luni, 7 septembrie 2009

PREMII...

UPDATE ORA 00:11 alte două premii primite de la rază de soare , primul şi de la Ciuchi Ionuţ pentru care le mulţumesc şi îi asigur de toată prietenia mea!


Premiul Lacrimei

"SE OFERA: "PREMIUL LACRIMEI"{ Celor SENSIBILI ~ într-un mod aparte ~ PREMIU }(autor: Gheorghe Cornel ROSCA ; cel care "primeşte" acest premiu, îl dăruieşte la rândul lui, doar la alţi 3, cu precizarea autorului...doar dacă: a) face dovada primirii în mod PUBLIC ; b) menţionează: autorul, numele celui care i l-a transmis şi (când s-a hotărât) numele celor 3 aleşi ; c) mesajul va conţine (cel puţin) această OFERTA (subliniată aici în galben auriu) ; d) oricine poate suplimenta până la 5 aleşi (adică 2 în plus), nu mai mult ; e) cine doreşte, îşi prezintă (pe scurt) "criteriul după care s-a ghidat" în decizia finală ; f) acest premiu poate fi refuzat ; g)oricine, oricand, poate trimite "PREMIUL LACRIMEI" cu o varianta poetica proprie, dar, dupa ce au facut public ... "varianta primita de ei" h) eticheta: Celor- ÎNCERCAŢI , este obligatorie.Completare la pct. a): afiseaza poezia (adica "premiul propriuzis") pe unul, sau pe mai multe(daca are) din Blogurile sale, oriunde (pe orice coloana), de cate ori doreste, DAR, macar O DATA. De asemenea, se poate folosiDE CULORI (mai ales). Si nu in ultimul rand, doar la el acasa (pe Blog), il poate personaliza folosind IMAGINI."-material luat de pe blogul autorului:D
Si eu am primit premiul...asa ca...

Premiul in sine consta in poezia urmatoare creatie a autorului:

S-a stins Vara in flacăra tomnatica
Si a rămas scrumul propriilor suferinţe,
Norii încearcă o hora patetica,
Adie vântul deşartelor dorinţe.
Si picuri de sânge roşu se răsfira
Din rana inca vie a dramaticului avânt,
Ultimele raze de soare muriră,
O viata…in visul ultim, ramanand…

Acum varianta mea a poeziei:

O viata…in visul ultim
(varianta mea)

UPDATE ORA 23:59
- Şi eu şi Cristian am primit un premiu de la Andi Bob. Îţi mulţumim din suflet şi iată-l pe blog… Îl oferim tuturor celor care cred în iubire deplină!





UPDATE ORA 23:55 AM MAI PRIMIT CÂTEVA PREMII DE LA PRIETENII DIN BLOGOSFERĂ CĂRORA LE MULŢUMIM ŞI ÎI ASIGURĂM DE TOT RESPECTUL NOSTRU!

PREMIU DE LA PRIETENA NOASTRĂ ANGELA:






Cu mare bucurie afişez un alt premiu, primit de data aceasta de la Mariana (blogul Psalm de Dor). Este un premiu cu totul şi cu totul special, pentru că este vorba despre dragoste… Mulţumesc din suflet, Mariana!

9 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Iubire, asta este într-adevăr o mare surpriză... Mariana, îţi mulţumim mult de tot şi te îmbrăţişăm cu drag! Am pus şi eu premiul la mine şi trebuie să recunosc că îl privesc încântat. Geanina, iubire, iată-ne pe afiş, aşa că serialul nostru frumos merge mai departe, în paşi de tango... Te iubesc...

silvo spunea...

ENHORABUENA Geanina, me alegro por tí, un abrazo

Miriam spunea...

Geanina, te salut cu drag şi aici, ,,acasă" la tine :)Şi mă bucur să fiu întâmpinată de Cristian şi aici!

Ce să fac?! Îmi sunteţi dragi şi pace :)
Ce frumos aţi pus darul meu în ,,vitrină"!!! Îmi cântă inima de bucurie că ştiţi să iubiţi profund,curat, sfânt!...Ştiţi să oferiţi iubire...Ştiţi să primiţi gesturi de iubire!

Mă las îmbrăţişată de voi cu tot dragul şi răspund cu aceeaşi căldură!

Eu o să spun din nou aşa cum mi-e felul şi ca o expresie a iubirii: FIŢI BINECUVÂNTAŢI!

angela spunea...

si la mine aveti ceva :). nu stiu cum se executa grafic aceste premii extraordinare, dar e si acolo din tot sufletul :)
daca ma invatati si pe mine, as sti cum sa fac vele pentru ca zborul vostru sa fie deschis lumii intregi :)

angela spunea...

http://fustasocratesiardealul.blogspot.com/2009/09/una-speciala-pentru-ca-iubirea-exista.html
aici
sa fiti traire vesnica :)

cristinutza spunea...

felicitari petru premiu il meritati :)

şu spunea...

aţi scris o poveste unică de mult timp...şi iată că iubirea şi-a făcut loc şi a ieşit în cele din urmă la suprafaţă...

Mă bucur pentru voi doi, mi-aţi arătat că iubirea profundă nu are graniţe sau contur...e un câmp liber aici...un câmp ca-n poveşti, cu o regină şi un rege...noi suntem cititorii basmului trăit de voi.

Te îmbrăţişez , Geanina!

P.S. trimite-mi codul banner-ului tău pt exchange:)

Ana Gabriela spunea...

premiile sunt daruite din toata inima draga mea...

Isabel Moreira Rego spunea...

Lindo o teu cantinho. Gostei muito de te visitar.
Parabéns!
Jinhos
Isa
Portugal

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă