joi, 17 septembrie 2009

Breaking News - scrisă de Cristian Lisandru



UPDATE - ora 16:07- am primit în dar melodia "Zece" interpretată de Florin Chilian, de la prietena noastră
Daiana Prundurel. Mulţumiri cu tot sufletul, minunată prietenă.



UPDATE
- ZIUA PASIUNILOR - azi intre 16 si 17 e ora pasiunilor pe net... am aflat despre toate acestea de pe blogul prietenei noastre Dilimache.

Dacă e vineri - e poezie pe pâine

Atacul informaţional permanent
Reuşeşte să pună în plan secund sentimentele
Şi prezintă orice fărâmă de trăire sufletească
Prin filtrul breaking news…
Ne iubim sub formă de ştire,
La ore fixe,
Iar atunci când îmbrăţişările noastre cresc în intensitate
Văd pe flux că o maşină capcană
A sărit în aer
Pentru a demonstra încă o dată
Intoleranţa la care s-a ajuns în noul mileniu…
Te sărut între două conferinţe de presă,
Te mângâi tandru,
Pregătind articolul pentru mâine,
Încerc să nu-ţi descriu în cuvinte prea dure
Ultimul atac terorist
Dar nu reuşesc…
Mă întrebi ce se întâmplă cu noi,
„Ce facem noi, Cristi?!”,
Iar eu îţi ofer în dar înregistrarea
Ultimului discurs al unui
Preşedinte rupt de o realitate
Pe care nu o mai percepe
Din cauza informaţiilor trucate
Care îi sunt oferite în fiecare dimineaţă,
Alături de cafea…
Dragostea nu mai face faţă
În lupta cu mass-media,
Dar m-am hotărât să rezolv această problemă
Apelând, bineînţeles, la tehnica modernă…
Am să instalez un studio de televiziune
În sufragerie
Şi am să transmit
Din oră în oră
Un singur mesaj:
”Breaking News: Te iubesc!”

84 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

GEANINA, iubirea mea mare de tot... Ce-mi făcuşi, mă puseşi la gazeta de perete? Surpriză, la asta nu mă aşteptam, mă cam bâlbâi, sper să nu tastez cu "bâlbâieli"... MULŢUMESC, iubire, este cea mai frumoasă surpriză la început de zi... Dă-mi voie acum să repet că TE IUBESC şi că îţi doresc tot binele din lume. Şi te vreau alături de mine. Definitiv.

Mulţumesc şi cititorilor care vor avea răbdarea de a citi rândurile mele...

Anonim spunea...

E nebunie mare pe voi. Imi zambeste sufletul... O noapte buna...

Lisandru Cristian spunea...

@Paul - ştii ce mare este nebunia? Cu siguranţă ne saltă ăştia şi ne închid într-o cameră, la azil... Şi ce "rău" ne-ar părea!!!

Marius Ola spunea...

Iubire printre ştiri şi conferinţe de presă. Sună frumos. Puţin ciudat, dar frumos. Am avut parte şi de ştiri şi de conferinţe. De cele din urmă mai des în utlima vreme. Şi, totuşi, reuşesc să zâmbesc sincer:)

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
TOATĂ SEARA M-AM GÂNDIT LA ACEASTĂ POEZIE.SUNT SIGURĂ CĂ O SĂ PLACĂ CITITORILOR MEI.

PLINĂ DE SENSIBILITATE DEŞI "SAR ÎN AER ŞTIRILE".

DEFINITIV, MINUNE DE OM!

TE ÎMBRĂŢIŞEZ CU TOATĂ DRAGOSTEA!

Geanina Codita spunea...

gaborpaul,
BINE AI REVENIT!

O NEBUNIE CE NU SE VA SFÂRŞI NICICÂND...

O NOAPTE DE VIS ŞI ŢIE, PRIETEN DRAG!

Geanina Codita spunea...

Marius Ola,
BINE AI VENIT!

MĂ BUCURĂ ZÂMBETUL TĂU, SINCER...

ECHILIBREAZĂ BALANŢA, MAI MULT, INCLIN-O CĂTRE IUBIRE, O SINGURĂ VIAŢĂ AVEM...

O NOAPTE DE MARE FRUMUSEŢE!

Lisandru Cristian spunea...

DEFINITIV, Geanina, nici nu concep altceva... Par eu un Don Quijote, uneori, luptând cu mori de vânt, dar nu este chiar aşa... Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi eu...

Dili spunea...

Opaaa, citind m-am simtit cu marul pe cap, in spate Geanina si-n fata Cristian cu arcul iubirii, nu stiam cum sa ma arunc la pamant mai repede ca sa nu ma interpun de nebuna spunand ceva... dar in final marul a explodat strapuns de sageata, iar aceasta s-a infipt ireveersibil in inima Geaninai. Totul e spus direct, frumos, fara ocolisuri, bravo!
Si la cat mai multe astfel de declaratii!!!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
MORILE DE VÎNT ÎŢI SUNT FAVORABILE, LISANDRU...

Breaking News - TE IUBESC!!!

Geanina Codita spunea...

DiliMache,
BINE AI REVENIT, DRAGA MEA!

MULŢUMESC PENTRU COMENTARIU, CUVINTE , GÂNDURI FRUMOASE PENTRU CARE ÎŢI MULŢUMIM.

PUPICI GEANINOŞI PESTE NORMĂ!

Lisandru Cristian spunea...

BREAKING NEWS - ŞI EU TE IUBESC!!! "Te iubesc cu disperarea unui tren ce nu se-opreşte, foaie verde de iubire, foaie verde cozi de peşte" (A. Păunescu)...

Mundo Animal. spunea...

……`, | /
.-..-.,-***-,.-.-.¯`°´¯
.-..-.( °_° ),~*`+-..¯`°´¯
……_,-+~* *~+-,_..`*`)..¯`°´¯
.(_.-~`+~-,__,~´`*´*
….^v^
_____________$…… ^v^..
____… ^v^_____$$
_____________$_$$
_____________$$$ …….. ^v^
_… ^v^_______$$_§§§.
___________$$$_§§§§§
___________$_$_§§§§§§ ………….. ^v^
__________$$_$__§§§§§§
_________$$$_$__§§§§§§§
________$$$$_$__§§§§§§§§
_______$$$$$_$__§§§§§§§§
_____$$$$$$$_$__§§§§§§§§§
____$$$$$$$$_$_§§§§§§§§§§§
_$_$$$$$$$$$_$_§§§§§§§§§§§
_$$_$________$$$_____$$$$$___$$
__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$.
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_..-+*°*+-.._ ~~~*°*~~~ _..-+*°*+-.._
~~~ _..-+*°*+-..~~~~ _..-+*°*+-.._
_..-+*~~°*+-..__..-+*~~~~°*+-.._*+-…-+*°
_.~*°*~~~~ _..-+*~~~~°*+-.._*.-+*°*+-.._

QUE TENGAS UN BUEN VIERNES
ABRAZOS CHRISTIANNNNNNNNNN

Geanina Codita spunea...

Cristian,
TRENUL ESTE CUMVA UN ORIENT EXPRESS???

MINUNTĂ CĂLĂTORIE...

PUPICI GEANINOŞI PESTE NORMĂ!

Geanina Codita spunea...

Mundo Animal,
Letras de Canciones después de transmitir emociones, amor y respeto.

Una noche de gran belleza!

silvo spunea...

Si, te amo, a ver si así puedes con tanta noticia depresiva, un abrazo

Geanina Codita spunea...

silvo ,

CRISTIAN Lisandru mí este poema dedicado a signo del amor Lo que una puerta. Agradezco me dicen que los mismos sentimientos que me toca.

0 noche tranquila!

Lucia spunea...

Of doamne!
Ritmul alert al vieţii nu împiedică iubirea!
Asta e superb! Şi dacă puteţi să vă iubiţi printre atacuri informaţionale, maşini capcană sau discursuri de preşedinţi, iubirea voastră nu numai că va face faţă în luptă cu mass-media, dar va şi dăinui veşnic!

mmary spunea...

:))...:))...:))...

Cum de ce rad?

Ieri dimineata Vasy intrase pe blogurile voastre si dupa ce citise ceea ce ati scris a spus ca mai aveti putin si va deschideti televiziune :)...ei,bine, se pare ca tu ti-ai si deschis :)...

Trebuie sa recunosc insa ca e una dintre putinele televiziuni la care as vrea sa ma uit...mi-a placut mult modul de redactare al stirilor dar mai ales continutul lor...

"am să transmit
Din oră în oră
Un singur mesaj:
”Breaking News: o zi frumoasa si binecuvantata Geanina !"

Anonim spunea...

Ce frumos...

Cand va citesc povestea de dragoste parca as citi o carte buna.

Imbtatisari peste norma!!!

ajnanina spunea...

de multa vreme nu ma mai uit la televizor...
nu era nimic sa merite, decat cate-un film bun, rar de tot...

sustin televiziunea lirica!
si care functioneaza pe baza de pupici :)))

Green spunea...

Mi-e drag de povestea voastra, umpleti sufletele de bine...E foarte frumos !!!La mai multe "stiri" de acest fel !

Carmen Gigartu spunea...

Şi am să transmit
Din oră în oră
Un singur mesaj:
”Breaking News: Te iubesc!”


Frumos! Sunteti doi oameni minunati...

Rascumparati Vremea spunea...

'Un singur mesaj:
”Breaking News: Te iubesc!”'

Dumnezeu priveste zambind la dragostea voatra...Dumnezeu este dragoste.

Iubiti-va mult!

Ana-Maria spunea...

Mooama mia,ce nebunie frumoasa,vijelioasa si inflacarata e la voi in batatura,draga Geanina!Uneori ma si speri...dar tot nu poci abtine sa nu las si io doo randuri,ca ma unge la suflet ca mierea intinsa pe felia ce paine cu unt!
sa aveti zile bestiale!

Tzuca Bufnitzuca spunea...

Mi-a placut poezia de cand am vazut-o pe blogul lui Cristian dar nu cred sa fi lasat vreun semn acolo.O imbinare a agitatiei cotidiane cu sentimentele pentru care abia ne putem face timp.
Numai ca in weekend sper sa inchideti telefoanele, sa pititi laptop-urile, sa intrerupeti transmisiunea de la televiziunea proprie si sa va bucurati unul de celalalt :).

Anonim spunea...

Din oră în oră? Mi-ar părea excesiv...

Leo spunea...

Ora pasiunilor de net... Deci la mine o sa fie cu o ora mai devreme, diferenta de fus orar !
Geanina, ,ma bucur sa intalnesc aceeasi flacara aprinsa, proaspata si puternica - a dragostei - pe blogul tau si al lui Cristian !

Ella spunea...

Ha ha ha ad comentariile si ma fac sa rad, evident din cauza numelui, nu de altceva!
Inca odata Buna Geanina!o sa iti mai vizitez blogul!
de la Geanina pentru Geanina :)) pupici

Miriam spunea...

Geanina, surprinzătoare...nici nu mai ştiu ce să mai zic...Ce ai scris tu în poemul acesta dezvăluie lupta ta cu massmedia, cu agasările ei în viaţa privată...De partea cealaltă Cristian se luptă cu timpul...Duceţi aceeaşi luptă pentru Veşnicia iubirii...FRUMOS! FRUMOS DE TOT!

O clipă de iubire durează cât o veşnicie fără ea...
Iubirea e creativă, găseşte soluţii...Iar femeia care iubeşte devine ,,geanială" :)
O îmbrăţişare strânsă, draga mea!

Orry spunea...

woaw, Geanina!!!!!!!! Mi s-a taiat rasuflarea!
cata nebunie si cata dragoste, fiinto!
E nemaipomenit!
Sa fie asa - o nebunie iubind - pentru totdeauna, dragilor!
Cristi si Geanina: felicitari si sper ca fericirea asta sa dureze pana.... si nu zic, "adanci batraneti", pentru ca vreau sa ramaneti vesnic tineri!
Sa dureze zic - tot atat de mult pe cat va iubiti!

Pupici!

www.calinhera.blogspot.com spunea...

Măi, copilasi. Sunteti atât de drăgălasi. Da, ai dreptate Geanina, asta a devenit stire de breaking news.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba geanina:)mi-ai adus zambetul pe buze:)e minunat modul gasit de tine pentru a-ti face timp pentru iubire:)

elena marin-alexe spunea...

Stii ca-mi place? Autentic in ...vers alb!Oricum , viata noastra se deapana 'printre stiri' si mai ales la ora 17. Noi insa mergem inainte si avem puterea de a saruta muza pe frunte si de a ne lasa sarutati de ea pe inima.
Felicitari scumpa Geanina! Meriti!
Te pup de mii de ori, asa in ciuda lui Cristian..

Daiana Prundurel spunea...

Draga Geanina si Cristian, ma impresioneaza mult modul in care stiti sa va iubiti si sa ne impartasiti si noua fericirea si magia voastra.Multumesc ca ne faceti partasii trailor voastre intense. De cate ori citesc ceea ce scrieti ma gandesc la melodia "Zece" a lui Florin Chilian pe care v-o dedic cu toata admiratia mea:)
http://www.youtube.com/watch?v=H5ACAdyxyb4

INCERTITUDINI spunea...

Ce sa zic? Uimitori, neasteptati, deschisi- intr-o lume agitata!

Geanina Codita spunea...

Lucia ,
iubirea adevărată face faţă tuturor provocărilor.

MUlţumim cu tot sufletul pentru gândurile minunate.

Sper să revii, te aştept cu mare, mare drag.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

mmary,
râd şi eu, interesantă ştire mi-ai dat.

Televiziunea a deschis-o Cristian, este poezia lui, el a scris-o.

Ce-i drept cu dedicaţie prin 28 iulie, eu crezând că este prima poezie dedicată mie, însă el mi-a dezvăluit şi altceva aseară.


Mulţumesc de vizită şi îţi trimit pupici geaninoşi cu toată dragostea, draga mea!

Geanina Codita spunea...

April ,
bună idee cu această carte, draga mea!

Ar fi interesant de scris acestă poveste de dragoste, care pare incredibilă la prima vedere, de fapt şi noi căutăm nişte răspunsuri ca să fiu sinceră.

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

ajnanina,
nici televizorul meu nu prea are onoarea de a mă vedea la faţă, decât o cârpă care-l şterge de praf, atât.

Mulţumesc pentru vizită şi comentariu, draga mea!

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Green ,
un mesaj minunat de la un capricorn veritabil.

Mulţumim pentru gândurile frumoase, iar noi îţi urăm o zi pe măsura sufletului tău!

Geanina Codita spunea...

Carmen ,
Lisandru a scris acestă poezie după de dispăruse destule ore, iar eu nu mai ştiam nimic de el.

Ca să împace şi ochii verzi a scris rândurile acestea minunate care m-au cucerit.

Pupici geaninoşi peste normă , draga mea!

Geanina Codita spunea...

Passion4God ,
mie îmi place să spun, să fiu iubită ca acum până în ultima clipă a vieţii.

Aşa să fie ,draga mea!

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Ana-Maria ,
fenomenală, savuroasă, delicioasă ca de fiecare dată.

Mulţumesc fiindcă îmi calci "bătătura", sunt onorată.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

anielle ,
sfaturile tale ar trebui urmate cu sfinţenie, draga mea.

Eu aş defini acestă poezie FRESH, aşa o simt.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

ivanuska ,
nuuuuuuuuuu, nu este nimic în exces atunci când iubeşti.

Poate se "supără" Cristian şi transmite din minut în minut...ha,ha,ha...

O zi plină de frumos!

Geanina Codita spunea...

Leo ,
daaaaaaaaaaa, o flacără care sperăm să ardă secundă de secundă cu aceeaşi pasiune.

Mulţumesc de vizite şi gânduri, ne aduc zâmbetul pe buze şi fericire în suflet.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Geanina ,
bine ai venit, draga mea!

Pentru mine surpriza a fost mare, foarte mare.

Mulţumesc de vizită şi comentariu, te voi citit mereu cu plăcere.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Mariana,
bine ai revenit, draga mea!

POezia este scrisă de Lisandru.

Mulţumim din suflet pentru poezia lăsată pe blogul lui Cristian, este sublimă.

O seară de mare frumuseţe, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

orianda ,
mulţumim de urări , draga mea.

Va dura fiindcă ne dorim asta.

Mă bucură nespus revenirea ta.

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Călin Hera ,
mă bucură trecerea ta pe aici de fiecare dată.

O ştire lansată de Cristian în urmă cu două luni , însă de actualitate.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe ,
Cristian e puţin gelos, dar cred că va trece cu vederea ţinând cont că pupicii vin de la o doamnă şi nu de la un domn...ha,ha,ha...

Mulţumim pentru comentariu şi te aştept de fiecare dată cu mare drag.

Pupici geaninoşi în cantităţi industriale!

Geanina Codita spunea...

ARIPI DE FLUTURE ,
toate felicitările le merită Cristian, eu nu am făcut decât să public poezia scrisă de el, astăzi fiind vinerea poeziei.


Mulţumesc din suflet pentru comentariu şi trecere.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Daiana Prundurel ,
iar pe noi ne bucură vizitele şi gândurile tale frumoase.

Mulţumim de dar, l-am postat pe pagina cu poezia, este o melodie pe care eu o ador.


Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi sper să ai o săptămână de vis, acolo unde vei merge!

Geanina Codita spunea...

INCERTITUDINI ,
deschişi, nu putem fi altfel...

Mă bucură nespus trecerea ta.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Miriam spunea...

:) Acum am văzut şi eu specificarea...Era cât pe ce să spun că te identifici perfect cu stilul lui Cristian, că ,,vorbeşrti" pe ,limba" lui :))
Iertată-mi fie neatenţia...deşi parcă îmi spunea ceva poezia asta...Dar mi-am zis: aaa, e minunată influenţa iubirii!

Te pup pe frunte ca pe un copil prea drag!

PS. Ce muult mă bucur că vă place poezia!!! Şi eu mă răcoresc în ea când nu mai pot de dor... :)

Anonim spunea...

Sunteti nebuni de legat. Cu o fundita rosie :)
Seara frumoasa

HTC photography spunea...

You both are "on air"...
Putini au curajul sa-si foloseasca energia intr0un scop asa de minunat!
Ma-nclin in fata voastra!

Frumos Geanina!

giulia spunea...

sunteti fenomenali împreuna.
mi-e drag de voi.

Mihaela Chelaru spunea...

si cand ma gandesc ca aceasta piesa, Zece este si piesa mea preferata, dedicatie de la cel mai special om din viata mea :).

Geanina Codita spunea...

Mariana,
îmi plăcu ce ai scris, mai ales identificarea...

Mulţumesc pentru tot ceea ce scrii.

Te îmbrăţisăm cu mare, mare drag!

Geanina Codita spunea...

andibob,
mare dreptate ai, nebuni de legat, frumoşi nebuni aş adăuga...

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

angela spunea...

breaking news!!!!
Geanina, cu mare greu (Cristian are dreptate, timpul e Zeu)las comentarii.

dar vin si te vad :)
si daca e bine - plec si eu linistita
si vad ca e atat de frumos :))))))))))

te cuprind cu mare drag

*.Jessica.* spunea...

____________s$$$$$$$$$s
____s$$$$$$$$??$$$$$$$$
__s$$$$$$$$??$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$??$$$$$$$$$$s
__$$$$$$??$$$$$$$$$$$s
__s$$??$$$$$$$$$$$s
____s$$$$$$$$$$$s___-"-__
s$$$$$$$$$$$$$s__(__\|/__)
$$$$$$$$$$$$s_____(_/|\_)
_s$$$$$$$s_______$$$$$
s$$$$$$$$s_________$$
$$$$$__$$$$s_______$$
s$$$$$$$$$$$$$s____$$$
_s$__$$$$$$$$$$$__$$$
_____$$$$$$$$$s__$$$s
§§__s$$$$$$$$$$$$$$
§§_s$$????$$$$$$s
§§-$$$$$$$??$$$$$$$
§§-$$$$$$$$$$$??$$$$s
§§_$$$$$$$$$$$$$????$$$
§§$$?$$$$?$$$$$$$$$$$$$$s
§§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ss
§§§§§§§§§§§§§_____$$$$$s
§§§§§§§§§§§§§____$$$$$
§§_________§§___$$$$$
§§_________§§__$$$$$
§§_________§§_-$$$$$
§§_________§§-$$$$$$
§§_________§§__$$$$$$$

holitaa que tengas un super fin de semana besitoss

marada spunea...

Grozava metoda de a o rupe cu informatiile care ne intra in casa vrand-nevrand si ne fac sa uitam uneori de viata adevarata.

şu spunea...

Dumnezeu nu apare la stiri...insa prin intermediul iubirii se pare ca da...

Eunice Martins♥ spunea...

OLÁ LINDA AMIGA!!!


Por mais que o tempo passe e que as dificuldades possam surgir,
eu sempre estarei firme e forte, porque sei que posso contar com você,
uma AMIGA que certamente foi um presente em minha vida............
Sei que a nossa AMIZADE é verdadeira, e para todas as amizades verdadeiras o tempo nunca passa, as distâncias nunca existem........
Pois elas são eternas e a verdadeira amizade nunca morre....
Obrigada por sua amizade e por permitir que eu lhe chame de AMIGA!!!
DESEJO UM FIM DE SEMANA MARAVILHOSO.
BEIJOS COM CARINHO.

Anonim spunea...

e prea ... personala; asadar, doar atat scriu:
frumos si sa o tineti asa cit putei
:)

Geanina Codita spunea...

boss ,
bine ai revenit, Cătălin!

Mulţumesc pentru vizită şi comentariu.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

giuliaszavo ,
mă bucură tare mult revenirea ta.

Am intrat de multe ori la tine însă nu s-a putut comenta.

Mulţumesc pentru gândurile frumoase.

Îmbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

Mihaela Chelaru ,
mă bucur fiindcă ţi-a plăcut darul de la Daiana, noi ţi-o dăruim cu tot sufletul şi o dăruim tuturor cititorilor.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

angela ,
bine ai revenit, draga mea!

Nu trebuie să laşi comentarii de fiecare dată, sunt fericită că îmi vizitezi blogul.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

*.Jessica.*,
Gracias por su visita, me siento feliz cada vez que vivo.

Gracias por pero es genial.

Tienen grandes días!

Geanina Codita spunea...

Eunice Martins♥ ,
Eu asseguro a amizade minha, minha querida.

Obrigado por seu maravilhoso, eu sempre espera com amor, ótima!

Kisses Geanina ao longo do tempo, muitas, muitas moscas!

Geanina Codita spunea...

marada,
bine ai venit!

Mulţumesc pentru gânduri ţi pentru vizită.

Cu siguranţă ne vom citi cu mare plăcere.

O zi de mare frumuseţe!

Geanina Codita spunea...

Şu,
mare adevăr grăişi, draga mea!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi te asigurăm de prietenia noastră.

Ana Thomas spunea...

Draga mea draga...din suflet va urez ca "nebunia" sa dureze o vesnicie!
CARPE DIEM, FRUMOSILOR!!!
Imbrratisari si numai ganduri bune!

Anonim spunea...

Zece e magica. Iar voi doi o meritati :)
Noapte buna de tot

Anonim spunea...

NEBUNILOR....IUBITI-VA MULT!!

DOAMNE...CAT VA POTRIVITI!!!!!

Geanina Codita spunea...

tartoras ,
bine ai revenit, draga mea dragă!

Mulţumim din suflet pentru gândurile bune.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

andibob ,
mulţumim din suflet pentru comentariile pe care le laşi la fiecare trecere.

Ne ajung la suflet de fiecare dată.

Te îmbrăţişez cu mare , mare drag!

Geanina Codita spunea...

Buhu,
MULŢUMIIIIIIIIMMMMMMMM!!!!!!!

ŞI VOI SĂ AVEŢI PARTE DE MULTĂ IUBIRE.

PUPICI GEANINOŞI PESTE NORMĂ!

Ana Gabriela spunea...

superba poezia...m-am indragostit de ea...mai ales de final...Breaking news: Te iubesc!:))

Geanina Codita spunea...

raza de soare ,
bine ai revenit, draga mea!

O poezie tare dragă sufletului meu.

Mulţumesc pentru comentariu.

O zi plină de iubire!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă