vineri, 16 octombrie 2009

DARURI


UPDATE - ora 8:o9 Un alt dar de la arta de a trăi și adc cărora le mulțumesc .

UPDATE - ora 8:oo - un alt dar de la AndiBob. Mulțumesc și trimit toate gândurile mele bune către tine.

When you were sleeping on the sofa
I put my ear to your ear and listened
to the echo of your dreams.

That is the ocean I want to dive in,
merge with the bright fish,
plankton and pirate ships.

I walk up to people on the street that kind of look like you
and ask them the questions I would ask you.

Can we sit on a rooftop and watch stars dissolve into smoke
rising from a chimney?
Can I swing like Tarzan in the jungle of your breathing?

I don’t wish I was in your arms,
I just wish I was peddling a bicycle
toward your arms.


UPDATE - AM PRIMIT ACEST PREMIU DE LA ȘU . ÎI MULȚUMESC CU TOT SUFLETUL. ÎL DĂRUIESC CU TOATĂ DRAGOSTEA TUTUROR CITITORILOR MEI.


E primăvară-n suflet
Și toamnă pe alei,
E verde-n ochiul umed,
Iar la urechi cercei.

Cercei din flori pictate,
În roșu și mult alb,
La gât mărgele coapte,
Din con proaspăt de brad.

Toamna îmi prinde-n păr seara,
Ciorchini de fructe aripate,
Îmi dă puterea și vigoarea,
Carpenului de peste văi și coaste.

Dulceața florii de smirdar,
Pe buze vara-mi pune,
Parfum din frunze de stejar,
Pe degete inel de mure.

Păduri de jep îmi pune la picioare,
Un anotimp ce veșnic este alb şi rece,
Pe tălpi îmi desenează ape curgătoare,
Ducând cu ele viaţa care trece.

SURSA FOTO - http://carmendohanici.weblog.ro

43 comentarii:

Miriam spunea...

Neaţa, Geanina!
Uf! Nu ştiam ce s-a întâmplat cu comentul de la ,,Duşmancele" :) Îi stătu inima un pic în loc...
Apoi a văzut cât de zăpăcită sunt...a postat la poezia dinainte :)

Să revin la poezia de azi...e tare drgălaşă! Are o altă turnură, decât mă obişnuisem, şi asta e minunat! Un creator crează, nu se repetă...
Iar în cazul tău se mai resimte acel sentiment de mulţumire pentru că lucrurile s-au aşezat aşa de frumos...şi, contrar a ceea ce topeşte toamna, în suflet e mereu prămăvară...Iar lacrima mulţumirii umezeşte verdele ochilor tăi primăvărateci...

Darurile naturii ne îmbogăţesc sufleteşte dacă ştim să le primim!

Foarte frumos, Geanina!

PS. Te felicit şi aici pentru muguraşul de iubire!

Geanina Codita spunea...

Mariana ,
bună dimineaţaaaaaaaaa!!!!!!!!

Mulţumesc din suflet pentru comentariu.

M-am jucat puţin cu elementele naturii care şi+au lăsat amprenta pe sufletul meu şi pe tot ceea ce însemn eu, cu bune şi cu rele.

Primesc felicitările cu mare, mare drag.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

Ioana C. spunea...

Neața, om minunat!
Ce imagine minunată ai reușit să creionezi cu versul ăsta:Pe degete inel de mure.
Am citit pe blogul lui Cristian vestea cea mare...vă doresc un copil cu sufletul la fel de minunat ca al vostru și să fiți fericiți, fericiți!

Geanina Codita spunea...

Ioana DarkDrama,
mulţumesc pentru gândurile frumoase, draga mea dragă!

Ador murele, mă gândeam că ar sta bine şi pe deget...

Mulţumesc pentru urări, ştiu că sunt sincere.

Pupici geaninoşi peste normă!

HTC photography spunea...

Geanina, sper sa ramaneti mereu asa de fericiti cum sunteti acum !!!!
Felicitari la amandoi !
:)

Geanina Codita spunea...

boss,
aşa va fi cu siguranţă.

Mulţumim din suflet pentru toate gândurile bune pe care le laşi de fiecare dată pe blogurile noastre.

O zi divină, Cătălin!

elena marin-alexe spunea...

Buna scumpa mea!
Multumesc pentru 'Daruri'.
Toata anotimpurile au farmecul lor, doar ca trebuie descoperit.Si cine-l poate descoperi mai usor decat o inima indragostita?
Stii cine?
O alta inima indragostita.
Imbratisari si binecuvantarea lui Dumnezeu![ peste amandoi]

Anonim spunea...

SUPERFELICITĂRI pentru vestea cu bebe geaninos!! :)
Să fiți fericiți!

Anonim spunea...

V-am dedicat un poem, ție și lui Cristian...

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe,
fiecare anotimp cu farmecul său, eu ador toamna, cu atât mai mult în aceste momente.

Mulţumesc de gânduri şi zile frumoase precum sufletul tău!

Geanina Codita spunea...

andibob,
MULŢUMIM CU TOT SUFLETUL PENTRU DEDICAŢIE ŞI URĂRI.

PUPICI GEANINOŞI PESTE NORMĂ, DRAGA MEA DRAGĂ!

silvo spunea...

Bella dorma de utilizar la paret vegetal de la vida, un abrazo

mmary spunea...

"Dulceața florii de smirdar,
Pe buze vara-mi pune,
Parfum din frunze de stejar,
Pe degete inel de mure."

doar inel de mure Geanina? vai ,vai, daca o sa se striveaca cand speli vasele?

O toamna romantica s-a strecurat in versurile tale..si e frumoasa...si calda...si-mi placeeeee!!!!

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale !

Ana Gabriela spunea...

superba aceasta minunata poezie a anotimpurilor...e primavara-n suflet...minunat caci sufletul e pururea tanar si iarna duce viata care tece...

Ana Gabriela spunea...

un week-end placut si te imbratisez cu drag ...chiar daca de abia mai am timp sa te vizitez:D

Mikka spunea...

"Pe tălpi îmi desenează ape curgătoare,
Ducând cu ele viaţa care trece."

Superba trecere pin anotimpuri, draga mea!
Superba trecerea ta prin viata.
Am primit cu mare bucurie vestea ceea buna, de la Cristi, si dupa cum vezi, toti suntem in incantare.
Sa ai, sa aveti o trecere prin viata limpede si usoara, ca o apa cristalina, sa va bucurati de darurile vietii -iata, apare acum cel mai mare dar, si sa fie cu dragoste si noroc- si sa va iubiti o mie de ani si inca pe atat!
Pupici magici - peste norma, asa cum zici tu!

Carmen Gigartu spunea...

Va doresc o vesnica primavara in sufletele voastre frumoase si Domnul sa va binecuvinteze!
Felicitari pentru ingerasul ce vine!

Anonim spunea...

Ce-ati facut iubita doamna? Felicitari cu miile... Aveti grija de copilul mare, a luat-o razna de bucurie... Nu puteam sa cred initial dar m-am convins ca nu e numai un film de dragoste. Ma bucur pentru voi...

Adrian spunea...

Salutare!
Frumoasa poezie, iti doresc multa sanatate tie si viitorului tatic :)

Ana-Maria spunea...

Minunate versuri!Imi place cum traiesti toamna asta,cu primavara in suflet!Un pusi mare pentru tine si primavara ta frumoasa!:))

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Superba poezie, Geanina!!!

Iar printre atatea daruri ale toamnei , cel mai minunat este puisorul despre care am aflat de pe blogul lui Cristian.
Sa fiti fericiti si sanatosi!

cell61 spunea...

Adevărul e că un copil dă un alt sens vieții, iar asta o spun din proprie experiență.

Sarcină ușoară! Felicitări peste normă și de la mine!

compadvice spunea...

Frumoasa poezia!Si la cat mai multe anotimpuri dragii mei si cu cat mai multi copiii:)Un weekend minunat!

pescarusul argintiu spunea...

Geanina, vestile bune ajung repede in aleile prietene ale blogolumii!
Este un miracol binecuvantat acest rod al iubirii voastre.
Felicitari amandurora, sa ai grija de tine, de acum tristetile de orice fel sunt interzise!
Sunteti un exemplu de curaj invaluit in tandrete si efervescenta afectiva in aceste vremuri haotice si mercantile.
Cu mult drag, te imbratisez :)

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna draga mea draga si felicitari sincere pentru bebelas! Darul de a deveni mamica este unic si te transforma in fiecare zi. Te imbratisez cu drag!

mmary spunea...

Buna dimineataaaaa!:)

Va doresc o zi minunata si binecuvantata , plina de senin, de frumusete, de iubire...:)

Anonim spunea...

Draga mea draga, felicitari pentru minunata veste. Ma bucur enorm pentru voi. Sunteti minunati si frumosi impreuna. Imi plac tare mult pozele cu voi de pe blogul lui Cristi. Cum spuneam si acolo, daca se pune de-o nunta vrem webcam on-line :D

Trebuie sa am grija cu fructele de pe blogul meu sa nu cumva sa-ti fac pofta. Pupici si imbratisari mii.

Diana Z. spunea...

Felicitari pentru minunea aparuta din iubirea voastra!
Multa sanatate!
Pupicei emotionati.

Zenna spunea...

Felicitări şi multă sănătate, dragii mei! Vă pup!

Anonim spunea...

De unde le scoti???
FRUMOS!

Dili spunea...

Felicitari!!!!!!!!!!!!
Sanatate si dragoste!!!!!!!
Atentie, vineee. http://www.robinsonschools.com/district/cap/images/baby_crawling.gif

Geanina Codita spunea...

mmary ,
mulţumesc pentru vizită, minunată prietenă.

Cât despre inelul de mure...ser să dureze o veşnicie.

Şi noi îţi dorim zile pline de iubire şi bineînţeles trimit către tine pupicii geaninoşi peste normă.

Geanina Codita spunea...

raza de soare ,

mulţumesc de comentariu, draga mea dragă!

Şi mie îmi plac anotimpurile, toate , fiecare în parte ne oferă daruri unice.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

silvo,

Gracias por su visita, querido amigo.

Estaciones traen con ellos los regalos de joyas.

Tener una semana maravillosa!

Lisandru Cristian spunea...

Dulce incursiune literară printre anotimpuri, Geanina mea iubită... Versurile tale ne-au purtat pe toţi din primăvară în toamnă, din vară în iarnă, oferindu-ne daruri cu rimă pe care le-am primit cu mult drag... Te iubesc, minune de femeie şi te voi iubi în fiecare anotimp cu aceeaşi pasiune... Iar toate cele patru anotimpuri vor deveni încetul cu încetul numai unul - ANOTIMPUL IUBIRII...

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie, frumos "adunate cele 4 anotimpuri"la un loc

PickYStyle spunea...

mii de felicitari si urari de bine...infinite impliniri in viata voastra...

cristinutza spunea...

Felicitari, am aflat de la
Andi si am trecut pe la Cristian sa mi se confirme vestea :)

Imbratisari si pupaturi :)

Anonim spunea...

Felicitări pentru premieri!

Miriam spunea...

Geanina, iată aici şi răspunsul meu la studiul biblic de ieri, la ultimul comentariu : ) ...Mi se pare normal ca, dacă tot v-am provocat la unele răspunsuri, să răspund şi eu...Am făcut-o mai târziu...motive obiective...Te aştept şi lunea viitoare cu mare drag!

PS. Aşteptăm un mic poem pentru bebişor :) Dragu lu mama :)O, Doamne, să vă fie bine la amândoi...la ,,amântrei" !
Vă îmbrîţişez!

elena marin-alexe spunea...

Ma bucur mult pentru tine frumoaso!
Pentru-ca soarele a pus stapanire peste locurile Vrancene, te imbratisez cu flori si raze de soare!

Anonim spunea...

Ma bucur pentru tine, ma bucur pentru voi.

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna dimineata draga mea prietena! Blogul tau este inundat in dragoste, poezie si lumina spirituala. Am venit sa-mi hranesc sufletelul cu aceste versuri minunate...Te imbratisez cu dragoste si-ti doresc o zi minunata!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă