luni, 4 ianuarie 2010

DORINŢA

UPDATE - AM PRIMIT ACEST ÎNGERAŞ DE LA PRAF DE STELE. MULŢUMESC DIN SUFLET PENTRU VIZITELE PE CARE LE FACI PE BLOGUL MEU .

De viaţă vibrezi, fericiri visezi,
Gânduri de mătase ţeşi în miez de noapte,
Pe jăratec pui dorul dorului,
Dor ce străbate fluviosul spate,
Pe faţă aşterne fiori de dantele,
Cântă viaţa-n tine de atâta bine,
Un bine curat de ploaie curtat,
Scăldat în culoare de galben de soare,
În roşu de mac de suflet furat,
Pe buze pictat şi abandonat,
Pe margini de verde, ce în ochi se pierde
Şi te înfioară
Când mângâi o mână ce duios te alină,
Cu-n deget pe frunte, pe tâmple cărunte,
Alt deget visează la urechea trează,
Unde blând şopteşte gând ce stăpâneşte
Întreaga fiinţă topită-n dorinţă,
Dorinţa de tine turnată-n rubine,
Mistuind cu spor în luna-cuptor,
Un val gulerat de spumă prins în colţ de lună,


Când a asfinţit dor nestăvilit,
De tine, de mine în trupuri ruine,
Ce s-au regăsit doar la răsărit,
În pântec de soare cu raze de floare,
De viaţă vibrând, fericiri visând.

SURSA FOTO - http://www.desktopnexus.com

32 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Bine te-am regăsit la ceas de noapte, iubita mea, blogosfera va afla încetul cu încetul că la aceste ore suntem cuprinşi de fiorul creaţiei. Dar şi al dorinţei, aşa cum ai scris tu...

"Pe jăratec pui dorul dorului,
Dor ce străbate fluviosul spate,
Pe faţă aşterne fiori de dantele,
Cântă viaţa-n tine de atâta bine"...

Alături de tine sunt un fachir care merge pe jăratecul dorului, fără a simţi durere, ci numai o stare permanentă de bine... Poate de aceea - bine spuseşti, frumoasa mea! - cântă viaţa în mine precum o orchestră formată din instrumentişti de primă mână...

"Când mângâi o mână ce duios te alină,
Cu-n deget pe frunte, pe tâmple cărunte,
Alt deget visează la urechea trează,
Unde blând şopteşte gând ce stăpâneşte
Întreaga fiinţă topită-n dorinţă,
Dorinţa de tine turnată-n rubine"...

Drumul parcurs de fiecare deget desenează traseele dragostei pe trupul iubitei, milimetru cu milimetru. Este un drum către un orizont al împlinirii de sine, al împlinirii prin cel mai frumos sentimente - iubirea...

"Când a asfinţit dor nestăvilit,
De tine, de mine în trupuri ruine,
Ce s-au regăsit doar la răsărit,
În pântec de soare cu raze de floare,
De viaţă vibrând, fericiri visând"...

Metafora asfinţitului de dor este de o frumuseţe rară, iar ea nu induce sfârşit, ci doar începutul unor alte momente în care dorinţa îşi va face simţită prezenţa... Îmi place să-mi aşez capul pe pântecul tău, redevenind copil, redevenind bărbat, şi iar copil, şi iar bărbat... Alături de iubită, iubitul visează cu ochii deschişi, ferit de coşmarurile unei realităţi adeseori ingrate, iar iubirea pluteşte în aer şi lasă două trupuri să se odihnească pentru a se a avânta din nou pe valuri de iubire, cât de curând...

Chiar dacă aş putea fi acuzat de subiectivism datorită sentimentelor pe care ţi le ofer, spun că am citit o poezie tare frumoasă... Şi te sărut pe suflet...

Geanina Codita spunea...

Cristian,
insomniacii se regăsesc la ceas de noapte în miezul creaţiei...

Fachirul meu drag să te ţină starea asta de bine pe jăratec cel puţin 200 de ani...ha,ha,ha...

Iubirea a fost şi rămâne cel mai frumos sentiment.

Lisandru, dragule la final de comentariu te cam dai bine pe lângă autoare...

Motivul???

Te îmbrăţişez cu toată dragostea.

Lisandru Cristian spunea...

Fachirul se dă bine pe lângă autoare, ce să facă şi el, tânjeşte după o îmbrăţişare... Lungă... (PS - Geanina zice către mine: "Treci încoace să ţi-o dau! Pe ea, pe îmbrăţişare!")...

Uite-aşa trec nopţile noastre, mai un vers, mai o glumă, mai.. mai... mai...

Te sărut iubire!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
cu sau fără îmbrăţişări nopţile noastre curg frumos, pline de iubire şi gânduri divine.

Primeşte îmbrăţişarea, fachir drag, apoi, vise dulci.

TE IUBESC, LISANDRU!

Adrian Barbat spunea...

Iubirea nu stie ca e zi sau noapte, nu cunoaste ceasul, ea trebuie doar traita la intensitate maxima.
O zi superba, si nopti pline de dragoste si inspiratie.

Anonim spunea...

"În pântec de soare cu raze de floare,
De viaţă vibrând, fericiri visând." - e mottoul meu de azi !:)

Orry spunea...

cata iubire! intotdeauna am gasit un motiv bun sa trec p-aici! Ma incarc cu energie pozitiva de fiecare data!
Sa fiti iubiti!

nakudo spunea...

Când a asfinţit dor nestăvilit,
De tine, de mine în trupuri ruine,
Ce s-au regăsit doar la răsărit,
În pântec de soare cu raze de floare,
De viaţă vibrând, fericiri visând.
ce as mai putea spune eu?in aceste versuri e condensata toata esenta voastra...o saptamana plina de trairi si zambete sa aveti...m-am topit dupa final..te imbratisez geanina..si soarele sa creasca frumos cu iz de bucurie pana va face ochisori pe pamant

Ciuchi Ionut spunea...

Cat romantism virtual :)

Geanina trebuie sa-ti multumesc pentru fiecare gand bun pe care-l daruiesti prin mesajele si poeziile tale . Esti ceva special .

O zi sclipitoare .

Geanina Codita spunea...

Adrian Barbat,
bine punctat...cu maximă intensitate...

Zile pline de frumos!

Exilul interior spunea...

Superb si foarte Profund ,pace si lumina!

Geanina Codita spunea...

simioncristian,
mă înclin...

Mulţumesc pentru vizită . Trimit gânduri bune către tine şi cei dragi ţie.

Geanina Codita spunea...

orianda,
bine ai revenit.

Iubire şi gânduri spumoase trimit către o prietenă dragă.

Geanina Codita spunea...

nakudo ,
cu mare drag îţi dăruiesc aceste versuri.

Îmbrăţişări peste normă .

Geanina Codita spunea...

Ciuchi Ionut,
prea mari cuvintele acestea pentru un om simplu ca mine.

Mulţumesc pentru vizite şi comentarii.

O zi plină de frumos!

Anonim spunea...

Dorintele sa ti se-mplineasca!
O zi minunata draga !

Geanina Codita spunea...

April ,
aşa să fie precum sui, draga mea dragă.

Zi plină de iubire !

Geanina Codita spunea...

Sasha,
bine ai venit pe blogul meu literar!

Mulţumesc pentru comentariu şi pentru vizită care sper să nu fie ultima.

Zi magică!

mmary spunea...

"Când mângâi o mână ce duios te alină,
Cu-n deget pe frunte, pe tâmple cărunte,
Alt deget visează la urechea trează,
Unde blând şopteşte gând ce stăpâneşte
Întreaga fiinţă topită-n dorinţa..."

ce frumos...imi place cum viseaza fericirea ta draga mea...esti foarte inspirata si nici nu e de mirare avand in vedere faptul ca muza ta e chiar iubirea...

Sa fiti binecuvantati cu iubire vesnica:)...

La Gata Coqueta spunea...

Ya han pasado las fiestas navideñas, aquellas que nos dejan secuencias imborrables durante el año.

Encuentros emotivos y despedidas con nostalgia; pero ahora que estamos en casa los mismos de siempre vamos a disfrutar de la última fiesta que hace felices a los niños y a los menos niños...

Intentando por unas horas ser como ellos, compartiendo juegos e historias...

Espero que los Magos de Orientes sean buenos contigo y conmigo también para que nos hagan sentir muy felices...

Te dejo un beso en la nariz, como el que me dejo Baltasar a mi un hermoso día de Reyes...

La gata coqueta.

Geanina Codita spunea...

mmary,
IUBIREA VA FI MEREU PREZENTĂ ÎN SCRIERILE MELE.

MULŢUMESC PENTRU COMENTARIU.

ZILE PLINE DE IUBIRE, DRAGA MEA!

Geanina Codita spunea...

La Gata Coqueta,
Muchas gracias por estas palabras clave LI Todos los niños están con este mundo con todo mi corazón.

GOOD DAY!

Erys spunea...

Ametitoare Geanina, nesecata Geanina (si-al tau muz, fireste)...Doua rauri afluente ale Oceanului Iubirii.

silvo spunea...

Fue belleza y es belleza ya que está en el interior, buena tarde

Geanina Codita spunea...

silvo,
la belleza interna es importante, yo diría que más importante que cualquier otra belleza.

Buenos pensamientos!

Geanina Codita spunea...

Erys ,
"doua rauri afluente ale Oceanului Iubirii."

Mi-a plăcut extraordinar această afluenţă de cuvinte.

Pupici geaninoşi.

marada spunea...

Va citesc mereu, dar nu prea indraznesc sa comentez. Ma tem sa nu stric vraja!

Geanina Codita spunea...

marada,
nici vorbă de stricat ceva, dimpotrivă.

Mulţumesc mult pentru vizitele e care le faci pe blogul meu.

Te îmbrăţişăm cu toată dragostea.

Anonim spunea...

la multi ani,
geanina incepi, alaturi de lisandru, sa ma fascinezi. nu prin creatii, ci prin modul in care va recunoasteti iubirea ... e curajos si sincer, ma face sa zambesc citind declaratiile voastre ... asa ca iubitva sincer, si dincolo de moarte

DAVELLA CULINAR spunea...

Scumpa mea prietena, sa dea Dumnezeu ca dragostea voastra sa nu cunoasca limitele. Ador starea aceasta de spirit! Si in acest an draga mea, esti invitata de onoare la toate bunatatile mele. Pupici si te imbratisez cu mult drag!

Geanina Codita spunea...

hobbitul ,
vom proceda în consecinţă.

Iubire de paladiu...

Mulţumim pentru urări.

Seară faină!

Geanina Codita spunea...

DAVELLA & MARIO,
fără limite , draga mea.

Accept invitaţia cu mult drag.

Te îmbrăţişăm este normă.

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă