joi, 14 ianuarie 2010

Departe de tine

UPDATE - AICI veţi găsi informaţii care vă vor ajuta să vă promovaţi articolele postate pe blogul dumneavoastră. Mulţumim SINZIANA!


E noapte, doar o noapte departe de tine,
E greu, e greul acela ce-mi vine
Când tu, numai  tu eşti departe,
Când eu, numai eu scriu în şoapte.

E şoapta, doar şoapta de dor,
E fiorul, doar tainicul  fior
Şi tu, numai tu îi ştii sensul,
Şi eu, numai eu îţi scriu versul.



E versul, doar versul de spumă,
E sfert,doar un sfert dintr-o lună,
O lună, doar o lună prea plină,
E plină, doar plină de lumină.

E lumina, doar lumina ce plouă,
O ploaie, doar o ploaie de rouă,
E roua, doar roua din gânduri,
Sunt gânduri, doar gânduri şi rânduri.




Sunt gânduri, doar gânduri de noapte,
O noapte, doar o noapte departe,
Departe, multe prea departe de tine,
De lume, de tine, de mine...
Geanina Codita

21 comentarii:

Miriam spunea...

Hei, Geanina dragă! Ce e cu licenţa asta poetică!!! Ridici la rang de artă divină repetiţia! Şi ce muzicalitate interioară are! Superb! Superb! Ştii ce simt? Furnicături prin piele...Bravo! ( scuze!....ţia+m zis ca unui elev :)) Defect profesional...)

Nu mai zic nimic de mesaj! M-ai redus la tăcere...

Te îmbrăţişez cu mare dor şi drag!

...Doamne, ce frumuseţe!..plec de aici în zbor...în zbor lin...fericit...

silvo spunea...

precioso Geanina, es un susurro que expresa la belleza de estar sin la compañís un tiempo, me gusta como lom expresas, besos

Goran spunea...

Atat de simplu si parca atat de mult... Felicitari!

Geanina Codita spunea...

Mariana ,
am stat departe de Lisandru o zi şi uite ce se întâmplă.Asta se întâmplă cu fiecare dintre noi când suntem departe de cei dragi nouă, cei fără de care întregul devine incertitudine.

Mulţumesc mult pentru comentariu, cuvintele sunt prea mari pentru mine.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

silvo,
como siempre ha capturado la esencia.

bueno tener días completos con sus seres queridos!

Geanina Codita spunea...

Goran,
simplu aşa cum este şi omul din mine, simplu şi dornic de viaţă. o
viaţă în care iubirea şi respectul sunt ridicate la rang de cinste.

Mulţumesc pentru trecere.

O zi plină de frumos!

Bejenaru Gabriela spunea...

atunci cand nu este langa noi persoana iubita simtim un gol adanc in inima,parca ceva din noi se rupe de dorul lui.va imbratisez cu drag.

Geanina Codita spunea...

gabriela,
asta am încercat să transmit.

Mulţumesc pentru vizită.

Să ai o zi frumoasă alături de cei dragi!

Tasha spunea...

Iubirea face minuni,uite ca si departe de el,el este in gandul si-n sufletul tau,se simte asta clar prin mesajul transmis,ferice de el,ferice de voi!sunteti minunati,ne dati si noua putina lumina cand va citim.

elena marin-alexe spunea...

E greu, e greul acela ce-mi vine
Când tu, numai tu eşti departe,
Când eu, numai eu scriu în şoapte.

E şoapta, doar şoapta de dor,
E fiorul, doar tainicul fior
Şi tu, numai tu îi ştii sensul,
Şi eu, numai eu îţi scriu versul.
As vrea sa am cuvinte la indemana, sa-ti pot spune ce am simtit cutreerand printre tainitele versurilor tale, in care m-am regasit, de mult undeva contopindu-ma si eu cu... versul.
Sublime versurile , sincer ma inclin.

Lisandru Cristian spunea...

"E noapte, doar o noapte departe de tine,
E greu, e greul acela ce-mi vine
Când tu, numai tu eşti departe,
Când eu, numai eu scriu în şoapte.

E şoapta, doar şoapta de dor,
E fiorul, doar tainicul fior
Şi tu, numai tu îi ştii sensul,
Şi eu, numai eu îţi scriu versul"...

Dragostea mea, noaptea în care am fost departe unul de celăalalt s-a transformat într-o înşiruire de ore grele. Extrem de grele. M-am obişnuit să te simt de fiecare dată alături de mine... Ai scris versuri atât de frumoase şi ai transmis atât de mult prin ele. Îţi mulţumesc...

"E lumina, doar lumina ce plouă,
O ploaie, doar o ploaie de rouă,
E roua, doar roua din gânduri,
Sunt gânduri, doar gânduri şi rânduri.

Sunt gânduri, doar gânduri de noapte,
O noapte, doar o noapte departe,
Departe, multe prea departe de tine,
De lume, de tine, de mine..."

Sunt momente în care o singură noapte induce un dor incomensurabil... Gândurile de noapte m-au frământat şi pe mine atunci, nu m-au lăsat să adorm decât spre dimineaţă, cu speranţa că mă voi trezi şi te voi regăsi lângă mine. Şi chiar aşa s-a şi întâmplat, nici măcar nu te-am auzit atunci când ai intrat în casă. Dar m-ai luat în braţe şi toate orele de aşteptare şi-au găsit împlinirea. În iubire...

TE IUBESC, dragostea mea, chiar şi un minut fără tine este complicat...

Geanina Codita spunea...

tasha ,
iubirea face numai minuni, iar eu mă simt împlinită având două minuni, Ana-Maria şi Cristian Lisandru.

Zile pline de iubire, draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe,
toţi avem astfel de doruri, fac parte din viaţa noastră fie că ele definesc prezentul sau trecutul.

Mulţumesc pentru comentariu.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

Cristian,
tu şi Ana-Maria sunteţi minunile mele, pe voi vă iubesc mai mult decât pe mine însămi, voi face tot ceea ce îmi stă în puteri pentru ca vouă să vă fie bine , pentru ca voi să fiţi fericiţi.

Fac paşi mici dar siguri, dragostea mea, paşi care vor scrie mereu un destin împlinit.

TE IUBESC ŞI TE RESPECT, MINUNE DE OM!

Rascumparati Vremea spunea...

Frumoase versuri si imagini, multi pupici

Geanina Codita spunea...

Passion4God,
imagini şi versuri pline de dor.

Seară faină!

mmary spunea...

"E noapte, doar o noapte departe de tine,
E greu, e greul acela ce-mi vine
Când tu, numai tu eşti departe,
Când eu, numai eu scriu în şoapte."

Superb...fascinant, vibrant,profund...

Insa trebuie sa-ti spun un mic secret:

sunt convinsa ca si el scria-n soapte in acele clipe...

Razele iubirii voastre sa lumineze mereu clipele intristate de despartiri"motivate"...

Imbratisari divine pentru tine draga mea...

Erys spunea...

Duioasa esti cand ti-e dor, Geanina...Pe deplin meriti frumoasa si completa iubire pe care o traiesti si fericirea lui Cristian ca el este alesul.
Iubire vesnica va doresc din suflet! (Mi-e drag tare de voi si mereu va dau exemplu...ca se poate)

Anonim spunea...

Geanina,

poezia ta a salvat o zi agitata! Multumesc!

Sunt in focurile cautarii de apartament. Au resuscitat iar prima casa...

compadvice spunea...

Vezi ce face dorul atunci cand doi oameni deosebiti sunt despartiti fie si numai pentru o clipa?:)Este asa cum aspuneam eu candva,,Trebuie sa fie iubire,pentru ca mi-e dor de tine chiar inainte sa ne despartim,,O seara minunata va doresc!

Anonim spunea...

Imi plac foarte mult poeziile tale ! Iti multumesc din inima ca imi sustii proiectul!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă