vineri, 8 ianuarie 2010

9




       Dacă 3 august 2009 rămâne cea mai frumoasă zi de vară din viaţa mea,  8 ianuarie 2001 a gravat pe asfaltul vieţii mele povestea cea mai frumoasă a unei zile de iarnă...
        Ora 13 00, soarele îmi mângâia fericirea de pe chip cu aurul razelor sale şi îmi sculpta în durerile acestei fericiri scâncet de bucurie care dăduse peste limite aparatul la care eram conectată ajungând în contradicţie cu ceea ce simţeam.
        Omul din faţa mea se uita consternat şi nu mai ştia cum să reacţioneze în faţa acestei conexiuni. Era medicul. Un bărbat înalt , ardelean de la origini şi până în vârful degetelor, de un calm ce îţi prelungea dureroasa conexiune cu aparatul bombă.
        Cu acelaşi calm mă invită pe obiectul de bază al naşterii. În câteva secunde totul din el striga:naşteeeeee!!!!!
       În vârtejul vorbelor apărură jupânul spitalului, primadona ecografului, albişoara asistentă şi minunea mea,  Ana-Maria.


         Astăzi împlineşte 9 ani şi îmi spune zâmbind "Nu te compromite, Geanino, nu te ai decât pe tine!"
        Este ora 3 : 44 când scriu acest post, ora când vin peste mine precum pufoşii bulgări de nea aceşti nouă ani, plini de fericire, o fericire greu de exprimat în câteva cuvinte, ani în care am râs mult, bucurii prinse cu ambele braţe, amintiri precum bobocii de floare împrospătaţi de fragedele picături de ploaie.
         Prospeţime, aşa aş defini toţi aceşti ani ce au avut ca liant încrederea, iubirea şi prietenia.
        Emoţii, asta simt, de aceea nici nu dorm. Simt că orice aş scrie este prea puţin  pentru a exprima toate stările prin care trec  pentru a-mi defini Universul  denumit Ana-Maria.
        Sunt convinsă că orice părinte simte şi trăieşte la fel astfel de momente alături de Universul Său.
       Vă urez tuturor momente sublime alături de gingaşul Univers - COPILUL.


E ziua ta, minunea  mea,
În păr am să-ţi mai prind o stea,
Pe gene şlefuiesc o floare,
În ochi pun liniştita mare.


Perle îţi prind la gât de catifea,
Rochie ţes din firul blând de nea,
Pantofi sculptez pe finele-ţi picioare,
La mâini îţi prind brăţări polare.


Azi prinzi pe umeri dulce an,
Al nouălea distins şi diafan,
Îţi prind în glastra anului o roză,
Iar următorii ani în versuri şi în proză.


Geanina Codita

60 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI, MĂRIUCO, LA MULŢI ANI, ANA MARIA, SĂ AI PARTE DE TOT CE ESTE MAI BUN ÎN VIAŢĂ ŞI SĂ NU CUNOŞTI DECÂT ATINGEREA BUCURIILOR PERMANENTE...

LA MULŢI ANI, COPIL EXCEPŢIONAL, E O LUME ÎNTREAGĂ ÎN OCHII TĂI, NESPUS ŞI NESCRIS DE FRUMOASĂ, O LUME DE O PURITATE RARĂ...

GEANINA, EŞTI O MĂMICĂ CUM ALTA NU-I, IAR INIMA TA ESTE ÎMPLINITĂ CU ADEVĂRAT NUMAI ATUNCI CÂND ŢII ACEASTĂ MINUNE ÎN BRAŢE...

Am să las la această oră matinală, după o noapte atât de scurtă, câteva versuri dintr-o poezie a lui Păunescu... O pozie pe care am pus-o pe note şi pe care i-am cântat-o cu mare drag Mariei, scumpa de ea:

"La mine-n suflet re-nfloreşte via
Şi se petrece straniul paradox
Că de la Ana până la Maria
Începe calendarul ortodox"...

LA MULŢI ANI, ANA MARIA! LA MULŢI ANI, GEANINA!

VĂ IUBESC!

Geanina Codita spunea...

Cristian,
ştim că ne iubeşti şi ne respecţi, iar noi te adorăm, minune de om.

Spuneai mereu că viaţa e croită strîmb, iar eu vin şi contrazic replica strâmbă a vieţii spunând ca de fiecare dată că viaţa este aşa cum noi dorim să fie.

Alături de tine totul este cu adevărat minunat, nimic strâmb, nimic urât, nimic îndoielnic.

Te iubim şi te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

Lucia spunea...

Mie-şi teamă să vă tulbur fericirea, si dacă am îndrăznit să intru (mă simt de parcă aş fi făcut-o prin efracţie), este că nu rezist tentaţiei de a lăsa gânduri de bine, calde îmbrăţişări alături de mulţumiri, pentru faptul că uneori, trecând pe la voi, am învăţat să zâmbesc vieţii.

elite spunea...

Geanina sa-ti traiasca fetita,sa te bucuri de realizarile ei si,sa-i poti oferi "caramizi" ptr un viitor sigur.Cat despre iubirea voastra...a ajuns pana la Iasi!

IrinaBohemianDance spunea...

La multi ani,Ana-Maria!Sa cresti mare si frumoasa!Te imbratisez si-ti urez sa ai parte de tot binele din lume!

Irina

Anonim spunea...

La multi ani Ana Maria. Sa cresti mare si cuminte, iar mami sa-ti fie mereu cea mai buna prietena.
Geanina iti doresc sa ai parte de multe bucurii alaturi de ingerasul tau. Sunteti o familie foarte frumoasa. Te imbratisez cu mare drag si va doresc distractie placuta diseara.

Ana-Maria spunea...

Ooooo , ce domnisoara frumoasa ai , Geanina!
LA MULTI ANI , ANA-MARIA!
Sa ai o zi exceptionala , frumoasa ca tine , plina de surprize frumoase ,sa fi fericita si bucuroasa si sa te distrezi mult si bine!
Geanina , sa-ti traiasca comoara sanatoasa , sa creasca mare si sa iti aduca numai bucurii!
O zi bestiala sa aveti!:)

nakudo spunea...

draga mea geanina..ai dus la capat o misiune grea dar care a avut ca rezultat un copil foarte reusit...va veni si a doua misiune care te va implini iar ca femeie deplin...ma bucur mult pentru ca sant convinsa ca ambii copii vor creste intr-un mediu miraculos,plin de dragoste si zambete si asa cum tu esti o mama minunata ..stiu ca si cristian este tata in adevaratul sens al cuvantului..un om pe care te poti baza...ma uit uneori la copiii mei si mi se pare sau este cel mai important lucru ce l-am realizat in viata...si sant tare mandra...pupici pt ana-maria de la vladimir...sa infloresti mereu si ochii tai emana multa lumina...va imbratisez cu multa dragoste

cell61 spunea...

La Mulţi Ani Anei Maria, să fie sănătoasă, să aibă parte de noroc şi să fie mereu înconjurată de iubire!

(Dintr-o mămică aşa frumoasă nu putea ieşi decât un copil frumos :))

Green spunea...

La multi ani si pentru Ana-Maria! Sa va bucurati de ea , sa creasca mare si sanatoasa, sa aiba parte numai de bucurii !!!
Imbratisari pentru toti!!!
Un an minunat sa aveti ,plin de armonie si iubire !

compadvice spunea...

La multi ani si multa fericire va doresc oameni minunatai!Sa te bucuri de fiica ta Geanina,iar tu Cristian sa te bucuri de minunatiile din viata ta:)La multi ani!

Carmen Gigartu spunea...

La multi ani,minune de copil!
La multi ani,minune de Om !

Daiana Prundurel spunea...

La muti ani!Pentru fetita ta cu ochi de cer senin.vad imaginea voastra si am sensatia ca va cunosc de undeva, de mult , din timpuri nestiute. ma simt foarte aproape de voi si realizez ca inca o data frumusetea interioara s-a revarsat si in exterior. Sunteti luminoase si speciale. La multi ani! micuta Ana-Maria sa ai viata incarcata de dragoste, de o dragoste curata si puternica ca a mamei si a lui Cristian. Primavara multa si sa fie in viata voastra!
Dragii mei, ma emotionez adesea cand descopar frumusetea dragostei voastre.Ma faceti sa cred ca lumea asta poate fi numai dragoste si lumina si va multumesc pentru "frumosul" care ma provocati sa il constientizez.Cu mult drag, Daiana

zbor de fluture spunea...

La multi ani tie, pentru ieri si fetitei tale...! Sa fiti sanatoase in primul rand, sa aveti parte de bucurii si sa va bucurati una de cealalta! Iar Anutza sa iti aduca macar tot atatea bucurii pe care mi le-a adus mie fata mea, pana la 19 ani!
Cu mult drag, cate 1000 de pupici pentru fiecare!

Orry spunea...

La multi ani, Ana Maria! Sa cresti mare si frumoasa! Sa fi mereu o floare pretioasa mamei tale si sa o iubesti la nesfarsit!
Va pup pe amandoua!

Anonim spunea...

La multi ani si sa va aduca multe multe bucurii si impliniri si de acum inainte!
Cat de frmumos ati scris si acum, sunteti un om deosebit, iar Ana Maria a fost binecuvantata cu asa o mama!
Sa va bucurati de aceste clipe minunate, cand va aveti una pe alta.
Va imbratisez cu drag.
Ganduri bune de la Satu Mare!

INCERTITUDINI spunea...

La multi ani, frumoaselor!
Ce bine ca sunteti!
Ce minune ca va aveti!

Anonim spunea...

La multi ani Ana Maria! Geanina, sa-ti traiasa 100 de ani ingerasul, iti seamana leit!

(Ignorati junk food-ul! Lasati-l naiba de Mec! Ciorba facuta de mama e cea mai buna!)

Anonim spunea...

la multi ani, toate cele bune si sa aibe multa sanatate

elena marin-alexe spunea...

Geanina mea draga! Cred ca stiu ce simti in aceste momentecand aniversezi 9 anisori ce s-au scurs prin viata fiicei tale frumoase ca si tine, ca tot stau si nu ma satur privind la voi doua dragele mele.
Fericire si bucurie sa-ti infloreasca in cale Ana Maria!
Dumnezeu sa -ti binecuvanteze familia intreaga, draga Geanina.

Geanina Codita spunea...

VĂ MULŢUMESC TUTUROR DIN SUFLET PENTRU ACESTE CALDE URĂRI ŞI GÂNDURI... ŞI VĂ TRIMIT TEANCURI DE PUPICI GEANINOŞI. SĂ AVEŢI UN SFÂRŞIT DE SĂPTĂMÂNĂ CÂT MAI BUN, CA SUFLETELE VOASTRE...

Ciuchi Ionut spunea...

Un dulce 'La multi ani' si din partea mea pentru gagicuta aceea mica si adorabila . Sa-ti creasca sanatoasa , asta-i cel mai important . Frumoasa este deja si sunt sigur ca va cuceri mii de baieti cu ochii aceia .

Geocer spunea...

La multi ani fetitei tale. Sa-ti traiasca, s-o vezi crescand mare si frumoasa si sa-ti aduca numai bucurii.

Anonim spunea...

La multi ani pt copila ta dulce!E frumoasa si cu ochi blanzi ca ai tai.Ai nenumarate motive sa fii fericita.Esti iubita si iubesti!Tot universul lucraza pt tine!Sa va iubiti mult!

Anonim spunea...

La multi ani!!...

Rascumparati Vremea spunea...

La multi ani binecuvantati de Domnul!

Geanina Codita spunea...

VĂ MULŢUMESC DIN SUFLET, DRAGII MEI, GÂNDURILE VOASTRE BUNE AU AJUNS LA MARIA... VĂ PUPĂ ŞI EA, PE TOŢI!

MULŢI PUPICI GEANINOŞI!

Ioana C. spunea...

nu știu cum să-ți spun dar m-am îndrăgostit de copilașul ăsta superb! să aveți parte de multă liniște amândouă!

Zenna spunea...

Frumuşică foc şi cu ochi superbi, are cu cine semana! ;)

La mulţi ani şi din partea mea, să aiba parte de tot ce este mai bun pe lume!

astharte spunea...

La multi ani, si tie, si fetitei tale, sa aveti gramezi de fericire si sanatate, bucuria sa va sclipeasca in priviri, sa fiti ocrotite o viata intreaga de bratele pline de dragoste ale celor dragi voua.

Nikol spunea...

Ce nume frumos!

La multi ani !

Sa aiba o viata lunga si frumoasa si sa fie sanatoasa!

marada spunea...

Sa va traiasca ingerasul, sa fiti sanatosi ca sa va puteti bucura de succesele ei si sa-i fiti alaturi in momentele mai delicate pe care viata i le va oferi!

Geanina Codita spunea...

VĂ MULŢUMIM TARE MULT, NE-AM UMPLUT SUFLETELE CU BINELE TRIMIS PRIN INTERMEDIUL GÂNDURILOR VOASTRE! ESTE COMOARA MEA CEA MARE!

PUPICII GEANINOŞI VIN DEGRABĂ PENTRU FIECARE MUSAFIR!

Irisha spunea...

La multi ani, Ana Maria!

Zam Fir Pop spunea...

La Mulţi Ani cu sănătate! Că, frumoase sunteţi amândouă!

starsgates spunea...

Să-i dea Dumnezeu numai fericire atât ei cât şi ţie să te bucuri alături de ea.:)

Miriam spunea...

Ce frumuseţe de copil!
Văd în ochişorii ei vise diafane!
Poezia dedicată ei e cânt duios de mamă...Te felicit, Geanina, pentru că eşti o mamă adevărată!...În curând îi vei aduce un frăţior sau o surioară ( apropo, ştii ce va fi, sau încă nu? :) ) şi te admir enorm pentru asta! E trist să fii singur pe lume, şi e divin să laşi viaţă să înflorească în tine...
Îi doresc fetiţei tale să crească mare şi sănătoasă, să aibă parte de tot ce e bun, să învingă orice obstacol al vieţii, şi , la vremea potrivită, să îşi găsească rostul în viaţă, şi să te facă bunicuţă :)

LA MULŢI ANI, ANA MARIA!

giulia spunea...

Chiar ieri vorbeam cu un prieten bun despre fericrea de a fi mama. Si despre faptul ca fiul meu persoana pentru care as face orice, fericirea lui fiind unica mea ratiune de a fi.

O mama nu uita niciodata clipa sau clipele petrecute alaturi de puiul ei.

Mi-am adus aminte, chiar ieri, cum s-a cuibarit Adrian, care are 24 de ani, în bratele mele, când am petrecut acele putine zile împreuna în octombrie.

La Multi Ani, Anamaria, sa ai parte numai de bucurii în viata.


Un prieten drag, care nu se sfieste sa recunoasca ca-si adora fetele, spunea ieri ca numai de Lege si de Boala nu le va putea proteja niciodata. Pacat ca nu-i putem feri de toate celelalte neajunsuri si obstacole care apar în viata.

Va pup pe toti, si va îmbratisez cu mult drag!!!

Erys spunea...

La multi ani, Ana Maria, pui de om frumos si iubit!

Anonim spunea...

La multi ani, Ana!!!

Ana Gabriela spunea...

la multi ani dragei si scumpei tale minuni! La multi ani Anei-Maria:D

Ana Gabriela spunea...

scumpa si dulce e...sa ti-o tina Dumnezeu sanatoasa!~

Anonim spunea...

draga mea, te asteapta o leapsa la mine. pupici si o seara placuta!

angi spunea...

La multi ani,puiului tau,Geanina!

Unknown spunea...

S-au spus multe urari aici si cred ca vorbele sunt de prisos. Sa fiti fericite amandoua, sa va iubiti intotdeauna mult si sa stiti sa pastrati in inimile voastre toate momentele copilariei petrecute impreuna. LA MULTI ANI!

Ana Thomas spunea...

LA MULTI ANI, ANA-MARIA!
Mi-am permis sa intru si eu sa-ti urez din suflet viata frumoasa, luminoasa!
Geanina, sa-ti traiasca minunea de fetitza!
lA MULTI ANI!

Anonim spunea...

Sunteţi minunate amândouă! La mulţi ani! Vă doresc toată fercirea din lume!

şu spunea...

Oaiii! să-ţi trăiască! e frumoasă fooc!

TreXeL spunea...

super dulce, acuma sa-mi fie cu iertare da...are cu cin' sa semene :D

Tasha spunea...

Sunteti frumoase foc amindoua!
Sa va dea Domnul multa sanatate,fericire si impliniri pe toate planurile!
Va pup si va imbeatisez>:D<

mmary spunea...

Dumnezeu sa te binecuvanteze frumoasa fetita!..sa-ti daruiasca haruri sfiinte si pretioasa care te vor invalui in intelepciune, lumina, puritate si iubire fericita!

Geanina, binecuvantarile se indreapta cu mult drag si spre voi...

Geanina Codita spunea...

MULŢUMIRI DIN TOT SUFLETUL ŞI GÂNDURI DIN CELE MAI BUNE TRIMIT CĂTRE MUSAFIRII MEI DRAGI.

ÎMBRĂŢIŞĂRI PESTE NORMĂ ZILE PLINE DE IUBIRE, DRAGII MEI!

Anonim spunea...

http://hobbitul.wordpress.com/2010/01/12/in-curand/
esti de acord cu ideea dina linkul de mai sus. astrasp

Leo spunea...

O postare foarte emotionanta ! La multi ani si o viata frumoasa si din partea mea !
Sunteti doua frumoase !

Maya spunea...

Ana Maria,La multi Ani fericiti! Sa ai parte de o viata lunga si frumoasa,plina de bucurii!

Geanina,ai un suflet plin de lumina!Din partea mea,cele mai bune gînduri pentru voi!
Va pup,

M.

Adrian Barbat spunea...

LA MULTI ANI cu o mica intarziere, sa creasca mare, frumoasa si sanatoasa.

La Gata Coqueta spunea...

Ana María es una preciosa niña o mejor dicho un ángel hecho mujercita.

Como madre te tendrás que sentir muy feliz contemplandola y estando a su lado.

Felicidades!!

Un abrazo

Marí

Neliniştitu' spunea...

Să fiţi iubite, fericite, norocoase şi sănătoase! Să vă trăiţi cu cine iubiţi! :)

Blindius spunea...

Multă sănătate şi succes în viitor!

loristiuj spunea...

ce frumoase sunteţi amândouă! :-)
felicitări!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă