vineri, 23 octombrie 2009

Rugă pentru părinti - de Adrian Păunescu




ASTĂZI AM PIERDUT UN OM DRAG SUFLETULUI MEU, DOMNUL LISANDRU, UN OM PE CARE AŞ FI DORIT SĂ-L CUNOSC MAI BINE, ÎNSĂ VIAŢA NE-A DAT ÎNTÂLNIRE PROBABIL MULT PREA TÂRZIU.

ADIO, DOMNULE LISANDRU!


Enigmatici si cuminti,
Terminându-si rostul lor,
Lângă noi se sting si mor,
Dragii nostri, dragi părinti.

Cheamă-i Doamne înapoi
Că si-asa au dus-o prost,
Si fă-i tineri cum au fost,
Fă-i mai tineri decât noi.

Pentru cei ce ne-au făcut
Dă un ordin, dă ceva
Să-i mai poti întârzia
Să o ia de la început.

Au plătit cu viata lor
Ale fiilor erori,
Doamne fă-i nemuritori
Pe părintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc,
Ia priviti-i cum se sting,
Lumânări în cuib de cuc,
Parcă tac, si parcă ning.

Plini de boli si suferind
Ne întoarcem în pământ,
Cât mai suntem, cât mai sunt,
Mângâiati-i pe părinti.

E pământul tot mai greu,
Despărtirea-i tot mai grea,
Sărut-mâna, tatăl meu,
Sărut-mâna, mama mea.

Dar de ce priviti asa,
Fata mea si fiul meu,
Eu sunt cel ce va urma
Dragii mei, mă duc si eu.

Sărut-mâna, tatăl meu,
Sărut-mâna, mama mea.
Rămas bun, băiatul meu,
Rămas bun, fetita mea,

Tatăl meu, băiatul meu,
Mama mea, fetita mea.

42 comentarii:

Anonim spunea...

Draga mea, imi pare nespus de rau sa aud asemenea intamplari. Sincere condoleante!
Sa-i fie tarana usoara. Dumnezeu sa-l odihneasca.

Mundo Animal. spunea...

________,-~-. ___.--.__ .-~-,_______
_______/ .- ,'__________`. -.\______
_______\ ` /`__________' \ '/______
________`-/___'a___a`___\-'________
_________|____,'(_)`.____|_________
_________\___ (._|_.)_____/_________
__________\___`.__,'___/__________
__________.-`._______,'-.__________
________,'__,'___`-'____`.__`._______
_______/___/___Pase___\___\____
_____,'____/____para ____\___`.___
___,'_____|___dejar un____|_____`._
__|_____,'|____ABRAZO____|`._____|
___`.__,'_.-\____________/-.___`.__,'_
_________/_`._________,'__\_______
__.""-._,'______`._:_,'_______`._,-""._
_/_,-._`_______)___(________'_,-.__\
(_(___`._____,'_____`.______,'___)_)
_\_\____\__,'________`.____/___/____

LINDA ENTRADAA, QUE TENGAS UN BUEN FIN DE SEMANAAAAAAAAAAAAAAA

CHRISSSSS

Marius Ola spunea...

Încă îmi sună melodia în cap. Şi e atât de frumoasă şi melodia şi versurile:)

cell61 spunea...

Doamne, ce veste tristă!
Condoleanțe! Dumnezeu să-l odihnească în pace.

Ana Gabriela spunea...

imi pare rau...nespus de mult...

compadvice spunea...

Sincere condoleante din inima!Mangaiati-va cu gandul ca s-a dus pe meleaguri mai bune.

Nikol spunea...

Imi imaginez ce simtiti...
Imi pare rau...

Dumnezeu sa-l odihneasca !

silvo spunea...

Descase en paz, siento que tengamos que pasar por esto, hace el próximo mes cinco años que se fué el mío, y me ha emocionado leer esta entrada, escanse en paz, un abrazo

Zenna spunea...

îmi pare foarte rău sa aud aşa ceva... sincere condoleanţe...

Unknown spunea...

bun sfat este titlul blogului tau... probabil daca il vedeam acum 2-3 luni ma gandeam ca mie nu mi se poate intampla lucruri de genu... aiurea toti gandim asa (sau aproape toti pana la un moment dat)... si apoi vedem ca este chiar atat de posibil incat sa se intample

scuze ca ospun aici, unde nu are nici olegatura...

mmary spunea...

"Enigmatici si cuminti,
Terminându-si rostul lor,
Lângă noi se sting si mor,
Dragii nostri, dragi părinti."

Sincere condoleante Geanina, Cristian...

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in bratele Sale !

ADITEEA spunea...

Imi pare tare rau! Condoleante!
Dumnezeu sa-i ierte pacatele si sa-i odihneasca sufletul in pace!

Mikka spunea...

Raza de lumina pe drum, sa-i calauzeasca zborul...
Pentru voi, cei dragi, ramasi aici, raza de lumina, sa va tina impreuna.
Geanina draga, tu stii... Omul drag ESTE!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Geanina, draga mea imi pare rau. Condoleante.

elena marin-alexe spunea...

Sunt trista sa aud asemenea veste.Condoleante si tie si lui Cristian!
Dumnezeu sa va dea pacea!

angela spunea...

Dumnezeu sa il odihneasca Geanina.
daca ai reusti sa il cunosti totusi, cred ca Dumnezeu stie de ce.

ma inchin cu durere in fata lui Cris.

starsgates spunea...

Dumnezeu să-l odihnescă în pace!

Miriam spunea...

Of!...Vă îmbrăţişez, Geanina şi Cristian...mi s-au umplut ochii de lacrimi ...ştiu cum e să îţi pierzi tatăl...Dumnezeu să îl primească în corturile sale veşnice!

Ioana C. spunea...

Ah, sincere condoleanțe!
însă eu cred că a plecat fericit că tu și Cristian sunteți împreună și vă iubiți așa de frumos.

Buhu spunea...

Sincere condoleante!
imi pare chiar rau...
Stiu cum e sa pierzi un...tata

Carmen Gigartu spunea...

Sincere condoleante!
Dumnezeu sa-l odihneasca!

nakudo spunea...

e tare trist..trista vestea..trista realitatea..nu stiu ce sa spun decat ca va imbratisez cu toata dragostea si sa fiti tari si mereu impreuna..

Simion Cristian spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Iar voua sa va de-a puterea sa treceti peste o pierdere asa de grea.

stella spunea...

No comprendo demasiado la lengua, pero por lo que adivino me ha gustado mucho, te seguiré viitando
Un abrazo
Stella

Geocer spunea...

Condoleante. Cristian sper ca se tine tare !

Adrian spunea...

Condoleante, sa-i fie tarana usoara!
imi pare rau sa aud asta...

Ana Thomas spunea...

Sincere condoleante, draga mea Geanina!
Dumnezeu sa-i odiheasca sufletul!

Orry spunea...

O veste trista! Condoleante!

HTC photography spunea...

Sincere condoleante. Sper sa puteti trece peste acest moment greu.

Diana Z. spunea...

Bunicul a predat stafeta vietii, nepotului...
Condoleante

IrinaBohemianDance spunea...

Dumnezeu sa-l odihneasca!Sincere condoleante!

cristinutza spunea...

imi pare foarte rau,
cand se duc parintii ii pierdem pe cei care ne iubesc fara rezerva
Dumnezeul sa-l odihneasca.

Cristian Lisandru spunea...

VĂ MULŢUMESC TUTUROR PENTRU GÂNDURILE BUNE PE CARE MI LE-AŢI LĂSAT AICI... Viaţa merge, totuşi, mai departe, nu avem timp să ne plângem durerea prea multă vreme... Dar o vom face în fiecare zi, atunci când vom ridica ochii către un cer de unde sper că tata ne va privi zâmbitor iubirea...

Anonim spunea...

Draga mea, blogul tau a primit un cadou. Pup

Leo spunea...

Condoleante, Geanina. :(
Te imbratisez.

Neliniştitu' spunea...

Condoleanţe! Dumnezeu să-l odihnească în pace!

Anonim spunea...

in interpretarea lui Hrusca melodia e superba...

Anonim spunea...

Geanina, cum mai esti? Ne lipsesti. Trimit o raza de soare...

La Gata Coqueta spunea...

No comprendo muy bien esta entrada pongo el traductor pero el sentido de la traducción no es del todo correcta, disculpame por favor.
`
Pero intuyo que ha fallecido tu papa si así es, desde aquí te envío mi humilde pésame ante tu dolor por una perdida tan importante en tu vida.

Que sepas que estoy contigo.

Un abrazo afectuoso.

María del Carmen.

incasha spunea...

Condoleantele mele.... imi pare rau ca n-am mai trecut pe la tine, dar niciodata nu e prea tarziu, sper. Dumnezeu sa-l ierte :-<

giulia spunea...

am învatat sa nu las niciodata garda jos, pentru ca fiecare bucurie mare vine cu o tristete la fel de mare.

Va îmbratisez pe amândoi si va plâng durerea.

I.B. spunea...

Iniţial mă gîndeam la Cristian, apoi am înţeles, durerea e cu atît mai mare, durerea trebuie împărtăşită. Prietenii nu pot decît să rezoneze. O floare e prea puţin. Însă viaţa transcende veacurile. Pentru aceasta trăim. Şi, cu siguranţă, ve veţi cunoaşte mai bine cîndva. Poate nu e un mesaj optimist, dar e din suflet.

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă