sâmbătă, 15 august 2009

LA MULŢI ANI, MARIA!

UPDATE - 0ra 12:47 - CABRAL -
Degeaba. Dar vă mulţumesc.
August 15th, 2009

Luiza a plecat.

Şi eu le mulţumesc tuturor care au fost alături de Luiza. Mintea mea refuză să accepte această veste...

La multi ani,Maria!
Vezi mai multe video din Evenimente





E ziua ta , Marie,
Eu nu sunt azi cu tine
Şi nimeni nu mai ştie,
Ce vremuri vor fi mâine.

Eu îţi urez , Marie,
O zi cu mult mister,
Cu tort, copii şi-n ie
Să te îmbraci, eu sper.

Aşa cum spui , Marie,
E prima oară când,
Eu fac acum magie,
Să fiu cu tine-n gând.

Dar, draga mea, Marie,
Tot timpu-s lângă tine
Şi-ţi spun cu bucurie,
Ştiu sigur că ţi-e bine.


Mi-e tare dor, Marie,
Asta-i ce simt acum,
Dar bine-o să ne fie,
Cât de curând, îţi spun.


Te bucuri, cânţi, Marie
Şi sufletul mi-l mângâi,
Iar viaţa mea e VIE,
Prin ale tale gânduri.

E ziua ta, Marie,
Să îmi trăieşti mulţi ani,
O floare-ţi trimit ţie
Şi-un sincer"La mulţi ani!"


PARTENERIAT

Mă numesc Huiung Marius şi sunt proprietarul site-ului de divertisment www.zuzu-zuzu.com - upload şi vizionare filme online - scriu acest MESAJ deoarece doresc să vă propun un parteneriat, eu vă afisez un banner (dacă nu aveţi vă putem face noi unul), titlu, descriere şi adresa site-ului într-un film ales de dumneavoastră, direct în player iar dumneavoastră îmi afişati un link ORIUNDE pe site-ul al cărui proprietar sunteţi, mai exact href="http://www.jocurifunny.com" title="jocuri" target="_blank">Jocuri Ex. parteneriat: http://www.zuzu-zuzu.com/video/651/reclama-la-sutien Vă mulţumesc şi sunt convins că va da roade colaborarea noastră.
Aştept cu interes răspunsul dumneavoastră!

59 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI, să-ţi trăiască SPLENDOAREA, Geanina Codiţă... Să fie sănătoasă, să fie cuminte, să se bucure de tine şi tu de ea... Este bucăţică ruptă din tine, dacă îmi dai voie să spun... Trimit toate gândurile mele bune către ea... Şi către MAMA ei minunată!!!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
mulţumesc din tot sufletul, dragul meu!

Este centrul Universului meu, este minunea mea...

O să-i transmit mâine urările tale, sigur se va bucura.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Lisandru Cristian spunea...

Şi eu te îmbrăţişez, femeie dragă cu suflet mare... Şi spun încă o dată LA MULŢI ANI pentru COMOARA ta... Două comori, una mică şi una mare... Te sărut, Geanina Codiţă...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
e prima dată când nu sunt lângă ea de ziua ei, nu este uşor, dar ea este foarte bine acolo, în vacanţă...

Mulţumiri şi mă înclin în faţa unui om minunat.

Pupici geaninoşi în teancuri îţi trimit!

Lisandru Cristian spunea...

Extraodinare imagini, Geanina Codiţă... Ai o MINUNE de copil... Încă o dată LA MULŢI ANI şi fie ca viitorul să-i ofere numai şi numai bucurii...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
este un copil bun, frunos şi inteligent...

Dacă nu o spun eu, atunci... cine???

Iar ţie, minune de om , să-ţi ofere viaţa tot ceea ce este mai frumos şi mai bun.

Îmbrăţişări şi toate gândurile mele bune, Cristi!

Lisandru Cristian spunea...

Vă îmbrăţişez pe amândouă şi vă doresc numai bine...

"La mine-n suflet re-nfloreşte via/Şi se petrece straniul paradox/Că de la Ana până la Maria/Începe calendarul ortodox" - A. Păunescu...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
astăzi am avut tot timpul în minte aceste versuri.

Simţeam că o să le scrii aici .

Mulţumesc pentru gândurile tale frumoase, Cristi!

Lisandru Cristian spunea...

Cu mare plăcere, Geanina Codiţă, din adâncul sufletului...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
un suflet adânc de poet şi visător cum rar întâlneşti.

E ziua fiicei mele şi desfac şampania "cu suflet"...

Lisandru Cristian spunea...

Noroc, Geanina, să bem pentru sufletul frumos al Mariei şi pentru fericirea ei! Îmi permit să închin paharul şi pentru scumpa doamnă, o mămică tare, tare fericită...

Geanina Codita spunea...

Cristian,
pentru Maria, o cupă de şampanie, ofer tuturor cititorilor mei.

NOROC!

mmary spunea...

Buna dimineata Geanina...

Ce frumoasa e fetita ta !!!!

Dumnezeu sa binecuvanteze cu toate harurile Sale aceasta minunata "Splendoare a Universului tau", sa-i daruiasca iubirea,pacea si indurarea Sa ,s-o imbrace in intelepciune si sa-i pastreze pentru totdeauna puritatea...

...s-o imbratiseze cu razele Sale de Lumina si iubire si sa nu-i mai dea drumul niciodata...

iar pe tine ,frumoasa mamica ,care i-ai facut un dar atat de minunat, atat de emotionant,sa te tina la fel de frumoasa si sanatoasa pentru ca sa o poti creste si sa te poti bucura de ea...

te imbratisez cu drag !

IrinaBohemianDance spunea...

La multi ani Mariei!Multa sanatate minunii tale de fetita dragalasa!

Va imbratisez pe amandoua,

Irina

Geanina Codita spunea...

mmary ,
La mulţi ani, draga mea!

Mulţumesc pentru urări şi îţi doresc să ai o zi aşa cum să fie de fapt toată viaţa, plină de iubire, să te simţi împlinită alături de cei dragi ţie!

Îmbăţişări peste normă, draga mea dragă!

Mikka spunea...

LA MULTI ANI!
Sa-ti fie comoara ta iubita, sanatoasa si norocoasa! Sa va bucurati o mie de ani, si peste, una de alta, si de viata, cu toate darurile ei!

Trimit si eu spre tine si spre Maria ta frumoasa pupici magici!

Anonim spunea...

Un cadou minunat de la o mama minunata! La multi ani fetitei tale si o vacanta cat mai frumoasa!
Este ca o papusica cu ochisorii aceia ireal de frumosi.
La multi ani!

Geanina Codita spunea...

irina ,
mulţumesc , mamă de Nicole Kidman!

Este minunea mea, aşa este şi o iubesc mai presus de orice.

Să ai o zi minunată alături de cei dragi!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
pupicii magici şi toate urările au ajuns la Maria, doar ce am vorbit cu ea la telefon, începe ziua într-un stil mare.

Te îmbrăţişez, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

iulia,
fată frumoasă, îţi mulţumesc din inimă pentru urare.

Maria este Universul meu, aşa cum am mai spus.

Să fii fericită şi iubită, draga mea!

Orry spunea...

La multi ani, printesei tale, scumapa mea!
E o fetita frumoasa si inteligenta, exact ca mama ei!
SA fiti fericite, impreuna! Sa va bucurati una de cealalta o mie de anii!

Geanina Codita spunea...

orianda,
multă bucurie îmi aduc în suflet aceste urări.

Astăzi îţi trimit pupici aninoşi, de la fiica mea.

Să fii fericită şi iubită, draga mea!

Ioana C. spunea...

La mulți ani superbei tale fetițe!
să aveți o zi minunată!

ajnanina spunea...

mamica de ingeras...
sa va bucurati una de alta si sa fiti fericite...

Geanina Codita spunea...

Ioana(DarkDrama),
te îmbrăţişăm cu toată dragostea, draga mea!

Geanina Codita spunea...

ajnanina,
mă înclin!

Am să-i dau Mariei darurile de la tine, sunt minunate, iar Maria se va bucura foarte mult.

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

Neliniştitu' spunea...

Ohooo! Iote ce petrecere e p-acilea!
La mulţi ani şi să te umple de bucurii şi fericire!
Petrecere frumoasă! :)

salmi spunea...

La multi ani Maria, fetita scumpa de Geanina!

Toate gandurile noastre bune se indreapta catre voi draga mea prietena.

Geanina Codita spunea...

Neliniştitu' ,
primim cu mare drag un "neliniştit " la petrecere.

O cupă de şampanie(virtual, pentru moment), pentru tine şi toţi cititorii mei.


O zi de mare frumuseţe să ai!

Geanina Codita spunea...

salmi ,
le primim cu mare drag, minunată prietenă.

Urări venite de foarte departe, dar foarte aproape de suflet.

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea!

Anonim spunea...

La multi ani!! Sa va traiasca! Este o fata nemaipomenita!

Geanina Codita spunea...

Ale ,
doar e a mea...

ha,ha,ha a început cioara să îşi laude puiul...

Mulţumiri şi îţi ofer o cupă cu şampanie din partea Mariei.

Pupicii geaninoşi sunt în drum către tine, draga mea...

INCERTITUDINI spunea...

La multi ani!
fetitei tale .
Si mamicii ei!
Sa fiti fericite!

Geanina Codita spunea...

INCERTITUDINI ,
mulţumim, Gina!

Vestea despre Luiza mi-a înnorat sufletul...

salmi spunea...

Oooof, am citit acum update-ul despre Luiza. Sa se odihneasca in pace...imi pare rau...

Geanina Codita spunea...

salmi ,
Dumnezeu s-o odihnească...

Bejenaru Gabriela spunea...

la multi ani ,multa sanatate si fericre,iar tot ce isi doreste sa i se implineasca.

Geanina Codita spunea...

gabriela ,
Maria îţi mulţumeşte şi te îmbrăţişează, draga mea!

Diana Z. spunea...

La multi ani, sa fie sanatoasa si sa va aduca numai bucurii.
Azi am ascultat de cateva ori melodia din post si am baut sampania oferita virtual.
Pupicei si numai bine!

Geanina Codita spunea...

Diana Z. ,
onorată de vizită, draga mea.

Astăzi curge şampania, virtula, din belşug.

Avem şampanie cu "trup", "suflet" şi "spirit".

Te rog să iei din toate , va fi ziua cu adevărat frumoasă!

Îmbrăţişări!

starsgates spunea...

La mulţi ani Mariei.:)
Să vă dea Dumnezeu clipe cât mai multe în care să vă bucuraţi una de cealaltă.:)

Geanina Codita spunea...

starsgates,
cu mare drag primim urările.

Zi plină de bun şi frumos, draga mea!.

MihaeRa spunea...

La multi ani, minunatei Maria, si chiar si cele mai ascunse dorinte sa-i devina realitate!!!

Pupicei si imbratisari de la mine si revedere cat mai curanda cu "Universul tau"!!!

Geanina Codita spunea...

Miha,
bine ai revenit, draga mea!

Astăzi se împlinesc două luni de când nu ai mai postat nimic pe blog.

Sper să revii cât de curând cu scrierile.

Mulţumesc din suflet pentru urări şi mă bucură din tot sufletul revenirea ta.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

giulia spunea...

LA MULTI ANI! fetitei tale. Este frumoasa ca o papusa. Si daca am ìnteles bine este si foarte isteata. Sa-ti traiasca si sa aveti parte de multe bucurii împreuna.

Geocer spunea...

Sa-ti traiasca minunea de fetita, s-o vezi mare si frumoasa, sa fie sanatoasa si sa iti aduca numai bucurii si satisfactii sufletesti.

Geocer spunea...

Si inca ceva, off topic : cred ca ar trebui sa-ti inregistrezi la OSIM pupicii geaninosi. Nu de altceva, dar era gata sa-ti trimit si eu niste astfel de pupici :))

Anonim spunea...

servus...
La mulţi ani minunii tale! Nu mai conteaza nimic altceva! O mare de ginduri bune pentru voi!
Numai bine!

loredana spunea...

la multi ani si un gand bun!

Geanina Codita spunea...

giulia_szavo ,
bine ai revenit!

Aşa este, a făcut parte din echipajul care a obţinut medalia de aur la un concurs internaţional de proiecte informatice.

Spun asta cu mândrie, sunt mândră de fetiţa mea, o iubesc şi ea ştie asta.

Nu putem una fără cealaltă...

Să fii fericită alături de cei dragi, minunată prietenă!

Geanina Codita spunea...

Geocer ,
sufletul meu îţi mulţumeşte pentru urări.

Şi tu să ai satisfacţii depline alături de cei dragi.

Bună ideea cu înregistratul, apoi deschid un magazin cu pupici geaninoşi.

O seară de mare frumuseţe, metafora nopţii!

Geanina Codita spunea...

flaviusobeada ,
adevărat, prieten drag, nimic altceva nu mai contează.

Mulţumesc de comentariu şi îţi doresc să ai o seară cât mai frumoasă!

Geanina Codita spunea...

loredana ,
bine ai venit!

Mulţumesc şi eu de gânduri şi te îmbrăţişez cu drag!

Ana Gabriela spunea...

La multi ani cu intraziere...La multi ani Anei Maria...parca asa ai spus ca o cheama pe fetita ta:D la multi ani multa sanatate, fercire sa creasca mare si sa cuprinda lumea intreag ain bratele ei:D

Geanina Codita spunea...

raza de soare,
niciodată nu e prea târziu, draga mea.

Mulţumesc pentru gândurile tale frumoase şi pure.

Te îmbrăţişez cu mare drag!

Ana-Maria spunea...

Geanina,permite-mi ca sa urez si eu fetei tale un sincer si calduros LA MULTI ANI!,chiar daca este cu intarziere de o zi!:)
tare frumoasa este fatuca ta si are niste ochi superbi!
Sa creasca mare si sanatoasa,sa va aduca numai bucurii si fericire si sa va faca intotdeauna sa fiti mandri de ea!
Felicitari,Geanina,pentru un asa copil frumos!:)

Geanina Codita spunea...

Ana-Maria ,
mulţumesc din suflet pentru gândurile tale frumoase.

Este un copil deosebit, este viaţa mea, înseamnă totul pentru mine.

Suntem cele mai bune prietene.

Pupici geaninoşi în cantităţi industriale trimit către tine, draga mea!

Carmen Gigartu spunea...

La multi ani splendoarei tale si Dumnezeu sa va binecuvanteze cu multa dragoste,bucurie si iubire!

Geanina Codita spunea...

Carmen ,
mulţumim cu tot sufletul.

Fiica mea citeşte toate mesajele şi este foarte fericită .

Gânduri bune trimitem către tine, minunată prietenă!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă