa să scriu deşi era aproape imposibil ...
Dumnezeu mă iubeşte, noi Îl iubim şi astfel suntem mai buni şi mai curaţi. Pupici, mulţi, mulţi, mulţi...

Paul spunea...

Ma lepad de prejudecatile ce ma cuprind si ma scufund purtat de vraja valsului spre tine cerandu-ti nu ultimul ci primul vals al iubirii tale, stea printre stele, ce-mi luminezi pasii mintii!

Geanina Codita spunea...

Paul ,
vă acord un dans, domnule. Să înceapă pe acordurile viorii lui Rieu. Bine ai revenit prieten drag! Îţi urez o seară de vis alături de musafirii mei. Sper că acest vals va ajunge la inimile tuturor şi veţi da volumul la ultima treaptă, aşa cum am făcut şi ei, pentru a asculta acestă minunăţie .

Paul spunea...

L-am preluat si eu draga prietena!
Onorat...ma inclin si-ti sarut mana, apoi te cuprind in brate spre a te purta pe valurile gingase ale acestui minunat vals propus de tine pana cand visul ne-ndeamna spre realitate iar inimile ne vor bate ca una!

Geanina Codita spunea...

Paul,
atunci valsul să ne însoţească paşii. Mulţumesc de preluare şi sunt convinsă că acesta va ajunge la inimile tuturor cititorulor tăi. Este o minunăţie pe care eu nu mă mai satur să o ascult. Vals!

Paul spunea...

Vals sa fie!
Andre Rieu, este unul dintre cei pe care i-am postat foarte mult in perioada sarbatorilor de iarna.
Este o minunatie a acestei lumi ce ne umple sufletul cu talentul sau de a interpreta si dirija mari capodopere ale muzicii clasice universale!

Geanina Codita spunea...

Paul ,
susţin fără tăgadă deea ce ai scris, este fenomenal, a făcut din valsul acesta o perlă rară, o bijuterie pe care nu îndrăzneşti decât să o asculţi fără să o atingi de teamă să nu dispară misterul. Calitate , cred că a, spus tot cu acest cuvânt.

Paul spunea...

Somn usor Geanina, ma retrag sa ma odihnesc, multumesc inca odata!
Noapte buna!

Orry spunea...

vals... cata sensibilitate si cata iubire exprima acest dans!!!

Vazusem azi un film ... The young victoria ... in fine e povestea reginei Victoria a Angliei, in prima perioada a domniei sale, o poveste de dragoste. Totusi, vroiam sa ajung acolo, unde, printul Albert, a invatat sa dansese vals, si unde a cucerit-o pe tanara Victoria!

Valsul le-a daruit din sensibilitatea lui, amandurora, si s-a iubit la fel mult pe cat iubim si noi acum valsul!
Muuult! :))

"vals, vals, prietene vals, mie dor cateodata de tine ....."
va amintiti? - melodia Madalinei Manole ....

apropo ...danseaza cineva?!

Geanina Codita spunea...

Paul ,
noapte bună! O săptămână frumoasă!

Geanina Codita spunea...

orianda,
frumoasă poveste ai adus cu tine. Eu spun că toată lumea dansează, cum ştie mai bine, fiecare este procupat de ritmul său şi asta e minunat fiindcă fericirea este deplină. Vals să fie fiindcă pe curând vom avea şi o petrecere . Te voi anunţa ca să nu lipseşti.

Orry spunea...

:) petrecere?! ...minunat! N-am sa lipsesc!

Acum insa ma retrag, maine de dimineata intru in tura de zi - 12 ore intr-un spital plin ochi de copii bolnavi!
Nici pomeneala de vals!

Valsul sa va poarte in visare, dragi prieteni!
Si pe cand veti merge la somn - noapte buna!

Geanina Codita spunea...

orianda ,
vise frumoase să ai, dragă prietenă. Trimit îmbrăţişări către tine şi vals din plin. Noapte bună!

Ioana C. spunea...

dumnezeule,andre rieu..de cand nu mai ascultasem...sa tot fie vreo 4-5 ani...candva nu erau sarbatori fara sa punem caseta si sa l ascultam in familie..acum..poate ca nu mai a ramas prea mult din ce s-ar fi numit legaturi de familie...
multulmesc pentru gandurile frumoase...intru la 3 la examen...sper sa fie bine..

Geanina Codita spunea...

@Ioana(DarkDrama) ,
este incredibil, draga mea . Uite, îţi spun ceva între patru ochi, sunt topită după el şi muzica lui. Acum, dacă ai zâmbit puţin nu îmi rămâne să spun decât SUCCES pentru astăzi. Pupici!

Lisandru Cristian spunea...

"Ai scris cuvinte pe tălpile mele
Transformând dansul în poezia piciorului
Şi cu fiecare vers mă invitai
La valsul vieţii, pe tarâm de Rai" - pur şi simplu minunat... Următorul vals? Vă rog să mă treceţi şi pe mine în carnetul de bal, scumpă doamnă...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
am notat , domnule! Cât de curând Următorul Vals este al dumneavoastră.Bine aţi revenit în lumea valsului!

Miriam spunea...

Geanina, abia reuşesc să te prind un pic de mână să îţi pot vedea fericirea din priviri...Mă uit la paşii tăi de poezie ce scriu cercuri din valsul iubirii şi dintr-o dată totul se face zbor, plutire...

Dacă poezia te face să pluteşti, înseamnă că e poezie ,,adevărată"
Eu acum dansez doar cu sufletul, şi mă bucur pentru oricine s-a lăsat copleşit de nebunia iubirii curate.
O zi frumoasă, frumoasă!

mmary spunea...

In timp ce privirile mele valsau printre fascinantele versuri ce "provoaca in pasi de dans comotii " de admiratie,in timp ce coplesit de frumusetea iubirii descrise ,glasul meu ramanea fara cuvinte,sufletul percepea mesajul durerii, de care cred ca ai fost rapita si ascunsa ,intr-un castel de pe taramuri indepartate...insa IUBIREA vazandu-te atat de trista si insingurata s-a intrupat,sub chipul unui print fermecator,care acum te-a gasit,se inclina in fata ta, si fara a-ti cere permisiunea,te imbratiseaza si...in pasii gratiosi ai minunatului vals,te rapeste din "granita dintre agonie si extaz",te aduce prin "splendoarea iubirii",unde te dezbraca de toata durerea,apoi te conduce,pe undele aceluias minunat vals,pe "taramul ploilor cristaline in care se oglindeste iubirea"...aici dansati sub ploaia de margaritare cristaline pana cand dispar toate urmele suferintei...te ridica in brate,te duce in castel,te imbraca cu o superba si vaporoasa rochie alba,sub care ti se vede stralucind inima ta,atat de rosie,apoi iti prinde la gat un colier de cristale verzi,de aceeasi culoare si stralucire ca si cerceii si coronita cu care ai fost investita ca printesa a ploii...in aceasta calitate, de printesa,nu ai voie sa fi nici trista, nici bolnava,...,ti se porunceste, esti implorata si rugata sa fii mereu sanatoasa, vesela,senina...o ploaie cristalina si senina...

Geanina Codita spunea...

Mariana ,
vals pentru eternitate. Este de-a dreptul fantastic, dacă el nu exista nici poezia mea nu vedea lumina, iar nici sufletul meu nu avea cui să spună ce simte. Iubesc oamenii, mai presus de toate iubesc viaţa. Dacă am viaţă pot să vă iubesc pe voi, cei care-mi sunteţi cititori fideli . O săptămână de vis să ai, draga mea!

Geanina Codita spunea...

@mmary,
este incredibil cât de fidel ai descris paşii ce i-a parcurs sufletul meu în ultima perioadă. Coronoţă verde, cercei verzi, aşa ca să se asorteze cu ochii mei verzi şi să innebunească prinţul de atâta verde...
Acum sunt aici , dansez cu voi valsul vieţii. Rieu, Rieu, Rieu...
Doamne, minunat mai este...
Îmbrăţişări cu tot sufletul, minunata mea prietenă!

Geocer spunea...

Frumos vals. Si zici ca te-a invitat un print?

Geanina Codita spunea...

Geocer ,
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
prinţul valsului vieţii mele. Ce zici? În epoca modernă prinţi, vals şi iubire. Ce ne putem dori mai mult, Geocer?
AAAAAAA, prinţese, ai să răspunzi...
O săptămână de minune să ai!

INCERTITUDINI spunea...

Geanina, am sosit cu mare intarziere- la ora asta lumea este la munca.
Shtii ceva? mi-ai facut cea mai frumoasa cu putintza surpriza! Imi plac mult, cu adevarat, cateva lucruri pe lumea asta.
Unul dintre ele este valsul!
L-ash scrie cu majuscula!
Ani intregi mi-am imaginat petrecerea vietzii mele asha: imbracata intr-o rochie de culoare cerului senin , vaporoasa, dansand , intr-o sala cu pardoseala alba, vals.
Sotzul meu nu s-a priceput niciodata sa valseze.
Amandoi baietzii mei danseaza minunat.
La nunta celui mare , am dansat cu el cel mai frumos vals( nu aveam rochie de matase, ci neagra, de catifea).
Cu sau fara intentzie, cineva n-a inregistrat secventza respectiva..ma gandesc mereu cu tristetze ca n-o am.
Uitasem, rochia albastra de voal o am, mi-am facut-o cand am fost nasha, dar in sala respectiva era o zapusheala cumplita si niciun barbat nu dansa frumos, asha ca mi-am pus rochitza la naftalina.
Sa-tzi mai spun ceva- dansez singura, de multe ori.
Ma simt minunat!
Itzi doresc o zi presarata cu nuantzele tale preferate , in acorduri de vals nemuritor!

Dili spunea...

Draga Geanina, cum ii spuneam si unchiesului - m-ai topit cu frumusetea interpretarii lui Rieu, el si muzica stiu sa creeze niste povesti superbe de care sufletul nostru are mereu nevoie... frumos, frumos, frumos!!!

Geanina Codita spunea...

@incertitudini ,
Ce povesteeeeeee! Eu am croit pe dată rochiţa visată şi o trimit cu toată dragostea către tine, minune de om. Hai să-ţi spun un secret, nici jumătatea mea nu ştia, dar de dragul meu a învăţat si vals, mai stângaci, dar a invăţt. El se pricepe cel mai bine să rezolve necunoscutele din ecuaţii...
Eu dansez până la răsăritul soarelui dacă este cazul, nu ratez nimic, ador să dansez.
Te ador şi îţi trimit îmbrăţişări pe aripile valsului.

Bejenaru Gabriela spunea...

un vals...suna incantator,sa dansam un vals imbracati in iubire speranta si dragoste,din partea mea iti daruiesc aceste culori,sa iti coloreze viata cat mai frumos.

Geanina Codita spunea...

@Dilimache,
bine ai revenit, draga mea. şi pe mine m-a toooooooopiiiiittttt!. E un înger Rieu, sper să nu devină nimeni de prin preajma mea gelos, dar întotdeauna spun numai ceea ce simt. Îl ador şi valsul este la loc de cinste în sufletul meu. Zile pline de vals, visare şi iubire!

Geanina Codita spunea...

@gabriela,
să dansăm, draga mea, să dansăm îmbrăcaţi în costumaţia ce tocmai ne-ai croit-o. Este superbă costumaţia acesta, îmi stă aşa de bine, iar acum mă prind în dans cu prinţul căruia, astăzi i-am promis că îi voi acorda URMĂTORUL VALS...
O zi de minune să ai, draga mea!

Anonim spunea...

Foarte frumos! Valsul este regele dansurilor.

INCERTITUDINI spunea...

Doar o vorba sa-tzi mai spun, Geanina!
Nu-mi place dansul intre femei- cred ca doar rusoaicele il practicau.
DAR, la revelionul din acest an, sala era superba, muzica placuta , un vals- de zile mari! Jumatatea mea- nimic.
M-a zarit o fosta eleva- este ditamai doctoritza. Tipul cu care era - cam dolofan, stangaci , ma rog..
Ne-am intzeles asha, intr-o clipa. Si am facut un vals, pe cinste!
Suntem pe aceeashi parte a baricadei- pot sa dansez toata noaptea si daca este cazul, o pot lua de la capat!
O zi frumoasa!

Geanina Codita spunea...

incertitudini ,
tolba ta e plină de poveşti. Să fie de vină domnul care măsura fustele???Iartă-mă dar nu pot să mă abţin, mintea mea face trimitere către acolo de fiecare dată. Dacă valsul a fost simţit până în măduva oaselor asta e cel mai important, draga mea. Dar spune şi tu, din toată sala să nu ştie niciun bărbat vals...
Ruşinicăăăăăăăăăăăăă!!!
Îmbrăţişări de zile mari.

Anonim spunea...

Cu roşu-alb-verde s-ar putea interpreta... Eu m-am gândit la Italia.

Geanina Codita spunea...

ivanuska ,
de ce nu mă mir!??!!
Zâmbesc, aşa mi se întâmplă de fiecare dată când citesc scrierile tale. O zi în culorile pe care ţi le doreşti!

Lisandru Cristian spunea...

Nu sunt un dansator de vals redutabil, am să am mare grijă să nu vă calc cumva pe conduri... Sper să fac faţă cu brio provocării...

Geanina Codita spunea...

@Cristian,
vă acord mâna , domnule. Valsul a început şi... primul pas e reuşit, aş zice că sunteţi modest ca de obicei. Dansaţi minunat domnule, aşa cum scrieţi , iar asta nu poate decât să mă bucure fiindcă mai există prinţi ai zilelor noastre care dansează vals. Ei, da, vă descurcaţi de minune, prinţe...

Dili spunea...

Dragi capete incoronate, va poftesc spre dantuire la balul din Sala Oglinzilor de la Versailles, prea frumos v-ati aranjat visul pentru a nu avea si un cadru pe masura. Daca nu ajungeti, nisipul de la malul marii sau frunzele padurii sunt la fel de fermecatoare ... :-)

Geanina Codita spunea...

Dilimache ,
minunată invitaţie. Am vorbit cu musafirii şi sunt extrem de încântaţi de idee. Respectele noastre şi toată lumea spune, VALS într-un decor de VIS. Mulţumim , dragă prietenă!

lichazul spunea...

geanina

muchas gracias por tus pasos dados en mi espacio
Sé siempre Bienvenida

un saludo de paz y deseando que tengas una semana excelente y armónica para ti

desde este lado del mapa:=)

elisa

Terly (Juan José Romero Montesino-Espartero) spunea...

Ha sido un verdadero placer venir a tu blog a bailar este maravilloso vals.
Si como se dice en español, Geanina, "la cara es el espejo del alma" debes de tener un alma muy bonita, así lo indica tu cara.
Un beso, amiga.

ADITEEA spunea...

De valsul asta ce zici???
http://www.youtube.com/watch?v=0mSHQgpeCbQ&feature=related Muzica e a lui Eugeniu Doga, secventa e dintr-un film regizat de Emil Loteanu dupa " Drama la vanatoare" a lui A.P. Cehov.
Desi povestea e trista... valsul acesta imi e foarte aproape de suflet. Daca iti place poate te inspira sa scrii ceva frumos! O seara frumoasa!

Geanina Codita spunea...

ADITEEA ,
bine ai revenit!
E grozav!!! Deja am scenariul în minte. Îţi mulţumesc pentru că mi l-ai trimis. Să vedem ce iese...
Mă gândeam ca ziua de luni să o dedic dansului, poemelor plecând de la dans. Poate şi aplic. Îţi urez o săptămână de vis şi sunt deschisă către astfel de idei.

silvo spunea...

Precioso vals, me encantó gracias,buena noche

Ioana C. spunea...

tocmai ce am publicat,acum cateva minute, o postare despre cum a fost

INCERTITUDINI spunea...

Am mai ascultat un vals, inainte de plecare..

gabi spunea...

Geanina
si eu ador culorile care ni le daruiesti, boboc ce infloresti pe zi ce trece.
Am valsat langa tine si am facut o reverenta printului care te-a vrajit cu piruetele gandurilor sale.
Vaals, vals, vals-vaals !!!
Pupici si imbratisari !

Geanina Codita spunea...

@§♫*€lisa*♫§,
Amigos,
su mensaje me llegó a mi corazón y deseo de visitar tanto como sea posible.
Un día sublime!

Geanina Codita spunea...

@Terly ,

Gracias por su visita, señor. SIGUIENTE VALS está de acuerdo con un montón de arrastre. Un día para tener sublime!

Geanina Codita spunea...

@silvo ,
Me alegro de que el don recibido y de acuerdo a la siguiente parte VALS. Buenos pensamientos!

Geanina Codita spunea...

Ioana(DarkDrama) ,
am văzut , draga mea! Mă bucur cu tot sufletul pentru reuşita ta. Succes pe mai departe! Sunt cu ochii pe tine!

Geanina Codita spunea...

@incertitudini ,
mă bucur să aflu că ai revenit şi nu mă pot abţine şă-ţi spun că după postarea tipului care măsura fustele a venit cea cu împărţitul de prune şi gunoi care pe mine m-a "omorât", atâtea idei îmi veneau succesiv în minte, iar lacrimile curgeau, curgeau, curgeau ... de fericire evident.
O zi de vis să ai!

Geanina Codita spunea...

@gabi ,
onorată de vizită şi vreau să îţi mulţumesc pentru comentariul de la tine de pe blog, pentru că ai văzut prin ecranul acesta...departe..., m-ai văzut pe mine şi promit să nu mă schimb nici dacă mă voi naşte a doua oară. Valsul să-ţi mângâie sufletul. O săptămână de vis şi pupici mulţi, aşa , ca să depăşim norma.

gabi spunea...

Sweet !
Place muult :)

Geanina Codita spunea...

gabi,
braţele sunt larg deschise, până la cer. sufletul mi le-a deschis şi nu regretă niciodată ceea ce face. Nu a dat niciodată greş, îmi şopteşte mereu asta, iar eu am încredere în el, nu m-a dezamăgit niciodată. Îmbrăţişări peste normă.

Miguel spunea...

Me alegro mucho de haber recibido un comentario tuyo desde Rumania.Supongo que siendo profesora hablarás español,además tengo entendido que en Rumania pasan muchas telenovelas sudamericanas en españo.Lo que no comprendo es como entiendes los poemas en Valenciano-catalan.
Espero estar en contacto contigo.Besos.

Geanina Codita spunea...

@Miguel,
Gracias por visitarnos! Quiero volver a mi blog como yo lo hago a mí mismo. Le deseo un gran día!

Anonim spunea...

Atat de frumos...

Geanina Codita spunea...

@fireflight ,
bine ai venit!
Valsul , unul dintre cele mai minunate lucruri din viaţa noastră.
Ziua să-ţi fie precum acest vals!

lichazul spunea...

▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████████▒▒▒████████

GEANINA

me llegó este osito cariñosito y quise compartirlo contigo:=)

gracias por volver a mi espacio
que tengas un día precioso:=)

Isabel Moreira Rego spunea...

Gracias pelo teu comentário.
Jinhos
Isa

Portugal

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă