marți, 2 iunie 2009

Noi doi...


Privim către niciunde,
Simţim cum ne cuprinde
Fiorul primei întâlniri
Ni se citeşte în priviri.
În dreapa ta e verde,
În stânga mea, tot verde
În faţă marea lină
Cu forme de felină.
Aici, pe bancă, chiar aici
Suntem noi doi şi-un licurici
Ce ne veghează dragostea
Pe banca mea, pe banca ta...
Licuriciul ne şopteşte-ntruna
Păşiţi pe mare, declanşaţi furtuna,
Furtuna sentimentelor ce înfloresc
La ceas de seară în stilul lor firesc.
Şi fruntea ta o sprijină pe-a mea,
Şi gândul meu îl sprijină pe-al tău,
O scoică iese acum din mare şi ne cântă
Pe acorduri dulci iubirea să pătrundă.
O iei în palmă, o desfaci uşor,
Îi spui că vrei o perlă s-aline al tău dor,
Un dor ce te cuprinde desi eu sunt aici
Un dor ce se transformă în mii de licurici.
Un dor la care marea participă şi ea
Complice este-ntruna cu-n gând de catifea
Şi firul ierbi-i martor la tot ce se petrece
Iubirea este una, nicicând ea nu va trece...

62 comentarii:

Valentina Bucur spunea...

Geanina, poezia ta se joacă cu fâşii din sufletul meu şi mi le face, de parcă ar fi de hârtie, bărcuţă sau avionaş către o lume a iubirii celei mai pure...

(sensibilă + diafană + parfumată + magică + jucăuşă) la pătrat = MINUNATĂ poezie!

Geanina Codita spunea...

@Valentina ,
minune de om credeam că dormi, dar se pare că ai surprins fantastic de bine ideea poeziei. Da, este vorba despre iubirea aceea pura, proaspătă, neatinsă de nimeni şi de nimic. Magia acestei iubiri se trăieşte o singură dată-n viaţă. Îmbrăţişări!

salmi spunea...

Ce frumos te-au inspirat licuricii si marea Geanina...am sorbit poezia asta...sclipiri de licurici pe marea plina de dragoste. Superba!
Pupici

Geanina Codita spunea...

@salmi ,
ei poarta acesta vinaăa inspiraţiei.Vreau să-ţi mulţumesc iar pentru imaginile live, pentru mine este o adevărată încântare să revin pe blogul tău şi să stau să privesc imagini incredibile.O seară liniştită!

salmi spunea...

Din pacate azi e innorat si ploua, cerul e cam intunecat, dar e lumina in oras ;). Numai bine!

Lisandru Cristian spunea...

"Şi fruntea ta o sprijină pe-a mea,
Şi gândul meu îl sprijină pe-al tău,
O scoică iese acum din mare şi ne cântă
Pe acorduri dulci iubirea să pătrundă" - ah, ce mi-au plăcut aceste cuvinte. Era cât pe ce să nu fiu pe fază - de fapt, cred că nici nu am fost - feedreaderul nu m-a anunţat că ai postat. Cred că doarme în locul meu, deşi nu i-am dat voie...

Lisandru Cristian spunea...

Am mai trecut un pic, pentru a spune şi NOAPTE BUNĂ...

≈♦ Mi Sentir ♦≈ spunea...

(¯`°v°´¯)_
_(_.^._)__
♥ Buenas noches mi cielo, paso a dejarte un fuerte abrazo con cariño deseandote una buena noche que descanses.. Estrella...♥

elite spunea...

Foarte frumos!Dragostea in suflet sa-ti ramana o vesnicie!

Geanina Codita spunea...

salmi ,
chiar şi pe o astfel de vreme eu tot am intrat pe camere.Ador să vad ce se întâmplă acolo live.Pupici!

Geanina Codita spunea...

" Cristian ,
Au venit musafirii si eu am chiulit de peste tot.Nici dans , nici aici pregătită cu răspunsuri. Ai văzut ce ce a făcut feed-ul meu, apă de ploaie. De la atâtea ploi mi se trage somnicul cela mult prea devreme. Mulţumesc pentru aceste cuvinte frumoase şi îţi trimit acele versuri pe o ploaie torenţială a sufletului tău.

IrinaBohemianDance spunea...

Magice versuri...minunate simtaminte...
Multumesc pentru aceste versuri pline de puritate si candoare!

O zi frumoasa!

Geanina Codita spunea...

@Cristian,
Mulţumesc de urări, la ora aceea eram pe norişori pufoşi, iar căpşorul meu dormea pe tastatură. O zi senină, cu ploi însorite!

Geanina Codita spunea...

@elite,
dragostea să ne însoţească pretutindeni, iar aceasta se simte în fiecare gest de-al tău şi pentru acest lucru îţi mulţumesc. Să ai o zi uşoară , iar copiilor tăi le trimit acestă poezie să iubească precum cei doi îndrăgostiţi de pe bancă.

Geanina Codita spunea...

@irina,
acea iubire pe care am trăit-o sau o trăim toţi, fiorul primei iubiri, de adolescent.Aşa se cade, după copilărie să intrăm cu fruntea sus şi cuprinşi de iubire în adolescenţă. O zi minunată îţi doresc!

angela spunea...

liniste, pace si un zbor al iubirii catre cel care transforma scoica in margaritar..

Anonim spunea...

''nu intelegea in ruptul capului de ce,dar ea il cucerise deja si stapanea in intregime sentimentele lui ravasite,intreaga lui fiinta era captivata de ea: memoria,atentia,gandurile si,pare-se,devenise dragostea lui.Se gandea mereu la ea si la soarta lor stupida. Aievea sau in gand ea era mereu impreuna cu dansul,si mereu ii staruia in fata chipul ei drag,era absorbit de maniera ei deosebita,impulsiva de a vorbi, fiind gata sa priveasca la nesfarsit cum isi ridica de pe frunte parul balai sau,aplecandu-si un pic capul,il piaptana cu un pieptanas micut semitransparent,care intodeauna il purta in apr la ceafa. Mainile ei delicate si suple aveau intruchiparea grijii si a voiciunii,cand vorbea despre ceva si chiar cand tacea,indreptandu-si poala sarafanului pe genunchi,sau ii cuprindea navalnic umerii,lipindu-si palmele micute de omoplatii lui sau ii ciufulea parul crescut prea lung la ceafa. In asemenea clipe el se simtea molesit,sleit de puteri si aproape fericit...''

un citat din ''Lutaria'' lui Vasil Bikov. O poveste foarte frumoasa, la fel ca si poezia!
Mi-au placut foarte mult versurile dumneavoastra.

A Not So Spotless Mind spunea...

Cu adevarat minunata poezia!
M-a ajutat sa incep ziua zambind...:).

Miriam spunea...

Acum, poate vei reuşi să postezi comentarii...am pus alt format.
Mă voi întoarce după amiază să citesc în tihnă poeziile tale...:)

cris spunea...

ce fain, ce fain, ce fain:)

Ana Gabriela spunea...

cata magie am regasit in poezie...se pare ca transformi acest blog intr-un basm feeric al iubirii eterne:D

MihaeRa spunea...

Superbaaaaa poezia! Te invidiez pentru talentul tau deosebit de a transpune starea ta intr-o minunata poezie...O imbratisare mare!

Diosaoasis spunea...

Un saludito en la distancia gracias por la visita me parece excelente "tu barco es mi barco.."
Nos estamos leyendo.

Geanina Codita spunea...

@angela,
iubirea ne dă o stare de bine, ne ajută să trecem peste momentele mai puţin bune, ne înalţă. O seară minunată!

Geanina Codita spunea...

iulia ,
te rog sa îmi spui pe nume, suntem prietene. Îţi mulţumesc pentru fragment l-am citit cu mare drag, cât despre versuri mă bucur să ştiu că îţi plac. Pe curând!

Geanina Codita spunea...

@Eternal Sunshine of the Spotless Mind sp,
bine ai venit! dacă ziua a fost cum ai anticipat, mă bucur nespus. Gânduri bune trimit către tine!

Geanina Codita spunea...

@Mugur ,
iubire pură, precum spui.Dacă mesajul a ajuns la inima ta pentru mine nu poate fi decât încântare. Să ai o seară buna!

Geanina Codita spunea...

@Mariana,
am reuşit după îndelungi insistenţe astăzi să postez un comentariu. O seară bună!

RoCsE spunea...

Ah, tie nu ti-am dat leapsa aia lunga ? Hai, te rog, ai onoarea. :)

Geanina Codita spunea...

@cris,
mulţumesc de vizită. La bună recitire.

Geanina Codita spunea...

raza de soare ,
magia transformată în iubire şi face ca totul sa fie posibil. Mă bucur fiindcă m-ai vizitat.

Geanina Codita spunea...

Miha ,
şi eu te îmbrăţişez, draga mea. Îţi dăruiesc cu tot sufletul versurile mele. O seară plină de iubire!

Geanina Codita spunea...

@Diosaoasis ,
Gracias por visita.

Geanina Codita spunea...

@RoCsE ,
bine ai venit! Mulţumesc pentru leapşa.

Geanina Codita spunea...

@≈ Estrellita ≈ ,
gracias por visita.

Anonim spunea...

Şi firul ierbi-i martor la tot ce se petrece...îmi vine să mă ascund sub acest vers frumos :)

Noapte bună

Ana Gabriela spunea...

asta fiinca blogul si gandurile transmise merita vizitate:D

Geanina Codita spunea...

@raza de soare,
eşti oricând binevenită, plăcerea este de partea mea. Îmbrăţişări!

Geanina Codita spunea...

andibob,
uite, l-am făcut încăpător, te poţi ascunde am adus şi un hamac pe care l-am prins de două fire de iarbă.O seara bună!

Miriam spunea...

,,Banca ta, banca mea"...banca noastră...În iubire totul devine ,,al nostru".
O poezie ca o respiraţie parfumată a iubirii simple şi tandre care, uneori, ne complică uimitor de frumos viaţa.

Geanina Codita spunea...

@Mariana,
interesantă viziune asupra iubirii. o seară bună!

Lisandru Cristian spunea...

Având în vedere că mai este puţin şi ziua de azi devine ziua de mâine, trecusem să văd dacă ai postat ceva... Dar am mai citit o dată frumoasa poezie şi mă reîntorc la "muncă", fiindcă am ceva de scris pentru birou... Şi iarăşi se face o albă noapte, dar parcă e mai bine aşa decât înnegurată... Vise plăcute!

elena marin-alexe spunea...

Frumoase versuri...
In dreapta ta e verde
In stanga mea tot verde
Pe banca mea , pe banca ta,
Si iarba-i martor tacut
la tot ce se petrece, Iubirea este una, nicicand ea nu va trece...
Le-am savurat, draga mea prietena si m-au intors in timp.Noapte buna!

Geanina Codita spunea...

@Cristian ,
am avut musafiri la ceas târziu şi eu eram deja plecata pe fronturile somnului. Regret că am fost o gazdă neprimitoare însă mă bucur fiincă noaptea ti-a fost sfetnic de inspiraţie şi negurii ceia au plecat spre zări îndepărtate şi vor rămâne acolo. O zi cu mult soare !

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe ,
la prima iubire, pură, care dă nelinişti frumoase, care ţi-a facut inimioara să bată mai puternic în momentul în care îl vedeai pe el sau de gândeai la el. Toţi am simţit sau simţim aceste trăiri în nesfârşita viaţă. Îmbrăţişări!

Carmen Tye spunea...

Thanks for your visit!
I really like your blog
Greetings from Mexico

Geanina Codita spunea...

@Carmen Tye,
welcome!

Dili spunea...

"GAND DE CATIFEA" este si al meu citind versurile tale, e frumos sa vezi ca exista atata iubire incat sa inspire asemenea versuri, iti reaminteste pentru ce esti ceea ce esti... multumesc pentru toae versurile tale, fiindca - desi nu comentez mereu - ma hranesc din ele, ma ajuta sa ma cunosc mai bine si sa apreciez ceea ce am!

INCERTITUDINI spunea...

Buna dimineatza, Geanina!
Foarte greu am reushit sa intru in casutza ta, in care dragostea respira prin totzi porii.
Imi plac pashii tai metrici ,cu cercei de metafore. Nu s-ar zice ca versurile apartzin unui informatician.
Ai o blandetze anume in tot ce spui.
Te citesc cu placerea cu care privesc bradul din fatza ferestrei!
Sa ai o zi senina!

Raquel YG-I spunea...

Geanina, muchas gracias por visitar mi blog y por el comentario tan cariñoso que me has dejado.Me alegro de que te gustase. Un beso.Raquel

Cristina - L`atelier Jolie spunea...

Ai un premiu de la mine ... Te astept sa-l ridici :)

Geanina Codita spunea...

@Dilimache ,
nu poate decât să mă bucure faptul că iubirea trimisă de mine cu ajutorul versurilor către sufletul tău şi al cititorilor mei creează o stare de bine. Oricând eşti binevenită să guşti din versurile pe care le scriu şi le dăruiesc cu dragoste.Soare şi iubire în sufletul tău!

Geanina Codita spunea...

@incertitudini ,
păi cam ai dreptate. Am absolvit Facultatea de Litere, însă nu ştiu dacă asta contează atât de mult. Performanţă am reuşit să fac cu adevărat în domeniul informaticii cu un elev care astăzi din păcate nu mai este printre noi. Îmi plac lucrurile simple şi curate, la fel şi cu oamenii, îi detest pe cei care lucrează alături de tine, au numai cuvinte de laudă la adresa ta şi când le spui să plece fiindcă descoperi că se ţin de mizerii încep să se răzbune. Pun punct întotdeauna şi merg mai departe.Îţi mulţumesc fiindcă ai trecut pe la mine şi aştept să revii.

Geanina Codita spunea...

@Raquel YG-I ,
gracias por todo.

Geanina Codita spunea...

@Fluturaş,
mulţumesc, voi trece pe la tine.

TreXeL spunea...

sarutmana frumoasa doamna, bine v-am gasit :) stiu, neinvitat da'... asa se poarta

Geanina Codita spunea...

@TreXeL ,
bine ai venit alături de prieteni!Invitaţia este deschisă.

malhus spunea...

"Pantha Rhei " ...toate curg . toate trec .Aceasta minunata stare nu poate fi eterna ...este supusa si ea curgerii timpului (melancolie dulce- amaruie )"Floare albastra "!!!. Multumesc foarte mult de vizita . De fapt am vrut sa spun ca prezenta ta ma onoreaza si ma bucura ! Numai bine ! Va mai astept !

Geanina Codita spunea...

@malhus ,
bine ai revenit. Toate trec, adevărat , dar important pentru noi este ca toate acestea să treacă frumos şi demn. O seară frumoasă!

Surinder Kumar spunea...

hi how ru?

nice blog.........

Geanina Codita spunea...

@Surinder Kumar,
Thanks. Forward to back.

Anonim spunea...

Am reciti cateva dintre poeziile postate pe blog.

''Şi fruntea ta o sprijină pe-a mea,
Şi gândul meu îl sprijină pe-al tău''

Imi place foarte mult.

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă