luni, 28 septembrie 2009

Curcubeu în septembrie

UPDATE - Vă invit pe blogul ,,Verba volant, scripta manent,, pentru o porție de râs pe care o oferă gazda, tuturor bloggerilor. O zi divină să aveți!

E toamnă în sufletul tău,

O toamnă-n culori de curcubeu,

Curcubeu pictând după ploaie cursiv,

În culori pastelate, acronimul ROGVAIV.

Am conturat toamna şi i-am dat viaţă,

Roşu de foc i-am pus astăzi pe faţă,

Oranjul în frunze l-am picurat

Şi galben de grâu în păr i-am pictat.

Din verde agate în ochi eu i-am pus,

Suferinţa, stresul, eşecul, toate au apus.

În piatra de opal şi albastrul vibrează,

Indigoul în flori toarnă viaţă spre amiază,

Violet este cerul ce-mi zâmbeşte complice,

Încă o toamnă am prins în buchetul de spice,

Un buchet răsărit din curcubeul iubirii

Desenat după ploaie pe aleea privirii.


SURSA FOTO - http://images.google.ro/images?hl=ro&um=1&q=culorile+curcubeului&sa=N&start=280&ndsp=20

72 comentarii:

silvo spunea...

Preciosa descripción del otoño y su belleza, hay gente que se deprime ya que ha pasado el vertano pero el otoño también es bello, un abrazo

Zenna spunea...

Superbe rânduri! Toamna e frumoasă, e roditoare, nu înseamnă numai ploaie şi tristeţe, din când în când mai apare şi curcubeul peste suflet...şi ne redă zâmbetul :)

O noapte frumoasă şi odihnitoare! >:D<

Lisandru Cristian spunea...

Toamna mi-a atins obrajii cu frunze veştede ani de-a rândul... M-a invitat la dans pe alei pustii şi mi-a lăsat îm dar zâmbet de nor plumburiui... AI APĂRUT TU şi toate s-au schimbat... Toamna a devenit frumoasă. Totuşi, nu aş fi crezut niciodată că septembrie poate aduce curcubeu...Iubito, acum chiar mi-aş dori să fiu o toamnă lungă, cât mai lungă... Cu riscul de a cere prea mult, te rog să fii tu curcubeul care-mi lasă pe frunte iubire pastelată...

Geanina Codita spunea...

silvo,
El otoño es una estación hermosa, y sus colores son francamente sublime.

Gracias por su visita y comentario.

Una hermosa noche!

Geanina Codita spunea...

Zenna,
bine ai revenit, draga mea!

Mulţumesc pentru comentariu, a ajuns la sufletul meu.


Să ai o săptămână frumoasă şi plină de iubire!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
pot fi curcubeul vieţii cu riscul de a mă invidia şi toamna ce tocmai şi-a făcut apariţia.

Mulţumesc pentru aceste gânduri minunate, au ajuns la sufletul meu şi acest lucru nu poate decât să-mi de o stare greu de descris în cuvinte.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Lisandru Cristian spunea...

TE IUBESC din ce în ce mai mult, iar asta este tot ceea ce contează...Gesturile disperate făcute de CINEVA care încearcă să impiedice inevitabilul mă lasă rece...

Rascumparati Vremea spunea...

O...asa da: "Suferinţa, stresul, eşecul, toate au apus."

Dupa descrierea ta incep sa ador toamna:D

te astept pe la mine!

mmary spunea...

Un curcubeu fascinant, in culori atat de pastelete incat esti obligat sa surazi in fata acestei revarsari de senin...

Fotografia e pe masura versurilor:

Extraordinara !

O zi care sa-ti daruiasca raze desprinse din acest curcubeu iti doresc Geanina!

Marius Ola spunea...

"Încă o toamnă am prins în buchetul de spice,
Un buchet răsărit din curcubeul iubirii
Desenat după ploaie pe aleea privirii.". După ploaie se culeg roadele iubirii în culori de curcubeu. Superb:)

starsgates spunea...

frumos! La cât mai multe curcubee!:)

Bejenaru Gabriela spunea...

un curcubeu piln de culori minunate si o toamna care vine cu pasi rapizi plini de culori ne umple sufletul de iubire ,sa aveti o toamna cat mai fericita si colorata.

Miriam spunea...

,,E toamnă în sufletul tău,

O toamnă-n culori de curcubeu,"

Geanina, bună dimineaţa, suflet drag!
Ai început poezia superb şi o închei la fel...,,Un buchet răsărit din curcubeul iubirii

Desenat după ploaie pe aleea privirii."

Îţi mulţumesc sincer pentru această frumuseţe a inimii , a iubirii şi a poeziei...
Plec la şcoală în câteva minute cu sufletul încărcat de frumos ca pomul greu de rodul toamnei!
Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi îţi urez o săptămână plină de culoare! :)

elena marin-alexe spunea...

Violet este cerul ce-mi zâmbeşte complice,

Încă o toamnă am prins în buchetul de spice,

Un buchet răsărit din curcubeul iubirii

Desenat după ploaie pe aleea privirii.

Versuri stropite din belsug, cu apa de dragoste.....
O toamna cu aromesi culori fara seaman , invaluita in mirificul curcubeu sa-ti faca viata o sarbatoare ...continua...
Imbratisarile mele pleaca spre tine draga mea!

INCERTITUDINI spunea...

Calm si cuminte!
Curcubeul ne aminteste ca trebuie traita intens fiecare clipa!
De aceea el dureaza atat de putzin..

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba descriere a curcubeului,, si frumoasa impletire cu natura:)

şu spunea...

Curcubeul ne naşte aşa cum toamna naşte tristeţi.

Te pup! O zi extraordinară să ai!

Darael spunea...

E "primavara" in sufletul meu..... dar sa nu spui la nimeni, o sa navaleasca toti sa culeaga flori de nu ma uita.

Adrian spunea...

Ador toamna, are ceva aparte, totul doarme si totusi prinde viata.
O saptamana placuta iti doresc!

Anonim spunea...

frumos, frumos, frumos....la infinit

www.calinhera.blogspot.com spunea...

Curcubeul de toamnă... Mmmm, ăsta da romantism!

giulia spunea...

cum ti-am mai spus, toamna este anotimpul meu preferat.

o îmbratisare si tie, draga mea.

frumoase versuri!

Anonim spunea...

Saptamana perfecta sa aveti, colorata si tandra pe cat se poate :)

Anonim spunea...

Superb draga mea, ce frumos ai scris...O imbratisare calda in culori de curcubeu!

Logan y Lory spunea...

Iată-ne din nou, se bucură de cuvânt frumos care le scrieţi. Este frumos să se uite pe balcon.

Un abrazo

Ana-Maria spunea...

Geanina,nici mie nu imi place toamna,ma enerveaza cumplit anotimpul asta si profit de fiecare raza de soare pentru a-mi repeta enervant ca e vara,e vara,e vara....cand o sa vina ploile cred ca am sa cad in depresie...In schimb curcubeul ma fascineaza cu totul...e unul din fenomenele Pamantului care ma acapareaza fara cuvinte....
Sa ai parte de o multitudine de curcubee...se spune ca numai oamenii cu sufletul curat pot vedea curcubeul!:)

Sadd spunea...

de unde stii tu ce e in sufletul meu? :d

gabi spunea...

Geanina,
e minunat ce ti se intampla, ce vi se intampla. Ma bucur din tot sufletul si cred ca stii si simti asta.
Sunteti la fel de venusieni amandoi si asta e o "intamplare" tare pretioasa.
Dumnezeu sa va ajute !

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
întotdeauna va exista cineva care să nu fie mulţumit .

Nu are sens să ne pierdem în amănunte, curcubeul din suflet e prea frumos.

O seară frumoasă alături de pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Passion4God ,
o toamnă plină de iubire îţi doresc, draga mea!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

mmary ,
mulţumesc pentru comentariu şi gândurile frumoase pe care mi le laşi la fiecare trecere.

Pupici geaninoşi în culorile curcubeului!

Geanina Codita spunea...

Marius Ola ,
bine ai revenit!

Iubirea să fie şi în sufletul tău în toate anotimpurile şi culorile curcubeului.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

starsgates ,
la fel îţi doresc şi eu, draga mea!

Îmnbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

gabriela ,
mulţumim de urări, draga mea!

O toamnă cu plimbări sub curcubeul iubirii.

Geanina Codita spunea...

Mariana ,
mă bucur să aflu că aceste versuri au ajuns la sufletul tău .


Să ai o săptămână minunată alături de cei dragi.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe,
mulţumesc cu tot sufletul pentru urări , draga mea!

Îmi doresc şi doresc tuturor ca viaţă să le fie o permanentă sărbătoare.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

INCERTITUDINI,
intens să fie trăită, precum spui, draga mea!

Pupici geaninoşi trimit către tine cu viteza luminii!

Geanina Codita spunea...

ARIPI DE FLUTURE ,
o zi precum curcubeul , draga mea!

Geanina Codita spunea...

Şu ,
se pare că toamna nu este anotimpul tău preferat.

O zi de mare minune şi ţie , draga mea!

Geanina Codita spunea...

Darael,
primăvară să fie mereu în sufletul tău , alături de curcubeu , maci şi iubire.

O seară plină de frumos!

Geanina Codita spunea...

Adrian ,
mă bucur să aflu că toamna este şi pe placul tău.

Nu am reuşit să postez comentarii la tine!!! Nu mi se permite...

O seară de mare frumuseţe!

Geanina Codita spunea...

April ,
mulţumes, mulţumesc, mulţumesc, draga mea!


Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Călin Hera ,
romantism amestecar cu ceva clasic, aşa cum spunea Gabi într-o postare ieri.

O seară plină de frumos şi bun!

Geanina Codita spunea...

giuliaszavo,
o să acem un club al celor care adoră toamna , ploile şi curcubeul.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

andibob ,
aşa va fi cu siguranţă, draga mea!


Plină de frumuseţe şi iubire să-ţi fie săptămâna!

Geanina Codita spunea...

vorbele ,
am intrat astăzi după o pauză destul de mare, pe camere.

Mulţumesc de comentariu, draga mea!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

Logan y Lory,
bine ai revenit!

Mă bucură tare mult vizitele tale.

Mulţumesc de comentariu.

O noapte de vis!

Geanina Codita spunea...

Ana-Maria,
mi-a fost dor de tine.

Sper din tot sufletul că totul este foarte bine .


Da, curcubeul este un fenomen aparte care ne încântă sufletul şi privirea.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

Sadd,
îmi plăcu întrebarea...

Am dat în bobi la drum de seară...ha,ha,ha...glumeam...

Mai citesc în suflet câteodată.

Îmbrăţişări peste normă!

DAVELLA CULINAR spunea...

Bine te-am regasit draga mea prietena! Frumos curcubeul sufletului tau si nuantat de o melancolie fara margini. Ma bucur ca iti plac pricomigdalele mele. Te mai astept si cu alte bunatati pe la mine! Pupici dulcici de noapte buna!

Geanina Codita spunea...

DAVELLA & MARIO,
bine ai revenit , draga mea!

Îmi plac pricomigdalele şi voi încerca reţeta publicată la de tine pe blog.

O săptămână de mare frumuseţe, draga mea!

Geanina Codita spunea...

gabi ,
mă bucură tare mult vizita ta, iar gândurile tale la fel de mult.

Greu pentru unii, dar sper să se obişnuiască cu ideea.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

Mikka spunea...

Mmmm... Buchetul rasarit din curcubeul iubirii...
Cat mai multe din astea sa ai, sa aveti pe drumurile voastre, draga mea...
Mi-am amintit de un curcubeu rotund si de curcubeele duble de pe Machu Picchu...
Un curcubeu rotund sunteti voi... Sa va fie asa, frumos, tot timpul, nu doar dupa ploaie...

HTC photography spunea...

Si a avut efect de curcubeu...
:)

Leo spunea...

Daca toamna ne mai daruieste cate-un curcubeu din cand in cand, si daca ne prinde indragostiti, nu ni se mai pare anosta.
Geanina, suflet sensibil, o imbratisare mare !

şu spunea...

Pupici mulţi şi de la mine!!!

Anonim spunea...

mie imi place ruginiul de toamna!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
aşa va fi , draga mea!

Mulţumim de gânduri şi pentru vizitele de pe blogurile noastre.

Curcubeu de vis trimitem către tine şi pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

Geanina Codita spunea...

boss,
da, rezultatul este curcubeul plin de optimism generat de culorile sale.

O seară de vis, Cătălin!

Geanina Codita spunea...

Leo ,
toamna ne oferă frumuseţe , fericire şi prin culorile curcubeului.

Mulţumesc de comentariu şi trimit îmbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

Şu,
sunt tare bine primiţi pupicii...

Geanina Codita spunea...

simioncristian,
o toamnă ruginie plină de iubire!

pescarusul argintiu spunea...

Farmecul curcubeului tronand pe chipul bland si auriu al toamnei e cu mult mai intens cand ai inima plina de iubire!
Ma bucur mult ca traversati de ceva timp un poem scris impreuna cu penelul dragostei.
Sa aveti noroc, ocrotire si focuri de artificii pe cerul sufletelor!

Essences spunea...

oare cum este sa fii pictat in rogvaiv? :>

o zi frumoasa iti doresc, Geanina!

nakudo spunea...

cea mai frumoasa poezie..traita si profunda..ce am citit-o de un timp in coace..iubire ,impletita cu rurere,speranta si lacrimi...asta transmite..o imbratisare calda si sincera...geanina...se merita sa lupti pentru ceea ce te face sa zbori

Anonim spunea...

Tema casei tale virtuale m-a ucis! Imi place de mor! Acel verde, impreuna cu alte elemente ma linisteste enorm! Cat despre cafea, nu mai vorbesc! Insa referitor la compromisuri... nu exista asa ceva in baza mea de date, desi de foarte multe ori viata te arunca in postura de a te compromite!
Tin sa iti multumesc de asemenea pentru faptul ca ai pasit intr-un mod placut si pe meleagurile mele virtuale si, bineinteles, you're welcome anytime!
Acestea fiind spuse iti doresc pace si o ratiune luminata de noi idei!
Kind regards!
:)

Alma Mateos Taborda spunea...

Paisajes de otoño pintados en versos. Muy bello!Un abrazo.

Anonim spunea...

Aici a apărut curcubeul de Octombrie...

Anonim spunea...

Draga mea sa ai o zi plina de soare desi vremea de afara nu asta ne promite.
Pupici dulci!

Mihaela Chelaru spunea...

"Toamna-n culor de curcubeu.."- superb!!!

cristinutza spunea...

pupaturi :)

Daiana Prundurel spunea...

Astazi sufletul tau e culoare:)Intr-o zi e iubire, in alta visare, in fiecare zi alta si alta...si totusi aceeasi...Uimitoare, sensibila si proaspata:)Pupici, D

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă