miercuri, 9 septembrie 2009

Priviri...

UPDATE - ora 13 : 38 - o scriere specială, pentru un om special, Cristian Lisandru, pe blogul" Verba volant, scripta manent".

UPDATE dedicaţie de la prietena noastră April. Mulţumim cu tot sufletul, draga noastră prietenă! Piesa e divină!!!



Ne privim în ochi şi descoperim acel licăr

Pe care doar iubirea-l poate aşterne în matca irisului,

Un licăr ce-ţi luminează faţa care radiază de fericire.

Văd fericirea pe chipul tău care în acestă seară

Şi-a găsit după infinite nelinişti, locul

Pe care nu vrea să-l mai elibereze.

„ E tare bine!” spui zâmbind cu ochii,

Sufletul se simte acum împlinit

Este ca o floare pe ale cărei petale de un alb imaculat

Picuri rubin şi spui:

„Mă iubeşte, nu mă iubeşte”!

Pe ultima petală scrie:

„Nu mă iubeşte!”

Dar lumina din ochi creşte în intensitate

Atunci când privirea ta descoperă

În centrul Universului Sufletului meu

Scris cu roşul absorbit din pastelul vinului

Ce ne îmbată de fiecare dată de fericire,

„Mă iubeşte!”



Sursa foto -http://www.flickr.com

100 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Geanina, iubirea mea, nopţile noastre sunt cele mai frumoase nopţi din lume... Findcă le trăim din tot sufletul...

"Ne privim în ochi şi descoperim acel licăr

Pe care doar iubirea-l poate aşterne în matca irisului,

Un licăr ce-ţi luminează faţa care radiază de fericire.

Văd fericirea pe chipul tău care în acestă seară"

Da, s-a citit fericire pe chipul meu, chiar la distanţă fiind acum, unul de celălalt... Şi totuşi aproape... Cum numai noi ştim să fim.

"Atunci când privirea ta descoperă

În centrul Universului Sufletului meu

Scris cu roşul absorbit din pastelul vinului

Ce ne îmbată de fiecare dată de fericire,

„Mă iubeşte!”

Sunt o picătură în centrul Universului Sufletului tău şi-mi trăiesc această bucurie cu patimă dulce, dureros de dulce... Sunt doar o picătură care curge mângâind acel obraz ce-mi este foarte drag... Faptul că TE IUBESC ca un nebun nu este decât o împlinire verbală a tot ceea ce simt...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
dacă mă uit la ceas, văd că este 6 dimineaţa, aşadar putem adăuga şi cele mai frumoase dimineţi din lume.

Un comentariu care aduce licăr în priviri, iubire în suflet şi fericirea dimineţii de a fi cu tine.

Te iubesc!

Lisandru Cristian spunea...

Da, e dimineaţă... O altă dimineaţă alături de tine... Ce poate fi mai frumos? Îmi doresc să mă trezesc din somn cu tine alături, Geanina, în fiecare dimineaţă... TE IUBESC, şi la început şi la mijloc şi la sfârşit de zi... Continuu, frenetic, pătimaş...

Green spunea...

E minunata iubirea voastra!
Sa aveti parte de zile, seri, nopti si dimineti la fel de intens traite !
Imbratisari de aici si numai cuvinte de bine!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
o declaraţie care m-a redus la tăcere.

Citesc şi iar citesc...

Te iubesc, minune de om!

Geanina Codita spunea...

Green,
bine ai venit!

Mulţumim de urări şi îţi trimitem toate gândurile noastre bune.

O zi plină de frumos!

Anonim spunea...

Ne aduci un strop de fericire si frumos cu aceste poezii! O toamna minunata sa ai, sa aveti!

Bejenaru Gabriela spunea...

ce este mai frumos decat sa iubesti si sa fii iubit asa cum iti doresti din tot sufletul,o dimineata cat mai placuta.

starsgates spunea...

,,Picuri rubin şi spui:

„Mă iubeşte, nu mă iubeşte”!

Pe ultima petală scrie:

„Nu mă iubeşte!”

Dar lumina din ochi creşte în intensitate

Atunci când privirea ta descoperă

În centrul Universului Sufletului meu

Scris cu roşul absorbit din pastelul vinului

Ce ne îmbată de fiecare dată de fericire,

„Mă iubeşte!”,,
Frumos spus.:)

Anonim spunea...

Da' voi nu mai dormiti? :) in loc sa stati pe net mai bine ati sta impreuna....hai ca iar ma ia gura pe dinainte ...dar oricum asta urmeaza:)

Dragilor, de multe ori ma si tem sa-mi astern gandurile spre voi de frica sa nu deanjez. Imbratisari peste norma cuplului anului....da' ce vorbesc...Cuplului Secolului!

TreXeL spunea...

va vaz io mai incolo cand la trezire primu gand va fi
auliu, tre sa pun merinde la copii, sa-i duc la scoala, sa ma duc la lucru, sa vin acasa si sa le fac mancare, sa spal, sa calc, sa le fac baie, sa-i culc...
sa vedeti atunci iubire :))
(asta e iar comentariu rautacios :P o sa zica Cristi :)
va pup si va doresc sa va tina cat mai mult dragii mei

mmary spunea...

Buna dimineata Geanina...

"Dar lumina din ochi creşte în intensitate

Atunci când privirea ta descoperă

În centrul Universului Sufletului meu

Scris cu roşul absorbit din pastelul vinului

Ce ne îmbată de fiecare dată de fericire,

„Mă iubeşte!”

ei , aici eu am percerut multa iubire,speranta, dar mai presus de ele ,am intalnit INCREDEREA ,care e ingredientul principal intr-o iubire autentica...frumos ...frumos,frumos...

Te imbratisez cu drag Geanina...

Ana-Maria spunea...

Geanina,cu pasi timizi intru sa va urez "buna dimineata",ca nu cumva sa tulbur aceasta dragoste atat de sincera si frumoasa!

silvo spunea...

Si los ojos expresan felicidad, un abrazo

Lisandru Cristian spunea...

Şi eu te iubesc, minune de femeie...

cristinutza spunea...

e totul in priviri nu-i asa?

Lisandru Cristian spunea...

@TreXel - eşti mortal, ca de fiecare dată... Cu mare plăcere am citit comentariul lăsat de tine. O zi cât mai bună să ai!!! Râd în continuare...

Geanina Codita spunea...

iulia ,
bine ai revenit, draga mea dragă!

Mulţumim de urări din tot sufletul şi îţi urăm să ai multe succese în viaţa personală şi profesională.

Te îmbrăţişez cu mare, mare drag şi trimit pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

gabriela ,
mulţumesc pentru vizitele tale constante şi pentru toate gândurile înfiorător de frumoase pe care le aşterni aici de fiecare dată.


Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

starsgates ,
mulţumesc pentru comentariu, draga mea!

Să ai o zi divină!

Geanina Codita spunea...

April ,
nu deranjezi niciodată, niciodată...

Noi îţi mulţumim pentru intensitatea de a trăi al clipele acestea alături de noi.

Comentariul ne onorează şi te asigurăm de respectul nostru.

"Cuplul secolului" ziceai???

Mă cam răsfăţ acum...

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

TreXeL ,
răutăcios???

Eu aş spune delicios, aşa este comentariul tău, delicios .

De multe ori mă gândeam că mi-ar plăcea să am o echipă de fotbal, vezi, sunt pregătită...psihic...ha,ha,ha...

Te îmbrăţişăm şi îţi urăm clipe delicioase alături de cei dragi!

Geanina Codita spunea...

mmary,
bine ai revenit, minunată prietenă!

Încredere, ai punctat cum nu se putea mai bine, încredere, iubire şi respect, nimic nu contează mai mult în iubire, aceste ingrediente dau valoare iubire vesnice.

Te îmbrăţişăm strâns şi trimitem pupici geaninoşi în teancuri!

Geanina Codita spunea...

Ana-Maria,
bună dimineaţaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Vai, ce ruşine pe mine , ar trebui să spun , bună ziuaaaa!

Mulţumim cu tot sufletul, draga mea dragă.

Am privit în sufletul tău şi am văzut toate gândurile tale de excepţie.


Te îmbrăţişăm cu mare , mare drag!

Geanina Codita spunea...

silvo,
Estoy muy contento cada vez que cambia.

Sus comentarios están llenos de sabor, de respeto y le agradezco mucho por eso.
Un día hermoso!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
o zi de mare minune să ai , dragul meu drag!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

cristinutza ,
da, în priviri şi suflet, punctele cheie ale iubirii.

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

Miriam spunea...

Geanina, e minunat acest poem!!! Prea frumos! E scris cu iubirea din sufletul tău!

Am zâmbit de drag...Şi mi-am amintit de o poezie similară...Voi reveni pentru a ţi-o dărui cu drag!

Vă îmbrăţişez iubirea, Geanina şi Cristian!

Anonim spunea...

O piesa superba ce o dedic celor mai indragostiti de pe planeta, Cristian & Geanina.

http://www.youtube.com/watch?v=x_YedfxNKow

Geanina Codita spunea...

Mariana ,
bine ai revenit, draga mea dragă!

Mulţumim pentru nobleţea gândurilor tale, emoţiile îşi fac apariţia inevitabil, de fiecare dată.

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

April,
mulţumim din tot sufletul!

Piesa e divină, iar secvenţele , dacă nu mă înşeală memoria sunt din ecranizarea "Undeva, cândva".

Dacă mă înşel rog să mi se spună, e un film pe care l-am vizionat cu foarte mulţi ani în umă...22, dacă nu greşesc.

Pupici geaninoşi peste normă , draga mea dragă!

Anonim spunea...

Nu, nu te inseli, e un film minunat!
Cu toata dragostea, Anto

Anonim spunea...

Ma iubeste, nu ma iubeste... Cred ca toate am rupt zeci de flori incercand sa descoperim adevarul. Insa adevarul inseamna fapte si in cazul acesta, priviri...

Geanina Codita spunea...

April ,
îmi amintesc acum de moneda aceea care cade pe podea la finalul ecranizării...şi rămân cu aceeaşi părere de regret pe care am avut-o şi atunci când am văzut secvenţa.

Mulţumesc pentru aceste amintiri care ocupă un loc special în sufletul meu.

O zi de mare frumuseţe, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

Ale,
bine ai revenit, draga mea dragă!

Daaaaaaaaaa, toţi facem experimentul acesta cu petalele, tare ne mai dorim ca la final să fim iubiţi.

Mai sunt câteva zile şi începe anul şcolar.

Îţi urez un an plin de succese personale şi profesionale!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

elena marin-alexe spunea...

Ma bucura fericirea ta, draga mea !
Sa fii iubita vesnic!

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe,
simt de multă vreme că eşti alături cu gândurile şi sufletul de mine, iar acum alături de noi.

Mulţumesc pentru tot, draga mea dragă!

Îmbrăţişări peste normă!

Essences spunea...

Iubirea e cel mai de pret lucru de pe pamant! trebuie sa ne bucuram de persoana care o avem langa noi, sa stim sa o iubim si sa o apreciam la adevarata ei valoare.

Geanina Codita spunea...

inka ,
lucrurile stau exact cum le-ai descris .

Sperăm ca iubirea noastră să molipsească omenirea, aşa cu siguranţă vom deveni mai buni şi nu vom mai avea"plăcerea de a promova cârcoteli"...ha,ha,ha...

O zi de mare frumuseţe, draga mea!

www.calinhera.blogspot.com spunea...

Love, love, love. Rămân, în continuare, impresionat.

P.S. Da, îti zic despre PA-uri. Te bagi?

Geanina Codita spunea...

Călin,
love,love,love...e grav...foarte grav, dar minunat.

Ai curaj să citeşti Pa-uri scrise de mine??? mintea mea e plecată rău cu sorcova...ha,ha,ha...

Citesc zilnic ce se publică la tine, Leo m-a dat gata.

O să încerc...

Mulţumesc de invitaţie şi îţi mulţumim pentru urări.

Leo spunea...

Ma topesc de cateva zile incoace, cand intru pe blogul tau, si pe cel al lui Cristian ! Atata iubire rar mi-a fost dat sa vad ! Va doresc ca iubirea voastra sa nu scada nicicand in intensitate !
Te imbratisez !


Aaa... Am citit si bancul... e finutz ! :D

Geanina Codita spunea...

Leo ,
aşa cum îi place lui Cristi să spună sunt roşie până în vârful urechilor.

Mulţumim pentru aceste rânduri, gânduri, urări.

Urmăresc intens Concursul de PA-uri de pe blogul lui Călin, te rog să îmi dai voie să te felicit, sunt minunate scrierile tale, nu este un compliment!!!este un adevăr!!!

Nu fac complimente niciodată!!!

Felicitările mele şi lui Călin, o mai spun o dată, face o treabă minunată punându-ne mintea la contribuţie, ca apoi să iasă la lumină scrieri extraordinare.

Mulţumesc pentru toate vizitele şi comentariile care mă onorează!

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

Ana Gabriela spunea...

Picuri de rubin...mi-ai strecurat si-n suflet draga Geanina cu aceasta superba postare:D rosu e culoarea mea preferata:D

Leo spunea...

Geanina, cum poti fi atat de draguta in lumea asta atat de urata ? Eu nu ma inrosesc niciodata, dar, pe dinauntru...
Ma coplesesti si iti multumesc si eu, la randul meu !

Geanina Codita spunea...

raza de soare,
bine ai revenit, minune de om!

Picuri de rubin să fie, roşu, aşadar, IUBIRE.

Să fii iubită, respectată şi apreciată la justa valoare!

Pupici geaninoşi, draga mea!

Carmen Gigartu spunea...

Minunat,minunat,minunat!
Ce frumos este, Doamne, atunci cand oamenii se iubesc!
Sa fiti fericiti si binecuvantati de Dumnezeu!

Geanina Codita spunea...

Leo ,
draga mea dragă, sunt un om simplu, nimic mai mult, dar care respectă oamenii care au coloană vertebrală şi scriu cu sufletul.

Tu te numeri printre ei, iar eu fără ipocrizie spun întotdeauna ceea ce gândesc şi apreciez oamenii de talia ta, care mai întâi de toate îşi respectă semenii.

Mulţumesc iar şi iar pentru vizite şi comentarii.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Carmen ,
bine ai revenit, draga mea dragă!

Îmi plăcu tare mult postarea ta, îndemnuri care mie mi-au mers la fuflet.

Mulţumim din tot sufletul pentru urări şi îţi dorim o zi de mare frumuseţe , draga mea dragă!

mmary spunea...

Geanina, am revenit si am ras in hohote ! Cum de ce?

"- Domnu’ Cristi nu te compromite, nu te ai decât pe tine…"

E fenomenal omul!!!

Si voi , trebuie sa recunosc :D

O zi superba sa aveti indragostitilor!

Geanina Codita spunea...

mmary,
draga mea dragă, ai ajuns pe blogul
" Verba volant, scripta manent"???

E fenomenal autorul , asta îi spunem şi eu lui Cristi...

Noi îţi mulţumim pentru comentariile de excepţie, respect şi iubire din partea noastră, draga mea dragă!

INCERTITUDINI spunea...

Sunteti atat de frumoasi in nebunia voastra, ca nimeni nu v-ar putea face vreun rau.Cat de mic!!!
Traiti povestea cu ochii deschisi!
Fericiti cei care au parte de asemenea momente!
Le-ati putea imortaliza! Acoperiti-le bine!
Si pastrati-le!
La temperatura inimii!

Geanina Codita spunea...

INCERTITUDINI ,
PROTEJĂM IUBIREA ASTA CUM NU-ŢI ÎNCHIPUI, DRAGA MEA DRAGĂ!

AR FI CULMEA SĂ ÎŞI OCUPE LUMEA TIMPUL CU NOI FĂCÂNDU-NE RĂU, MAI BINE AR IUBI, SIGUR LE VA FI VIAŢA MAI FRUMOASĂ.

TE ÎMBRĂŢIŞĂM CU TOATĂ DRAGOSTEA!

Geocer spunea...

E tare rau omul ala cu bancurile lui despre bloggeri ! Am ras cu lacrimi.

Geanina Codita spunea...

Geocer,
am văzut că ai şi dat soluţia optimă pentru Cristi.

Mulţumesc de trecere şi mă bucur să ştiu că postarea "Zimbru" te-a făcut să râzi în hohote, e fenomenal autorul.

Pupici geaninoşi peste normă, metafora nopţii!

Mikka spunea...

Frumos fundalul verde al perechii
din poza...
Ca si imaginea din final, cu picurul rosului de vin si scrisul din centrul Universului Sufletului.
Placuta scriere impreuna sa aveti! Cu bucurie!

Mundo Animal. spunea...

@@@
@@___@@_________@@@@
_@@___@@_______@@____@@@
_@@__@@_______@___@@___@@
__@@__@______@__@@__@@___@@
___@@__@____@__@@_____@@__@
____@@_@@__@_@@________@@
____@@___@__@@
___@___________@
__@_____________@
_@____^_____^____@
_@_______?_______@
_@_______________@
___@____`-´_____@
____@@_______@
┊ ┊ ┊ ┊ ★ ☾
QUE TENGAS UN BUEN DIA.
SALUDOS MUNDO ANIMAL

Miriam spunea...

Geanina, am revenit cu darul promis. e un poem scris de Sorin M. pe care eu l-am continuat. Sper să te bucure asemănarea :)

Joc de copil

Domnul Iisus a început să numere
plin de bucurie:
,,Mă iubeşte!”
Şi el mă iubeşte!
Şi ea mă iubeşte!
Şi ei mă iubesc!...
...petală după petală
din roşul trandafir al iubirii
coboară pe oglinda ,,Lacului Roşu”,
însoţite de roua dimineţii...
...
,,Mă iubeşte!”...
,,Nu mă iubeşte! ”
...e-un joc de copil...
,,Doamne, te rog,
Fă ca ultima petală
Ce coboară pe lac
Să fie ,,Mă iubeşte!”
...
Şi ultima petală
Căzu pe oglinda lacului...
În plutirea ei graţioasă
Atinse celelalte petale
Transformându-le în petale
,,Mă iubeşte!”...
Domnul Iisus le-a adunat
Într-un trandafir al iubirii
Şi apoi l-a pus
în palmele copilului...
Acesta l-a luat
Şi l-a pus direct în suflet...
Apoi s-a ascuns
În lacrima fericirii
Şi dansa şi şoptea:
,,Mă iubeşte!...
,,Mă iubeşte!”
E-un joc de copil
Pe care-l jucăm deseori
Şi-aflăm în final
Cât suntem de iubiţi!...

Te iubeşte, Geanina! E minunat!
Te iubeşte, Cristian! E fantastic!

Iar eu iubesc iubirea voastră şi poemele ce le scrie!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
mulţumesc de comentariu, draga mea dragă!

Urmăm sfatul tău cu sfinţenie şi mă gândeam că tare mi-e dor de o petrecere virtuală.

Îmi adusei astăzi aminte cât ne mai amuzam...

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

Mundo Animal,


Gracias por su visita, me dio mucho gusto.

Espero que lea siempre.

Una noche maravillosa!

Geanina Codita spunea...

Mariana,
am citit şi îmi place tare mult.

Te rog să mă ierţi dacă mă alint un pic, dar îmi face o deosebită plăcere să citesc iubirea ce ne-o porţi şi pe care cititorii noştri fideli ne-o declară.

Sperăm ca iubirea noastră să transmită optimism şi reacţii pozitive către voi, cei care ne citiţi şi pe care îi citim cu mare, mare plăcere.

Te îmbrăţişăm cu mare, mare drag!

compadvice spunea...

Frumos Geanina!Ai un premiu si la mine pe blog:)Cand ai timp sa treci sa vezi despre ce este vorba.Invitatia si premiul se adreseaza si lui Cristian:)O noapte minunata va doresc la amandoi!:D

Geanina Codita spunea...

compadvice ,
mulţumim , prieten drag.

Am trecut, am văzut şi îl vom prelua cu mare drag.

O noapte minunată şi ţie!

angela spunea...

ma iubeste :)
Geanina, vezi cate lume se bucura pentru voi?
si eu inclusiv
pentru ca tu
stii sa daruiesti iubire si nu mai scade :)
tot creste mai mult :)
mare drag

Geanina Codita spunea...

angela,
IUBIREA CREŞTE, FRUMOS AI SPUS.

MULŢUMIM PENTRU URĂRI ŞI ÎŢI TRIMITEM ÎMBRĂŢIŞĂRI PESTE NORMĂ, DRAGA MEA!

IUBIRE ŞI RESPECT PENTRU TOŢI CITITORII.

cris spunea...

Buna dimineata iubirilor voastre:)

elena marin-alexe spunea...

Buna si frumoasa zi sa ai draga mea Geanina!
Sunt trista caci imi lipsesc comenturile tale de mare efect...si nu stiu care este cauza? Poate te-am suparat cu ceva? Mi-ar parea tare rau caci imi esti tare draga! Imi vei spune? astept...

gabi spunea...

E claar,
te iubeste !!!

Porumbei frumosi ;)

Miriam spunea...

Geanina, îţi cer permisiunea de a vă face o invitaţie ( ţie şi cititorilor tăi ) la a vă expune părerea despre ce înseamnă prietenia şi ce este un prieten. Pentru o mai bună provocare, reamintesc ceea ce spunea Napoleon Bonaparte şi anume că ,,Nu există prieteni ci doar momente de prietenie..." Vă aştept cu mare drag aici, la Psalmdedor.

PS. Aştept cu nerăbdare următorul poem! :)

Unknown spunea...

Prea frumos la tine-n suflet si prea curat la el in gand...
Imi vine sa strig peste tot ca stiu doi oameni tare frumosi si fericiti!
Sa va ploua-n stropi de bucurie mereu si sa zambiti in culori de curcubeu!

Campanita de BarZaires spunea...

Hola Geanina, gracias por venir a mi blog, peo al tuyo voy a tener que volver de nuevo porque por más que le doy al traductor no funciona, asi que seguro que es precioso lo que pones, pero tendré que volver para leerlo otro momento.
Un beso.

Geanina Codita spunea...

cris ,
bine ai venit!

Mulţumim de urări şi sper că ne vom reciti de fiecare dată cu aceeaşi plăcere.

Îmbrăţişări peste normă!

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe ,
bine ai revenit, draga mea dragă!


Cum ţi-ai putut închipui că nu mai trec din nu ştiu ce motive???

EXCLUS!!!!!

Am fost tare prinsă cu orarul şcolii şi cu...dragostea...iertare tuturor, dacă se poate...

Îmi iubesc şi respect cititorii, încerc să fac tot posibilul pentru a fi cât mai aproape.

Te îmbrăţişez cu mare, mare, mare drag!

Geanina Codita spunea...

gabi ,
Dooooooamneeeeeeeeeeeee, ce dor îmi era de tine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aşa se spune , aşa se simte...

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

Mariana ,
cu mare drag acceptăm invitaţia, draga mea.

Mulţumesc pentru comentariu şi spun iar...prietenia este pentru mine un cuvânt cu substanţă...

O zi de mare frumuseţe,draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

Misstiqque ,
bine ai venit, draga mea!

Mulţumim pentru gândurile tale minunate pe care le laşi pe blogurile noastre.

Citim de fiecare dată cu mare drag.

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea şi te aşteptăm de fiecare dată cu aceeaşi plăcere.

Geanina Codita spunea...

Campanita de BarZaires ,

Gran alegría para mí que me visita, mi querida!

Puedo enviar todos los poemas de amor traducido.

PromBlog spunea...

Ma bucur sa vad si aici acelasi tip de iubire si anume iubire absoluta.
la fel cum i-am spus si lui Cristian iti spun si tie: Iubiti-va pentru ca merita;)

Anonim spunea...

schimba te rog in blogroll adresa(Blogu lui buhu) cu http://ibuhu.com
Eu te-am trecut deja.Da un mesaj pentru confirmare.
Mersi anticipat!

Anonim spunea...

Ce frumos vă răsfață blogosfera! :)

Mundo Animal. spunea...

() ()
( '.' )
(")_(")
HOLA GEANINA. TIENES PREMIOS EN MUNDO ANIMALLLL.
UN ABRAZOOOOO
CHRISSSSSSSS

Anonim spunea...

servus...
suflete împlinite în pastelul vinului...
minunat! aşa să rămînă!
toate cele bune!

Eunice Martins♥ spunea...

Olá minha linda amiga!
Estou de volta, e tudo está bem...
As férias foram maravilhosas.

Amizade!

Começa sem que agente perceba,
de repente toca o coração,
se torna dependencia e alegria
no coração, algumas se desfazem
outras perduram uma vida inteira,
memo na distancia….
o reencontro sempre emociona e a
despedida nos fere, mas ao mesmo
tempo, sabemos que estão guardados
dentro do peito. Amizade,amigas(os) todas as
lembranças existem pra prenchermos
o livro da vida, sem elas não teriamos
essencia nem registro de quem fomos e somos.
DESEJO UM FIM DE SEMANA MARAVILHOSO.
BEIJOS COM CARINHO.

Dili spunea...

Ooooo, domnilor G si C, imi amintiti de mine si sotul meu pe vremuri, doar ca atunci scriam pe hartie nu pe tastaturi :p. La cat mai multe dimineti iubacioase!!!!

Si... ehehe..... Geanina, pregatita p[entru o echipa de fotbal? Mai intai sa va inarmati cu cel putin una bucata bunica/ matusa pensionata si apoi apucati-va... cu pachete;lul pt scoala o fi bine, dar cand dimineata incepe seara cu treziri repetate credeti-ma ca va fi greu cu poezia in fata pampersilor aromati si a urechiuselor streste de oracaieli in loc de dulci rime.......
Iubirea conteaza insa, si aici stati bine :D O zi frumoasa!

Ioana C. spunea...

Așa cum îi scriam și lui Cristian pe blog: Pentru fiecare jumătate e o altă jumătate!

Să aveți o toamnă plină de iubire!

Geanina Codita spunea...

G0oDBoY ,
bine ai venit!

Mulţumesc pentru comentariu, cu siguranţă ne vom reciti cu plăcere.

O zi de mare frumuseţe!

Geanina Codita spunea...

Buhu ,
voi face modificarea .

Mulţumesc de trecere şi pentru banner-ul realizat pentru blogul meu.

Este cu adevărat reuşit.

O zi frumoasă alături de minunea ta de fată.

Geanina Codita spunea...

andibob ,
este răsfăţ, mult răsfăţ, iar pentru asta vî mulţumim cu tot sufletul.

Toate gândurile noastre frumoase se îndreaptă către tine!

Pupici geaninoşi, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Mundo Animal,

Muchas gracias por el premio, usted va a buscarlo a su blog con todo el amor.

Un día lleno de belleza!

Geanina Codita spunea...

flaviusobeada,
aşa să rămână, prieten drag.

Mulţumesc pentru vizită şi comentariu.

O zi de mare frumuseţe să ai !

Geanina Codita spunea...

Eunice Martins♥ ,
Eu apreciei muito a sua passagem para mim.

Eu lido com o grande amor de suas fileiras que eu tenho sido um verdadeiro prazer.

Vamos voltar a ler cada vez com amor, grande, e desejo-lhe dias bonitos e abraços!

Geanina Codita spunea...

DiliMache ,
bine ai revenit, draga mea!

Geanina cunoaşte drumul descris, foarte,foarte bine, un drum pe care l-am mai parcurs cu mare , mare drag, fără bunici, fără mătuşi, iar minunea mea a fost înconjurată de multă dragoste .

Mulţumim pentru urări şi te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

Geanina Codita spunea...

Ioana(DarkDrama),
mulţumim din suflet pentru urări, draga mea!

Va fi toamnă, va fi iubire, va fi împlinire...

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

şu spunea...

Îmi place la nebunie de voi doi! Clădiţi-vă iubirea, căci temelia cred că este deja fondată!

Te pup

[Darkly.Erotic] spunea...

iubeste ca si cum ai face-o pentru ultima oara!
e un poem incarcat cu sentimente frumoase, unul sincer si sunt sigur ca e scris din tot sufletul tau.
best wishes,
forte

Eduard Atanasescu spunea...

Finalul poeziei tale, mi-a soptit, doar mie, ca te iubeste din si pentru enorm motive !

Geanina Codita spunea...

Eduard Atanasescu,
bine ai revenit!

Frumoase gânduri, frumoase şoapte,enorm de multe motiveeeee...ooo...foarte interesant!!!!!


O zi de mare frumuseţe alături de pupicii geaninoşi!

cristinutza spunea...

ce visam eu cu ochii deschisi dar vazandu-va pe voi doi chiar ca s-au dublat motivele de visare :)

Eunice Martins♥ spunea...

OLÁ MINHA QUERIDA..

Gosto de voce de graça
gosto de sua companhia
gosto de sua inteligência e humor picante
gosto de sua presença e sorriso.
Gosto dessa nossa amizade
despretensiosa, graciosa
muito bom gostar de voce
um gostar de bem querer.
De me preocupar com seu humor
de desejar sempre seu bem estar
de saber de suas ansiedades
de ouvir seus queixumes.
De me preocupar com suas preocupações
de participar dos seus problemas.
Também gosto de lhe ver bonita
charmosa e bem vestida
Gostoso massagear seu ego
e de enfeitar sua vaidade
sinto orgulho por ser sua amiga
Porque simplesmente gosto de voce.
DESEJO UMA SEMANA MARAVILHOSA, CHEAI DE MUITAS BENÇÕES.
BEIJOS COM CARINHO.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poezie, cum am avut iar acces la internet, m-am pus pe citit am cam ramas in urma:)

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă