vineri, 2 octombrie 2009

Niciodată, iubito de Lucian Avramescu

Dacă e vineri - e poezie pe pâine


UPDATE - PETRECEREA CONTINUĂ...LA ...VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT...


niciodata, iubito, n-am sa merg fara tine

esti prezenta in sangele meu galopand
te simt ca pe-o bautura in vine
cutit ce-mi taie sfoara unui gand



niciodata, iubito, n-am sa ador altceva

decat sanii tai mici far-a bluzei perdea
leganarea soldurilor tale fierbinti
ce scoate pe Corso
vanzatorii din minti

niciodata, iubito, n-am sa umblu hai-hui
in palma mereu imi vei sta ca un cui
rastignit in aceasta ravnita dulceata
ce tine o viata

in cosmos trimis sa comand escadrile
sa cuceresc un meteorit
din alta cale lactee
stapungand in iures norii atomici
vei fi, dintre stele,
singura ravnita femeie

si-n moarte de-ar fi sa cobor fara lift
sa umblu
prin ale iadului odai cu metroul
tot la tine iubito m-as gandi
admirandu-ti, in zmoala,
trusoul


SURSA FOTO - http://images.google.ro/

38 comentarii:

Rascumparati Vremea spunea...

"niciodata, iubito, n-am sa merg fara tine...niciodata, iubito, n-am sa umblu hai-hui"

Un sfarsit de saptamana binecuvantat impreuna cu pupici gianinosi!

mmary spunea...

Interesante versurile Geanina, plin de optimism si de iubire tipul...insa daca ajunge in iad ,cu siguranta nu se mai poate gandi la trusoul iubitei...

prin gandurile lui va curge smoalaaaaa...brrrr..:))

imi plac insa mult versurile

"niciodata, iubito, n-am sa merg fara tine
esti prezenta in sangele meu galopand"

suna foarte bine insa daca te opresti o clipa si -ti creezi imaginea in minte incepi sa zambesti :)...

cum o fi sa alergi clipa de clipa, 24 de ore intr-o zi si in toate zilele vietii tale?

Ai spus tu ieri ca rezistenta si perseverenta sunt motto-ul vietii tale , insa sa alergi o viata-ntreaga? nici chiar asa...

Sopteste-i poetului ca esti prezenta in sangele lui si atunci cand plutesti usor...

Am glumit eu insa mi-a placut poezia...

Te imbratisez cu drag Geanina...

Anonim spunea...

Foarte frumoasa poezie. Spune multe...

Draga, am auzit de prin targ ca se termina cu drumurile...so, sa aveti un weekend cat o viata, sa va mearga excelent impreuna si vrem si o poza cu voi doi.

Ana-Maria spunea...

Te salut cu drag,Geanina!Ma bucur sa citesc iar optimism in postarile tale...sa ai un week end la superlativ!Pupaturi maxime!:))

Marius Ola spunea...

Iubire pânâ in iad şi mai departe. Interesante versuri. Îmi plac:)

Anonim spunea...

Geanina, minunate versuri, merg ca unse(pe paine ;) ) pentru we in doi ce va asteapta. Numai bine si imbratisari calde, proaspete ;).
Va pup cu drag!

HTC photography spunea...

Nu trebuie sa vina "vineri" ca sa pui tu o poezie....ci trebuie sa pui o poezie ca sa vina "vineri" !!!!
Super frumoasa!
Un weekend de vis va doresc !!!

pescarusul argintiu spunea...

A atat de invaluitor romantismul aleii tale din gradina sufletului!
Frumoasa poezie ai ales, muzicala si plina de vigoarea unui spirit tanar, jongland cu metafore inedite...
Week-end senin, linistit, scaldat in razele dragostei!

Lisandru Cristian spunea...

Lucian Avramescu este şi va rămâne un poet apropiat sufletului meu. Mă bucur mult că ai ales o poezie de-a lui pentru această zi de vineri. Am selectat o strofă care mi-a plăcut foarte, foarte mult -

"in cosmos trimis sa comand escadrile
sa cuceresc un meteorit
din alta cale lactee
stapungand in iures norii atomici
vei fi, dintre stele,
singura ravnita femeie"...

Tare frumos a mai transmis poetul sentimentul iubirii depline pentru femeia iubită, dorită, râvnită... Te îmbrăţişez cu toată dragostea, Geanina, şi te aştept cu mare drag... Zi liniştită îţi doresc, suflet mare...

silvo spunea...

Bello, no necesita mucho pero es importante lo que desea, buen fin de semana y un abrazo

TreXeL spunea...

doar ca mie-mi place hai hui :)

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie:) un week-end frumos, plin de iubire va doresc

elena marin-alexe spunea...

Frumoase si pline de sensibilitate versurile lui Avramescu...
Mi-au placut in special;
niciodata, iubito, n-am sa umblu hai-hui
in palma mereu imi vei sta ca un cui
rastignit in aceasta ravnita dulceata
ce tine o viata...
O imbratisare calda din tinutul Vrancean pleaca spre tine cu arome de padure tanguindu-se-n vantul de toamna....

starsgates spunea...

Frumoase versuri.:)
Zile frumoase geanina.

şu spunea...

Batalion de sentimente...

O seară divină!

angela spunea...

niciodata iubito

Geanina
mi-ai uns sufletul :)

un weekend in care iubirea transforma smoala in flori :)

Diana Z. spunea...

Viata frumoasa si minunata iti doresc, iubirea sa-ti fie calauza.
Pupicei

Anonim spunea...

servus...
frumos... la voi... printre stele ;)
toate cele bune!

Daiana Prundurel spunea...

Multumim pentru superba poezie pe paine:)

Anonim spunea...

Superba poezie!! Un weekend fericit iti urez.

Ana Gabriela spunea...

superbe promisiuni de iubire...

o zi plina de dragoste ca si poezia ta scumpa Geanina...

te asteapta o leapsa la mine pe blog:D

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna draga mea prietena! Multumesc de vizite si de increderea acordata retetelor mele! Iar poezia ta de vineri este absolut superba, spune atat de multe... Te pupicesc si te astept la o felie de tort de vanilie!
( Scuze pentru intarzierea raspunsului, dar o gripa m-a trantit de vreo 4 zile la pat...)

mmary spunea...

Buna dimineata Geanina...ai disparut? ai uitat ca ai si tu un blog? si acum ce vreti sa faceti? sa va pierdeti urma? cum de ce? de azi dimineata tot incerc sa intru pe blogul lui Cristian si nu reusesc, nu i se incarca blogul ...de ce oare?

Sper ca esti bine draga mea...te imbratisez, mi-e dor de tine...:)

Leo spunea...

Draga mea Geanina, cu o mica intarziere, iti trimit numai ganduri bune cu ocazia schimbarii fericite din viata ta !
Sa va iubiti mult de tot ! :)

elena marin-alexe spunea...

Scumpa mea stiu ca esti ferice si am venit doar sa te imbratisez iar si iar.Si sa-ti trimit minunate flori si zambete si raze de soare sa-ti lumineze inima si sufletul,intr-o toamna pe care as dori-o nesfarsita, de dragul tau.

Geanina Codita spunea...

Passion4God,
mulţumirile vin cu întârziere şi cu scuzele de rigoare, draga mea!

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

mmary,
te îmbrăţişez cu drag şi dor, draga mea!

Dispărută, asta scrie de ceva timp din câte citesc pe bloguri.

Am revenit!!!!!!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

April ,
de fiecare dată mă laşi fără replică, draga mea.

Puţintică răbdare...

Pupici geaninoşi în cantităţi îndustriale!

Geanina Codita spunea...

Ana-Maria ,
mulţumesc din tot sufletul pentru urări şi trimit către tine gânduri din cele mai frumoase.

O săptămână minunată, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Marius Ola ,
aşa să fie, prieten drag!

O seară de vis!

Geanina Codita spunea...

vorbele,
ajung urările la suflet de fiecare dată.

Mulţumiri şi pupici geaninoşi trimit către tine!

Geanina Codita spunea...

boss ,
astăzi e marţi şi va fi poezie...

Sper ca de astăzi să scriu constant.

Mulţumiri pentru urări şi gânduri bune la ceas de seară.

Geanina Codita spunea...

pescarusul argintiu,
bine ai revenit, draga mea!

Mulţumesc pentru comentariu şi te aştept de fiecare dată cu drag!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
un poet ce reuşeşte să puncteze de fiecare dată esenţialul prin versurile sale.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, minune de om!

Geanina Codita spunea...

silvo ,
gracias!

Geanina Codita spunea...

TreXeL,
sincer???
Şi mie...

Ha,ha,ha...mai glumim şi noi...

O seară frumoasă!

Anonim spunea...

"in cosmos trimis sa comand escadrile
sa cuceresc un meteorit
din alta cale lactee
stapungand in iures norii atomici
vei fi, dintre stele,
singura ravnita femeie"

minunat!!zbor...

Si vorba lui April-vrem o poza!

Anonim spunea...

Hahaha... am rîs cu poftă. Versuri pe cît de interesante, pe atît de amuzante.

Numai bine.

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă