marți, 1 septembrie 2009

Revelaţie...



Am pătruns dincolo de privirea ta

Şi am descoperit nemărginirea fericirii,

Am pătruns adânc în inima ta

Şi am descoperit inocenţa iubirii,

Am pătruns profund în mintea ta

Şi am descoperit acolo toate gândurile mele,

Aveau aceeaşi puritate, aceeaşi intensitate,

Ne-am cuprins plini de dorinţă mâinile

Şi am descoperit că erau identice,

Două mâini, zece degete, un singur fior.

Pătrunderea în interiorul fiinţei tale cu ochii minţii,

M-a ajutat să descopăr ceea ce caut de-o viaţă,

„Femeia pe care o doream de multă vreme,
Dar pe care nu speram să o întâlnesc vreaodată”.

Dorul de tine îmi frământă gândurile

Şi le transformă prin rostogolire în versuri,

Absenţa ta îmi frământă mâinile,

Iar la rugămintea gândurilor

Scriu poveşti de iubire pe coala albă.

Revenirea ta îmi frământă inima,

Pe care ţi-o dăruiesc fără tăgadă.

„Mă declar înfrânt iremediabil
Şi orice retragere este exclusă...
Nu mai este niciun secret pentru nimeni,
Te iubesc...”


Sursa foto - http://images.google.ro/images

94 comentarii:

DAVELLA CULINAR spunea...

Buna dimi Geanina! Mi-am revazut povestea de dragoste scrisa atat de frumos. De sapte ani traiesc aceasta iubire inedita, iar tu ai reusit sa redai in aceasta minunata poezie TOTUL. Multumesc! Iti doresc o zi superba si sa fii iubita!

Carmen Gigartu spunea...

"Am pătruns dincolo de privirea ta

Şi am descoperit nemărginirea fericirii,

Am pătruns adânc în inima ta

Şi am descoperit inocenţa iubirii,

Am pătruns profund în mintea ta

Şi am descoperit acolo toate gândurile mele,

Aveau aceeaşi puritate, aceeaşi intensitate,

Ne-am cuprins plini de dorinţă mâinile

Şi am descoperit că erau identice,

Două mâini, zece degete, un singur fior.

Pătrunderea în interiorul fiinţei tale cu ochii minţii,

M-a ajutat să descopăr ceea ce caut de-o viaţă,

„Femeia pe care o doream de multă vreme,
Dar pe care nu speram să o întâlnesc vreaodată”.

Dorul de tine îmi frământă gândurile

Şi le transformă prin rostogolire în versuri,

Absenţa ta îmi frământă mâinile,

Iar la rugămintea gândurilor

Scriu poveşti de iubire pe coala albă.

Revenirea ta îmi frământă inima,

Pe care ţi-o dăruiesc fără tăgadă.

„Mă declar înfrânt iremediabil
Şi orice retragere este exclusă...
Nu mai este niciun secret pentru nimeni,
Te iubesc...”

Minunate versuri!Cerul,pamantul se bucura,ingerii canta de fericire, atunci cand doi oameni se iubesc cu adevarat.Domnul zambeste fericit, ca voi intelegeti adevaratul sens al existentei vietii -IUBIREA.
Fiti binecuvantati!

mmary spunea...

"Am pătruns dincolo de privirea ta

Şi am descoperit nemărginirea fericirii,

Am pătruns adânc în inima ta

Şi am descoperit inocenţa iubirii,

Am pătruns profund în mintea ta

Şi am descoperit acolo toate gândurile mele,

Aveau aceeaşi puritate, aceeaşi intensitate,

Ne-am cuprins plini de dorinţă mâinile

Şi am descoperit că erau identice,

Două mâini, zece degete, un singur fior"...Superb Geanina...

versurile acestea , fascinant de patrunzatoare mau daruit un singur "fior" din care se revarsau toate celelalte...

O dimineata infiorata de inocenta iubirii iti doresc !

elena marin-alexe spunea...

..Am patruns dincolo de privirea ta
si am gasit nemarginirea fericirii..
Pai...asta inseamna ca tu draga mea esti foarte indragostita, caci doar atunci 'gasesti nemarginirea'..., inocenta...,gandurile tale in cel de langa tine.....
Dumnezeu sa-si lase bucuria in inima ta si binecuvantarile Lui in poarta casei tale.
Te pup cu drsg!

Rascumparati Vremea spunea...

„Mă declar înfrânt iremediabil
Şi orice retragere este exclusă...
Nu mai este niciun secret pentru nimeni,
Te iubesc...”

no coment....romantic moment...

TreXeL spunea...

frumos dar... cam abstinent :) atatea patrunderi si de fapt niciuna concreta :D

Lisandru Cristian spunea...

"„Femeia pe care o doream de multă vreme,
Dar pe care nu speram să o întâlnesc vreaodată”.

Dorul de tine îmi frământă gândurile

Şi le transformă prin rostogolire în versuri,

Absenţa ta îmi frământă mâinile,

Iar la rugămintea gândurilor

Scriu poveşti de iubire pe coala albă.

Revenirea ta îmi frământă inima,

Pe care ţi-o dăruiesc fără tăgadă.

„Mă declar înfrânt iremediabil
Şi orice retragere este exclusă...
Nu mai este niciun secret pentru nimeni,
Te iubesc...” - Geanina Codiţă, acestă revelaţie pe care ai descris-o atât de frumos îmi picură bucurie în suflet... Mai ales că - la un moment dat - m-am declarat iremediabil înfrânt şi ţi-am spus că orice retragere este exclusă... Îţi trimit un gând bun, iar povestea de iubire se aşterne în continuare pe coala albă de hârtie...

Sadd spunea...

bine ca nu te-ai uitat in mine...sunt curios cum ar arata...intr-un stil..dramatic,sadic...cred ca ar avea mai mare succes :D

Ana-Maria spunea...

Buna dimineata ,Geanina!Io-te cum ai reusit tu,asa de dimineata,sa ma faci sa-mi amintesc d-ale tineretii mele valuri...pfiuiii...si sa ma electrocuteze ceva pe sira spinarii!
Minunate versuri,chiar mi-au patruns in creier si au sfredelit acolo dupa amintiri indesate in colturi...:))
Sa ai o zi la superlativ!

Anonim spunea...

Cat de frumos va exprimati sentimentele de dragoste amandoi...

Cu ceva vreme in urma ma gandeam ca voi doi, tu si Cristian, v-ati potrivi tare bine…si uite ca am avut gura aurita. Asta i-am scris si lui pe blog. Sunteti unul si acum v-ati regasit.
Sa fiti fericiti dragilor! Iubire vesnica!!! si pupici muuuulti

Anonim spunea...

Septembrie este propice pentru atari revelaţii...

Ioana C. spunea...

Două mâini, zece degete, un singur fior- ce frumos ai spus...

o zi plină de iubire!

Paul spunea...

Buna ziua,
Gestul m-a surprins, engleza nu stiu, ciocolata nu stiu daca s-a vrut a-mi fi trimisa, insa fiind un iubitor al dulciurilor am primit-o cu bucurie. Imi cer scuze pentru mijlocul de comunicare si pentru graba insa treburile zilnice ma imping de la spate.
Un sincer multumesc,
O zi buna!

silvo spunea...

Un rico interior, mejor por los sentimientos de ambos, un abrazo y buen día

Anonim spunea...

Ce sentiment ciudat: sa cunosti si destinatarul, nu numai poetul. Fascinant.
Spor la iubit :)

Daiana Prundurel spunea...

Draga Geanina,
sensibilitatea ta m-a cucerit"iremediabil"de multa vreme. Sufletul meu vibreaza de cate ori te citesc.Esti absolut minunata! Pupici multi,Daiana
PS. Ceea ce ma surprinde si imi place grozav in acelasi timp este ca te-ai "transpus" in sufletul unui barbat ceea ce da poeziei o forta si acelasi timp o sensibilitate neasteptata.Revelatia unui barbat...o viziune noua :) Ferumos!

şu spunea...

"Două mâini, zece degete, un singur fior"


Eu sunt propria-mi familie cu patru membre...

Te pup!

Ciuchi Ionut spunea...

Misses Codita , ai un premiu pe hidosenia mea de blog asa ca te astept cu drag sa-l pescuiesti !
Apropo , cata afectiune in tot ce-i scris pe aici ! Ma simt deghizat intr-un costum de elefant roz doar uitandu-ma in jur .
Iti urez o zi frumoasa de Septembrie . :)

Geanina Codita spunea...

DAVELLA si MARIO ,
eu îţi mulţumesc ,draga mea, petru vizite, pentru faptul că citeşti ceea ce scriu, pentru comentarii, pentru gândurile tale frumoase.

Bucuria cea mai mare o am atunci când cititorii de regăsesc în scrierile mele.

Pupici geaninoşi peste normă!

Mulţumesc pentru urări, mi-au ajuns la suflet.

Geanina Codita spunea...

Carmen,
mulţumim pentru urări, ne mângâie sufletul.

Mă bucur tare mult fiindcă îţi plăcură versurile, mulţumesc şi pentru selecţie, mă onorează.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

mmary,
draga mea dragă, te îmbrăţişez cu tot sufletul pentru prezenţa ta permanentă aici, pe blogul meu.

Gândurile tale bune ajung întotdeauna la sufletul nostru.

Mulţumim şi nu uita că ne eşti tare dragă.

Pupici geaninoşi şi îmbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe ,
recunosc cu mâna pe inimă că sunt foarte îndrăgostită, că am o stare de zile mari, o linişte interioară de invidiat şi iubire pe care o revărs cu tot dragul către toţi cititorii mei.

Mă onorează comentariul şi mă emoţionează până la lacrimi.

Mulţumesc cu tot sufletul şi gândurile mele bune se îndreaptă către tine!

Geanina Codita spunea...

Passion4God,
un moment emoţionant scris la două dimineaţa, cu sufletul , cu iubire, cu mare , mare drag.


Mulţumesc de comentariu şi trimit un transport de pupici geaninoşi către tine!

Geanina Codita spunea...

TreXeL,
greu de mulţumit un îndrăgostit ca tine.

O să încerc să mai scriu câteva rânduri "concrete"...ha,ha,ha...

Să ai o zi înmiresmată, îndrăgostitule!

giulia spunea...

chiar ca e un flux de iubire la voi pe blog, contagios as putea spune.

iti doresc sa dureze foarte mult în timp.

Geanina Codita spunea...

Cristian,
declaraţia ta este cel mai bun pansament pentru sufletul meu, iar pentru asta îţi mulţumesc şi te îmbrăţişez cu toată dragostea.

Să-i declari femeii iubite că eşti "iremediabil înfrânt şi ţi-am spus că orice retragere este exclusă" este minunat, pentru că este clar pentru mine, într-o astfel de iubire orgoliile nu-şi găsesc locul, iar asta nu poate fi decât minunat, iar iubirea va fi veşnică.


Pupicii geaninoşi te asediază ...

Anne spunea...

mie-mi place..chiar e frumos

Geanina Codita spunea...

Sadd,
frumos comentariu, interesant...

Am privit prin ochii bărbatului îndrăgostit căruia nu-i este teamă să-şi recunoască iubirea şi să-i declare femeii iubite ce reprezintă pentru el.

Îmbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

Ana-Maria,
draga mea dragă, eşti o prezenţă care mă emoţionează de fiecare dată prin ceea ce scrie, te rog să mă crezi, am emoţii de fiecare dată când deschid mesajele de la tine, ştiu că urmează ceva "penetrant"...ha,ha,ha...


Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

cristinutza spunea...

ce ma bucur pentru voi :)

Geanina Codita spunea...

April ,
incredibil ceea ce îmi scrii, dar adevărat.

O potrivire de zile mari aş spune.

Îţi mulţumim din suflet pentru aceste gânduri sincere, frumoase şi pline de iubire.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

ivanuska ,
bine le zici, prieten drag,ca de fiecare dată...

Îmbrăţişări peste normă şi o zi divină !

Geanina Codita spunea...

Ioana(DarkDrama),
simplu şi frumos după cum declaraşi şi tu, draga mea.

Pupici geaninoşi , multă iubire şi îmbrăţişări!

Anonim spunea...

Ce bine merge titlul acestui post al tau cu ceea ce am simtit eu...si nu glumesc, chiar v-am asociat in mintea mea, nu stiu, poate pentru ca sunteti facuti unul pentru altul si asta se simte si din afara.

Anonim spunea...

Superba poezia! Nu mai am cuvinte!

Lisandru Cristian spunea...

"...declaraţia ta este cel mai bun pansament pentru sufletul meu" - Geanina Codiţă, ce să mai spun? Iată un Lisandru fără cuvinte. Într-adevăr este minunat, iar orgoliile nu au ce să caute aici... Toate gândurile mele bune se îndreaptă către tine. Răspund astfel asediului pupicilor geaninoşi... Te îmbrăţişez...

Geanina Codita spunea...

Paul ,
bine ai revenit!

Am primit şi eu acel mail de la o elevă şi se pare că dând replay a ajuns către toţi posesorii de adrese yahoo din lista mea.

mulţumesc pentru gândurile bune şi îţi doresc o zi plină de frumos!

Geanina Codita spunea...

silvo ,

Sí, somos ricos en el corazón y sería una lástima no a otros vertido divertido y amor a la persona amada.

Los pensamientos de los mejores enviados a usted!

Geanina Codita spunea...

andibob ,
îmi plăcu teribil ce scriseşi.

Mulţumesc , mulţumesc, mulţumesc...

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

Daiana Prundurel,
bine te-am regăsit, draga mea!

Tare bine ai punctat "revelaţia unui bărbat".

Comentariul mă onorează, dă-mi voie să mă alint, te rog...

Ce aş mai putea adăuga lângă asemenea cuvinte???

Doar că te îmbrăţişez cu toată dragostea,, din tot sufletul.

Geanina Codita spunea...

Şu ,
mulţumesc din suflet pentru vizite şi comentarii, sunt de fiecare dată o bucurie pentru mine.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Ciuchi Ionut,
bine te-am regăsit , în "formă" de zile mari.

Un premiu, nu pot decât să fiu bucuroasă că te-ai gândit la mine şi să-ţi mulţumesc .

Cât despre ceea ce ai scris despre blogul tău...te penalizez...

Îmbrăţişări peste normă şi gânduri bune, prieten drag!

Geanina Codita spunea...

giulia_szavo,
că bine le mai ziseşi, draga mea.

O veşnicie, asta ne dorim.

Mulţumim pentru urări şi pupicii geaninoşi vin către tine de urgenţă!

Geanina Codita spunea...

Anne ,
bine ai venit, draga mea!

Fericită sunt să aflu că îţi place ceea ce scriu.

Te aştept de fiecare dată cu mult drag.


Pupici geaninoşi în cantităţi industriale revărs către tine!

Geanina Codita spunea...

cristinutza ,
bine ai venit!

Mă onorează comentariul şi prezenţa.

Mulţumesc.

Îmbrăţişări peste normă şi îţi urez să ai o zi plină de frumos !

Geanina Codita spunea...

April ,
sunt plăcut surprinsă de declaraţiile tale, acelaşi lucru mi l-a spus şi Cristi.

Dacă se simte din exterior că lucrurile sunt aşa cum sunt prezentate, nu poate decât să ne bucure şi să îţi mulţumim cu tot sufletul.

Cristi este un om deosebit, are acea bunătate pe care o întâlnim destul de rar în aceste vremuri, o bunătate care te face să-l iubeşti şi să-l respecţi.

Te îmbrăţişez şi mulţumim iar şi iar pentru aceste gânduri.

Geanina Codita spunea...

Ale,
minune de om, bine ai revenit!

Sper că ţi-e bine şi eşti pregătită sufleteşte pentru activităţile şcolare ce vor începe curând.

Mulţumesc pentru comentariu şi te îmbrăţişez cu mare, mare drag...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
acesta este realitatea, oricât "ne-am da după cireş", ca să citez un poet în viaţă...ha,ha,ha...


Ai avut acest dar de a pansa sufletul cu vorbe şi gânduri alese, iar eu pentru asta nu pot decât să-ţi mulţumesc nespus.

O iubire incredibil de frumoasă , o poveste scrisă cu sufletul.

Toată iubirea mea şi tot respectul meu, dragule!

Paul spunea...

...:)multumesc, m-am lamurit, acelasi lucru am patit apoi si eu , o dupa masa placuta!

Geanina Codita spunea...

Paul ,
se mai întâmplă...

Zile frumoase!

angela spunea...

Geanina!!!!!!!!!!!!
oare cum reustesti tu sa le scrii atat de frumos?

am citit comentariile pentru poezia ta. cata iubire in jur!!!!!!!!!!!!!!

Miriam spunea...

Ce frumos dai glas iubirii pe care şi noi o trăim din plin numai că nu reuşim să o transpunem în cuvinte cu atâta talent... Şi, mai mult de atât, citind versurile, simţim cum şi dragostea noastră creşte tot mai mult :)

Te îmbrăţişez, Geanina, frumos suflet de femeie ce ştie ce e iubirea!

Geanina Codita spunea...

angela,
bine ai revenit , draga mea!
Cristi are o vorbă , pe care o tot scrie când lasă comentarii"scrii cu sufletul".

Îi dau dreptate, cât despre comentarii , chiar vorbeam cu Mmary şi Cristi, să mă ierte toată lumea dacă sunt subiectivă, nu vreau să supăr pe nimeni, dar astăzi am simţit că au fost scrise cele mai frumoase comentarii pe acest blog de când a fost deschis.

Vă mulţumesc tuturor, trebuie să recunosc, am lacrimi în ochi, numai şi numai de fericire...


Îmbrăţişările mele şi pupicii geaninoşi peste normă pentru o prietenă foarte dragă sufletului meu!

Leo spunea...

Bine te-am regasit, draga mea pupacioasa ! :)
Asa o poveste de dragoste mai rar in zilele noastre ! Cand o citesc, imi dau seama ca aceasta energie pe care o emana doi oameni care se iubesc nu poate fi in van, nu are cum sa fie degeaba ! Ce fiinta minunata e omul !

Lisandru Cristian spunea...

Ehe, cum îmi spui "dragule" cum mă ia cu plăcut leşin... Şi tu ştii asta foarte bine. Mulţumesc, Geanina, mulţumesc pentru că ai apărut, mulţumesc pentru că eşti aşa cum eşti, cu un suflet extraordinar...

Geanina Codita spunea...

Mariana ,
sunt copleşită, dau apă la şoricei.

Sufletul meu se bucură alături de voi, trăieşte intens scrierile voastre.

M-ai redus la tăcere...

Cuvintele tale ...e prea mult pentru mine, dar îmi "creşte" sufletul...


Tot respectul meu şi pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Leo,
bine ai revenit, draga mea!

Mă bucur fiindcă viaţa mi-a dat întâlnire cu o astfel de iubire, iar omul este o fiinţă de-a dreptul minunată,aşa cum spui şi tu.


Te îmbrăţişez cu toată dragostea şi îţi mulţumesc din suflet pentru frumoasele gânduri!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
leşinul să nu dureze prea mult fiindcă...vine altul...ha,ha,ha...

Leşin după leşin,
Într-un pahar cu vin...
Două felii de măr,
Îmbrăţişări cu dor...


Te sărut şi te îmbrăţişez cu toată dragostea!

salmi spunea...

Superb Geanina, de cateva zile retraiesc povestea mea de dragoste...declaratii, iubire poezie...cat de frumos!
Te imbratisez cu drag, o seara frumoasa!

Geanina Codita spunea...

salmi ,
trăiesc bucuria cuvintelor tale aşa cum trăiesc clipele de fericire şi iubire pe care viaţa mi le oferă cu generozitate.

Mulţumesc pentru tot ceea ce scrii şi pentru felul în care sufletul tău rezonează la scrierile mele.

O zi de mare frumuseţe, draga mea dragă!

Lisandru Cristian spunea...

Geanina, dacă leşinul se prelungeşte, te rog să binevoieşti să mă resuscitezi aşa cum numai tu ştii să o faci... Ulterior voi leşina din nou, pentru a se repeta resuscitarea! Te îmbrăţişez cu mare, mare drag. Şi dor!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
un poet în carne şi oase care se răsfaţă, iar asta nu e rău deloc.

La fiecare dorinţă de resuscitare îţi dăruiesc versuri pline de iubire şi gânduri din cele mai bune.

Pupici geaninoşi în teancuri şi iubire peste normă, dragule!

Ana Gabriela spunea...

la o asemenea declaratie Geanina draga mea nu mai au rost cuvintele...

Lisandru Cristian spunea...

Da, adevărul este că sunt un răsfăţat... Declar public asta!!! Gustoşi pupici, iar iubirea peste normă mă onorează...

compadvice spunea...

Draga Geanina,am intrat ca sa-ti spun ca tocmai am primit transportul de pupici geaninosi de la tine si am vrut sa-ti multumesc personal pentru ei:).La versuri nu am pur si simplu ce sa adaug,pentru ca sunt perfecte!In schimb am o invitatie pentru tine,treci pe la mine pe blog si vezi despre ce este vorba.Astept o parere.O seara superba iti doresc!

Geanina Codita spunea...

raza de soare,
mulţumesc pentru comentariu, minune de om!

Te îmbrăţişez şi trimit pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
onorată şi gazda de toate scrierile tale , de comentarii şi vizitele pe blog.

Milţumesc cu tot sufletul.

Te îmbrăţişez cu mare, mare drag!

Geanina Codita spunea...

compadvice,
bine ai revenit!

Am citit despre invitaţie şi răspund afirmativ.

Mulţumesc pentru comentariu şi cuvintele frumoase pe care le laşi la fiecare trecere.

Îmbrăţişări peste normă!

Lisandru Cristian spunea...

Prima oară când am intrat la tine pe blog am avut un ŞOC. Plăcut. Foarte plăcut. Am înţeles, încetul cu încetul, că te poţi obişnui cu astfel de şocuri, atât de mult încât nu mai poţi renunţa la ele... Gândurile mele bune gazdei primitoare...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
şoc???

O altă declaraţie care m-a redus la tăcere, dragul meu.

Mulţumesc şi iar mulţumesc...

Gândurile mele bune şi îmbrăţişări cu toată dragostea!

Lisandru Cristian spunea...

Geanina, ştii bine că îmi place şi tăcerea ta, aşa după cum îmi place la nebunie atunci când vorbeşti... Şoc plăcut - aşa a fost, îmi menţin afirmaţia...

Mikka spunea...

"Am pătruns adânc în inima ta
Şi am descoperit inocenţa iubirii"

Frumoasa patrundere in inima, gasind esenta "celuilalt". Ramai cat mai mult acolo, de acolo se va deschide tot-tot-tot... Gandurile se schimba, amintirile se mai umbresc, dar acolo, in inima, e tot. Respirati impruna si bucurati-va de asta cat mai mult, draga mea!

HTC photography spunea...

Cateodata, sunt gelos pe puterea de care dai dovada sa iubesti !!!
Frumos scris, frumoasa poza....
O zi plina de iubire draga Geanina!

Campanita de BarZaires spunea...

Gracias por tu visita en mi blog, siento no poder entender el idioma, porque parece muy bonito lo que escribes, perodna la tardanza en venir, pero me pillastes en tiempos de andar de acá para allá. Un beso.

loredana spunea...

Buna,
As vrea sa va intreb ceva in legatura cu anuntul de parteneriat,am vazut clipul si mi-ar placea sa imi fac si eu,cum sa procedez??

Javier Andrade (Datrebil) spunea...

Me he llevado una gran sorpresa al ver que eras de Rumanía. No pensé jamás que pudieran seguir mi humilde blog, gente desde tan lejos.
Me alegro de que te guste lo que escribo y, aún más que hayas dejado tu comentario.
Muchas gracias.
Tú tienes un blog encantador, escribes con mucho sentimiento. Aunque las traducciones que ofrecen las web de internet no son muuy buenas, más o menos, se pude entender lo que escribes. Me gusta.
Es un placer recibirte en mi blog, puedes venir cuando quieras.
Abrazos.

Călin Hera spunea...

Îmi place atmosfera asta încărcată de dragoste.

Alex Mazilu spunea...

frumos....

Essences spunea...

Geanina, ai putea sa ma treci cu adresa veche? adica de pe blogspot. Multumesc frumos :*
pup

Eduard Atanasescu spunea...

Geanina, am citit rand cu rand, cu nerabdare, s-ajung la minunatia asta de final. O noapte fantastica-ti doresc !

Anonim spunea...

O seara placuta draga Geanina!

SoSheSays spunea...

am reusit sa iti pun bannerul! ti l-am furat cu sursa ppaginii haha :)

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
sunt la fără cuvinte...

Îmbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
respirăm ,draga mea, ne bucurăm şi ne este dor de tine.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

boss,
gelos?

Nu trebuie, toţi putem iubi cu intensitate, trebuie doar să vrem să ne implicăm cu adevărat.

Şi tu să ai zile pline de iubire şi pline de frumuseţe!

Geanina Codita spunea...

Campanita de BarZaires

Gracias por su visita y por tus hermosas palabras. Y te visito y es mi gran placer de leer lo que escribe.

Have a nice day!

Geanina Codita spunea...

loredana ,
o să îţi postez adresa de contact a persoanei care se ocupă de acest parteneriat.


O zi de mare frumuseţe!

Geanina Codita spunea...

DATREBIL ,


Comentario de Niza y de visita. Puedo visitar y con gran amor, muy bien.

Have a nice day!

Geanina Codita spunea...

Călin Hera,
nimic nu este mai frumos decât trăirea cu intensitatea a vieţii şi implicit a acestui sentiment.

O zi plină de frumos şi bun!

Geanina Codita spunea...

Alex Mazilu,
mulţumesc de trecere.

Am încercat să postez comentarii la tine pe blog şi m-am lovit de EROARE.

O zi frumoasă!

Geanina Codita spunea...

inka ,
am trecut, draga mea!

Gânduri bune şi pupici geaninoşi!

Geanina Codita spunea...

Eduard Atanasescu ,
mulţumesc pentru răbdarea de a citi!

O zi minunată şi ţie!

Geanina Codita spunea...

April ,
mulţumesc tare mult, draga mea!

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Not Beautiful Enough ,
mulţumesc pentru tot.

Îmbrăţişări este normă!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă