luni, 12 octombrie 2009

Zile de octombrie



Vom săvârși bilanțul acestor zile,
În care suntem fericiți deplin,
Avem constant privirile senine
Și prosternăm tăcuți cupa cu vin.

Iubito, spune-mi cum îți este
Acum,spre acest final de zi,
Când eu mă simt eroul din poveste,
Iar tu-mi șoptești din Ray Bradbury.

Nu - ncerc nicicum din el să mă inspir,
Doar dorul vreau să-ncerc să-l sting,
Așa cum el s-a inspirat din Shakespeare,
Așa cum el l-a influențat pe Stephen King.

Încerc să-ți scriu acum un rând,
Dar nu ca el pe-un petic de împachetat,
Ci îți metamorfozez versuri din gând,
Un gând ce nu va fi nicicând uitat.

Pun în cuvinte nestemate și mister
Și croiesc versuri pline de iubire,
Iubire-n care cred neîncetat și sper,
Că-mi va aduce-n suflet fericire.

Așa sunt toate zilele cu tine,
Enigme dulci, îmbătătoare, patimi și amor,
Așa-mi doresc și nopțile, divine,
Când mă cuprinde un năprasnic dor.

E dorul greu, iubito, viu și arzător,
Ce-mi stăpânește gândul întotdeauna seara,
În tot acest octombrie, ca un cuptor,
Ca-n luna august când apune vara.


SURSA FOTO - http://mickyyo.weblog.ro/usercontent/31/31086/169-indragostiti.jpg

31 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Bine te-am regăsit pe blog, femeie dulce şi dragă... Mi-era dor de versurile tale şi le aşteptam cum sufletul la gură...

"Pun în cuvinte nestemate și mister
Și croiesc versuri pline de iubire,
Iubire-n care cred neîncetat și sper,
Că-mi va aduce-n suflet fericire.

Așa sunt toate zilele cu tine,
Enigme dulci, îmbătătoare, patimi și amor,
Așa-mi doresc și nopțile, divine,
Când mă cuprinde un năprasnic dor"...

Da, iarăşi ai pus în cuvinte nestemate şi mister, aşa cum faci tu de fiecare dată, spre încântarea celor care vin să citească. Menţionarea lui Stephen King - atât de drag mie - mi-a făcut o deosebită plăcere, trebuie să recunosc. Şi Bradbury - cum să uit de el vreodată?

Patimi, amor, nopţi divine care devin albe alturi de tine... Te îmbrăţişez cu mare dragoste şi voi reciti încă o dată aceste versuri frumoase pe care le-ai croit cu delicateţea sufletului tău... Te sărut şi TE IUBESC!

Marius Ola spunea...

Octombrie, vin, patimi și amor. Ce ar putea fi mai frumos?:)

Ana-Maria spunea...

Te tzuc Geanina!Mi-a placut poezia asta...foarte frumos!iti doresc o zi excelenta si o saptamana la superlativ!

Anonim spunea...

"Iubire-n care cred neîncetat și sper,
Că-mi va aduce-n suflet fericire."

asa sa fie!
toate cele bune dragilor!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte frumos:)

Carmen Gigartu spunea...

Minunate versuri!

Carmen Gigartu spunea...

Minunate versuri!

Zenna spunea...

Frumoase versuri, ca de fiecare dată :)

Mă bucur atât de mult când văd atâta iubire între doi prieteni dragi, să vă dea Dumnezeu numai fericire... :* :*

Green spunea...

Superb !
Un octombrie minunat in continuare va doresc !

Geocer spunea...

Mi-mi place mai mult august decat octombrie, chiar daca apune vara in el.

silvo spunea...

Siempre es buen riempo si hay amor, la felicicdad va con ello, un abrazo Geanina

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Imi plac enigmele dulci, imbatatoare :).

Călin Hera spunea...

Toamna si iubirea. Ce mai lispeste? Nitică ploaie?

compadvice spunea...

E dorul greu, iubito, viu și arzător,
Ce-mi stăpânește gândul întotdeauna seara,
În tot acest octombrie, ca un cuptor,
Ca-n luna august când apune vara.

Romantic cu melancolic,combinatie superba!Multa fericire va doresc!

Rascumparati Vremea spunea...

supeeerrrrr poezia...romantism la maxim...

mmary spunea...

"Pun în cuvinte nestemate și mister
Și croiesc versuri pline de iubire,
Iubire-n care cred neîncetat și sper,
Că-mi va aduce-n suflet fericire."...

asa sa fie Geanina...sa fii vesnic fericita impreuna cu iubirile tale:
Cristian si Maria !

iar zilele sa-ti fie asemeni acestor versuri : sensibile , frumoase , surazatoare...

Te imbratisez cu drag..

elena marin-alexe spunea...

Aceste versuri te descriu perfect. draga Geanina;
Pun în cuvinte nestemate și mister
Și croiesc versuri pline de iubire,
Iubire-n care cred neîncetat și sper,
Că-mi va aduce-n suflet fericire.

SA AI PARTE DE IUBIRE MULTI ANI FERICITI!

Miriam spunea...

Geanina, bine te-am regasit!
Sa nu renuntati nicicand la acest mod de a va declara iubirea...E modul in care v-ati cunoscut si v-ati indragostit...

Eu si sotul meu obisnuim, o data la 2, 3 ani, sa mai trecem prin locul in care ne intalneam in tinerete :)

Observ o alta profunzime si tihna a iubirii...era si normal...si o alta asezare a versului...

Ma bucur din nou si din nou, draga mea Geanina!

Adrian spunea...

Octombrie si-a lasat amprenta frumos, frunzele rosesc sub soarele care inca ne mai zambeste.
O saptamana placuta iti doresc!

Anonim spunea...

asadar aici se odihnesc toate versurile lui Cristi:)? de aici isi trag sevele si prospetimea?
e cald aici, e frumos, spatiul asta e saturat de poezie..

Lucian Vâlsan spunea...

Ocotmbrie... a inceput facultatea... ce poate fi mai frumos...
Iiih !

Ioana C. spunea...

sufletul meu a rămas blocat la strofa asta:Pun în cuvinte nestemate și mister
Și croiesc versuri pline de iubire,
Iubire-n care cred neîncetat și sper,
Că-mi va aduce-n suflet fericire.

superbe versuri dragă Geanina.

starsgates spunea...

frumoase versuri, geanina.:)

cristinutza spunea...

"Așa sunt toate zilele cu tine,
Enigme dulci, îmbătătoare, patimi și amor,
Așa-mi doresc și nopțile, divine,
Când mă cuprinde un năprasnic dor."

Cat de frumos :) numai un suflet indragostit poate spune asa :)

Anonim spunea...

mie deja imi miroase a vin fiert si scortisoara...de la poezie sa fie?

Leo spunea...

Am spus eu ca toamna e mai usor de suportat cand esti indragostit... :)
Geanina, o imbratisare !

Mikka spunea...

Querida,
Una copa de sangria, in zile de octombrie auriu si insorit...
Salud, dinero y amor...
Fericire in continua crestere, draga mea!

IrinaBohemianDance spunea...

Superbe versuri!Ma surprinzi de fiecare data cu metafore absolut fascinante...

Te imbratisez si-ti urez ca in aceste zile de octombrie sa fii coplesita de iubire!

Irina

Anonim spunea...

Ți-am lăsat The Flower Duet din Lakmé la Cristian :)
Să-l ascultați împreună ...
Noapte bună

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna draga mea prietena! Am venit sa-mi adap sufletul cu versurile tale miraculoase. Minunat graiesti draga mea! Sa fii mereu iubita precum meriti; pentru mine esti o raza de soare care-mi lumineaza fiecare zi...Te pupicesc si iti doresc un octombrie pe masura sufletului tau!

Miriam spunea...

Dragă Geanina, datorită ţie, am retrăit în mod plăcut ora de română în care am citit chiar poezia ,,Duşmancele", la lecturi suplimentare, dintr-o carte cu foile îngălbenite :)Atunci a fost prima întâlnire cu această poezie minunată!

Nu mai reţineam dacă e vorba chiar de un Lisandru aşa că am răsfoit repede netul zâmbind şi şoptind: ,,E fenomenală, Geanina!"
Când am găsit textul, am zis din nou:,, Ce mult îi iubeşte Dumnezeu pe aceşti oameni deosebiţi!"

Geanina, eşti...nu îmi găsesc cuvintele :)Am altele două la îndemână care aşteaptă să fie rostite: ,,Te iubesc ca pe o surioară mai mică dar cu o inimă mai mare!" >:D< Ştie el, Lisandru, ce iubeşte!
Cât despre duşmance şi duşmani, zic şi eu ca şi Cristian într-un coment la postarea de azi:,,Nu i-aş numi duşmani, pentru că nu cred că avem, totuşi, aşa ceva..."

Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă