marți, 8 septembrie 2009

Roşu de trandafir

UPDATE ora 22:47 citiţi o poveste care ne poate aduce mai aproape de cei în suferinţă şi cărora le putem oferi o mână de ajutor , o fărâmă din timpul nostru şi dragoste http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/09/povestea-mea-in-4-minute-am-cronometrat.html
UPDATE ora 12 00
- am primit de la gabriela acest minunat dar pentru fiica mea, Ana-Maria. Mulţumesc cu tot sufletul, prietenă dragă! Maria îl va primi cu mare bucurie.

Acest mic trandafir în mod deosebit pentru fetiţa Geaninei, care se numeşte Ana-Maria.

UPDATE - LA MULŢI ANI, TUTUROR CELOR CARE ASTĂZI ÎŞI SERBEAZĂ ZIUA NUMELUI!
ŞAMPANIA SĂ CURGĂ... IAR VOIA BUNĂ SĂ FIE LA EA ACASĂ. PETRECEŢI ALĂTURI DE CEI DRAGI, ACESTEA SUNT CLIPELE CU ADEVĂRAT FERICITE ALE VIEŢII.

VĂ ÎMBRĂŢIŞEZ CU TOATĂ DRAGOSTEA ŞI VĂ OFER DIN PARTEA FIICEI MELE ANA-MARIA O CUPĂ DE ŞAMPANIE VIRTUALĂ.



În fiecare clipă depui la picioarele mele

Roşu de trandafir,

Îl ating delicat cu degetele şi cu talpa,

Pentru a scrie poveşti de iubire

Pe trupul tău.

Sorbi cuvintele scrise de pe fiecare petală,

Cuvinte ce înfloresc în roşu de trandafir,

Pe care-l torni în obrajii mei

După fiecare sărut,

Iar zâmbetul ce ţi-l dăruiesc ,

Stoarce lacrimi de fericire

Din trupul ce vibrează

La fiecare atingere a mâinilor mele.

Priveşti adânc în ochii mei

Şi extragi doza de aventurin,

Ce conferă echilibru , pace şi inspiraţie

Sufletelor noastre,

Iar roşu de trandafir răspândeşte mereu

Parfum de poezie.






Sursa foto - http://felicitari.acasa.ro/images/felicitari/full/427_pentru-iubire.jpg

52 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

"În fiecare clipă depui la picioarele mele

Roşu de trandafir,

Îl ating delicat cu degetele şi cu talpa,

Pentru a scrie poveşti de iubire

Pe trupul tău" - roşu de trandafir... Ce frumos ai spus, Geanina! Acele poveşti de iubire pe care le scrii după ce atingi cu degetele şi cu talpa roşul de trandafir sunt minunate, încep cu a fost odată ca niciodată, însă cuprinsul lor nu poate fi scris decât în doi...

"Iar zâmbetul ce ţi-l dăruiesc ,

Stoarce lacrimi de fericire

Din trupul ce vibrează

La fiecare atingere a mâinilor mele" - acele lacrimni de fericire picură din sufletul celui care se simte iubit şi trăieşte fiecare atingere a ta la intensitate maximă... Zâmbetul tău este puterea de care are nevoie pentru a merge tot timpul mai departe...

"Iar roşu de trandafir răspândeşte mereu

Parfum de poezie" - prin roşu de trandafir şi prin parfum de poezie ne trăim povestea ca pe o poezie. Aşa a fost de la bun început şi aşa va fi şi de acum încolo.

Ca de fiecare dată, scrii cu sufletul... Şi am să spun din nou că îmi pare nespus de bine că drumurile noastre s-au intersectat. Iar acum nu mai există decât un singur drum... Frumoasă poezie, Geanina, frumoasă trăire comună a unui vis frumos, atât de real...

angela spunea...

parfumul tau
suna a suflet
trandafirii cresc in el linistit
sunt acasa :)

Anonim spunea...

Superb Geanina, ca de obicei.
Iubiti-va vesnic!

Rascumparati Vremea spunea...

"Priveşti adânc în ochii mei...Şi extragi doza de aventurin,...Ce conferă echilibru , pace şi inspiraţie...Sufletelor noastre"

F romantic.

O zi plina de binecuvantari!

Geanina Codita spunea...

Cristian,
Aşa cum spui şi tu, cuprinsul nu poate fi scris decât în doi, iar noi suntem doi în acestă poveste, iubirea se simte în suflet cu intensitate maximă şi trasează cu roşu de trandafir un singur drum pe care noi l-am ales fără urmă de regret, fiind cât se poate de real.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

angela ,
a avut grijă Cristi să cultive cei mai frumoşi trandafiri în sufletul meu, iar parfumul lor mă îmbată de fiecare dată când deschid ochii dimineaţa şi îi mulţumesc lui dumnezeu pentru o nouă zi.

Mai sunt bărbaţi romantici care nu au uitat să ofere flori.

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

Passion4God ,
romantic, real şi multă iubire.

Mulţumesc pentru urări şi te îmbrăţişez peste normă!

Geanina Codita spunea...

April,
sufletul meu îţi mulţumeşte pentru toate gândurile tale bune, frumoase şi pline de iubire.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă"

Ana-Maria spunea...

Frumoasa e iubirea voastra,Genina...va doresc sa traiti in ea pana la adanci batranete!:)
O zi excelenta iti doresc!

Neliniştitu' spunea...

Să aveţi o sărbătoare plină de dragoste ca poezia de-o depuseşi aci. :)
Mulţumesc pentru cuvintele frumoase. :)

starsgates spunea...

La mulţi ani, fetei tale.:)

mmary spunea...

Multumesc Geanina, o zi frumoasa !

Ana Gabriela spunea...

superb draga mea Geanina...si eu iubesc trandafirii...poate ti-ai dat seama din numele blogului:D mai ales pe cei rosii, rosu fiind culoarea mea preferata:D

Ana Gabriela spunea...

salutari ingerasului de acasa si sa-i imbratisezi din partea mea:*

Bejenaru Gabriela spunea...

si pe fetita ta o cheama Maria,asa ca un calduros La multi ani,iar drumul spre fericire sa-i fie presarat cu petale de trandafirii rosii,va imbratisez pe amnadoua cu multa caldura.

Geanina Codita spunea...

Ana-Maria ,
La mulţi ani, draga mea!

Să ai o zi superbă alături de cei dragi.

Mulţumim pentru urări şi trimit către tine pupici geaninoşi în cantităţi industriale!

Geanina Codita spunea...

Neliniştitu' ,
eu îţi mulţumesc pentru comentarii şi pentru vizitele zilnice.

Îmbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

starsgates ,
mulţumesc!

Să ai o zi sublimă!

Geanina Codita spunea...

mmary,
bine ai revenit , draga mea dragă!

La mulţi ani!

Să ai o zi divină alături de cei dragi!

Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

Geanina Codita spunea...

raza de soare ,
mulţumesc pentru urări, minune de om!

M-am gândit la tine când scriam textul...

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

gabriela,
mulţumesc din tot sufletul pentru gândurile frumoase!

Te îmbrăţişez peste normă!

Bejenaru Gabriela spunea...

geanina am revenit din nou pe la tine si te rog sa vii in vizita la mine pentru a primi trandafirii si sa ii ridici cat mai repede sa nu se ofileasca.te pup

silvo spunea...

Felicidades a todas las Marias, aquí es fiesta también, un abrazo

Geanina Codita spunea...

gabriela,
am primit darul cu mare bucurie în suflet, draga mea!

Cuvintele mele nu-şi mai au rostul în faţa gestului tău.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

silvo,
GRACIAS, GRACIAS,GRACIAS !

UN ABRAZO!

Călin spunea...

Rosu de trandafir.
Da, chiar asta este!

Mikka spunea...

"Iar roşu de trandafir răspândeşte mereu
Parfum de poezie."
Mereu sa fii in acest parfum, draga mea!
Multi ani cu bucurie ingerasei tale! si tie, si iubirii tale!

Geanina Codita spunea...

Călin ,
roşu de trandafir să fie.

Mult succes participanţilor la concursul pe care-l organizezi pe blogul tău!

O zi plină de frumos!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
mulţumim din tot sufletul, draga mea dragă!

Parfum de poezie şi roşu de trandafir să îţi ofere viaţa zilnic, draga mea dragă!

Pupici geaninoşi peste normă!

elena marin-alexe spunea...

ROSUL DE TRANDAFIR, RASPANDESTE MEREU PARFUM DE POEZIE....
asta este un mare adevar si daca nu crede cineva, sa incerce...
Frumoase versuri....care ating sensibilitatea inimii, pana in cele mai ascunse colturi...
O zi plina de farmec si bucurie si binecuvantarea lui Dumnezeu iti doresc draga mea Geanina!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

La multi ani fetitei tale iar voua multe zile cu bucurie va doresc ! :)

angela spunea...

la multi ani fiicei tale, Geanina!!!
multa iubire si pentru ea. sa fie fericita :)

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe ,
răspândeşte parfum de poezie şi implicit iubire.

Mă bucur să ştiu că ţi-a ajuns la suflet mesajul rândurilor mele.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea!

Geanina Codita spunea...

anielle s,
mulţumim pentru urări, le primim cu mult drag!

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

angela ,
mulţumim şi îţi urăm multă iubire în sufletul tău să se reverse dinspre cei dragi!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Cristian Lisandru spunea...

LA MULŢI ANI MARIEI, DIN TOT SUFLETUL, IUBIREA MEA... SĂ FIE SĂNĂTOASĂ ŞI FERICITĂ... SĂ AIBĂ PARTE NUMAI ŞI NUMAI DE BUCURII PE DRUMUL VIEŢII... VĂ SĂRUT PE AMÂNDOUĂ!

IrinaBohemianDance spunea...

La multi ani scumpei tale fetite !

Imbratisari,

irina

Leo spunea...

La multi-multi-multi ani ! Sa-ti traiasca !!! :)

Geanina Codita spunea...

Cristian,
mulţumesc din tot sufletul pentru urări, dragul meu drag.

Maria va fi tare fericită de urări, mulţumesc în numele ei tuturor.


Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

irina ,
cu bucurie în suflet îţi mulţumesc şi îţi urez o zi plină de frumos alături de cei dragi!

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Leo,
draga mea dragă, mulţumiri şi gânduri din cele mai frumoase trimit şi eu către tine!

Pupici geaninoşi peste normă!

Anonim spunea...

La multi multi ani Ana-Maria, fetita dulce de Geanina. Va sarut cu mult drag.

Anonim spunea...

La multi ani Mariei tale si de la mine. Sa fiti iubite!:)

Ana Thomas spunea...

Bun regasit, draga mea...la ceas festiv!
LA MULTI ANI, din suflet, fetitei tale, Ana-Maria.
Astazi...Sf.Maria Mica...maine, Sf . Ana!!!!
Superb...
Sa ne bucuram impreun de cei dragi...
Numai bine!

Geanina Codita spunea...

vorbele ,
primim cu mare drag urările , draga mea dragă.

Am înţeles că ai trecut la altă platformă, voi intra să iau adresa pentru a o pune în lista.

Să ai o seară sublimă!

Geanina Codita spunea...

andibob ,
bine ai revenit , draga mea!

Iubire , respect şi sănătate , asta îmi doresc şi doresc tuturor din tot sufletul.

Să ai o zi plină de frumos şi bun!

Geanina Codita spunea...

tartoras ,
bine ai revenit, draga mea!

Mi-a fost tare dor de tine, sper că a fost o pauză în care te-ai încărcat de energie pozitivă.

Gânduri din cele mai bune trimit către tine, draga mea!

adriana spunea...

LA MULTI ANI FETITEI TALE!

Geanina Codita spunea...

adriana ,
mulţumim din tot sufletul!

Am publicat linkul, sper să ajungă cât mai mulţi cititori pe pagina ta şi să susţinem toate aceste situaţii cu sufletul.

O seară de mare frumuseţe , draga mea!

Essences spunea...

Mi-am dat seama cam tarziu ca ieri a fost sarbatoare! anyway, la multi ani tuturor!!!

cristinutza spunea...

la multi ani fetitei tale :) cam cu intarziere :D

cocinadepepe spunea...

HOLA ESTOY VISITADO LOS BLOG AMIGOS Y PASE A SALUDARTE, JOSÉ LUI

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă