duminică, 3 ianuarie 2010

GÂNDURILE MELE

Gândurile mele se îndreaptă toate numai către tine,
Gândurile mele dansează numai pe valsul inimii tale,
Gândurile mele visează îmbrăţişări de viaţă pline,
Gândurile mele scriu rouă de zâmbete pe roşii petale.

Gândurile mele trimit reflecţii către Universul tău,
Gândurile mele adoră bucuria şi tristeţea ta,
Gândurile mele te împrospătează de tot ce este al meu,
Gândurile mele se deschid cântându-ţi pătimaş iubirea.


Gândurile mele ţes către tine paşi spre nemurire,
Gândurile mele încolţesc în gândurile tale pasiuni.
Gândurile mele adună în palmă fiori de fericire,
Gândurile mele stârnesc printre gândurile tale furtuni.




Gândurile mele semnează în alb cecul vieţii,
Gândurile mele primesc de la tine recompense în flori,
Gândurile mele îţi aştern pe buze roua dimineţii,
Gândurile mele topesc în tine deznădejdi şi erori.



Gândurile mele te îmbracă-n lacrimi de ploi,
Gândurile mele ning şi plouă-n tine gând inocent,
Gândurile mele adună în tine iubirea-n şuvoi,
Gândurile mele îţi picură-n ochi smarald fosforescent.

Gândurile mele te simt, te primesc, te respiră,
Gândurile mele te ating, te alină, te doresc,
Gândurile mele ţi-au văduvit simţurile sub semnătură,
Gândurile mele scriu pasiune, respiră prin vene, năvălesc,

Gândurile mele...


SURSA FOTO - http://www.desktopnexus.com

41 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Bună seara, iubito... Sau, mai bine spus, bună noapte... Îmi plac aceste nopţi în care nu dormim, scriem şi ne privim/citim anticipând prăbuşirea ulterioară în iubire... Îţi iubesc gândurile, Geanina, încerc de fiecare dată să îmi fac loc în ele...

"Gândurile mele te împrospătează de tot ce este al meu,
Gândurile mele se deschid cântându-ţi pătimaş iubirea.
Gândurile mele ţes către tine paşi spre nemurire,
Gândurile mele încolţesc în gândurile tale pasiuni"...

Sunt proaspăt numai datorită ţie, iubito, sunt copil numai datorită ţie şi bărbat pentru că eşti o femeie care ştie nu numai să scrie, ci şi să iubească dedicându-se cu totul...

"Gândurile mele semnează în alb cecul vieţii,
Gândurile mele primesc de la tine recompense în flori,
Gândurile mele îţi aştern pe buze roua dimineţii,
Gândurile mele topesc în tine deznădejdi şi erori"...

Ai surprins esenţa, aşa cum reuşeşti să o faci de fiecare dată, chiar şi atunci când sunt predispus la erori şi la tristeţi care mă preocupă mai mult decât ar trebui. Este darul tău, puterea ta, energia ta care ar transforma orice bărbat într-unul foarte puternic...

"Gândurile mele te simt, te primesc, te respiră,
Gândurile mele te ating, te alină, te doresc,
Gândurile mele ţi-au văduvit simţurile sub semnătură,
Gândurile mele scriu pasiune, respiră prin vene, năvălesc,
Gândurile mele..."

Cred că nu pot exista multe declaraţii de dragoste la fel de frumoase ca aceasta... A fi respirat de gândurile femeii care te iubeşte este un miracol. A fi dorit de gândurile unei femei este un miracol. A fi simţit de gândurile unei femei este un miracol... Şi atunci, când te descoperi atât de norocos, cum să nu guşti miracolul până la capăt? Te iubesc, Geanina, te iubesc, te iubesc, te iubesc... E un miracol. Real.

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
bună noapte, minune de om!

Îmi doresc să nu mai dorm niciodată, să te pot privi, să putem vorbi, să putem trăi mereu viaţa la superlativ,numai aşa viaţa probabil ar fi eternă...

Proaspăt, copil, bărbat, toate la un loc dezvăluie un Lisandru sensibil şi tandru .

Viaţa alături de tine este un miracol...

TE IUBESC, CRISTI!

Lisandru Cristian spunea...

Şi eu cred că nopţile noastre ar trebui să fie albe. La ce bun somnul când viaţa este aşa de scurtă? Dacă te-aş fi cunoscut acum un mileniu nu mi-ar fi părut rău dacă n-aş fi dormit deloc... Te rog să-mi faci loc în gândurile tale tot timpul, promiţând ferm că îmi voi găsi culcuş acolo fără a deranja prea tare... Îţi mulţumesc pentru că exişti...

silvo spunea...

Tus maravillosos pensamientos atmonizan con su alrededor y funcionan telepáticamente con quien es sensible a ellos, maravilloso poema, gracias Geanina, besos

Geanina Codita spunea...

Cristian,
dormi, visezi şi totodată eşti cu ochii în patru...ha,ha,ha...

Lisandrule, dragule, pe cine încerci tu să perii???

Urmează inevitabil o altă întrebare... de ce?????

Cam multe întrebări pentru un singur gând...


Sărut un băiat cuminte...ha,ha,ha...

Lisandru Cristian spunea...

Iubirea mea, gând la gând cu bucurie... Dar nu te perii, Doamne-fereşte, spun numai adevărul... Băiat cuminte sunt, gânduri necurate nu am, ruşinos ca mine mai rar, nici nu trebuie să fii încercată de anumite temeri... Mergi pe mâna mea, iubire...

Geanina Codita spunea...

silvo,
gracias por tu comentario.
Pensamientos sensibles amor es puro y completo para él.

Los buenos pensamientos enviados a ver la noche.

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
e ora 4 30, sinceritate maximă...bun aşa...rămâi aşa veşnic.

Şi pentru asta te iubesc...

Mai aveai să-mi spui că te ţii de fusta mea şi spui mami...ha,ha,ha...

Pupici geaninoşi peste normă, iubirea!

Lisandru Cristian spunea...

E patru şi treizeci, într-adevăr, şi mă ţin de fusta ta precum copilul mic... Chiar îmi place această postură, mai ales la ore mari... Ore de sinceritate, ore frumoase, cu dulce insomnie. Te iubesc, mami, lângă fusta ta simt cum îmi curge viaţa prin vene. Clocoteşte ca Dunărea la Cazane!

Lucia spunea...

Daca Veronica Micle şi Mihai Eminescu ar trai acum, ar putea sa se bucure se iubirea voastra. Sunteti o revelatie...

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
Clocoteşte totul, haide la culcare,
Ceasul ne trimite iute către pijamale,
Să închidem ochii, somnul a venit,
Vise ăndrăzneţe ne-au acoperit.

TE IUBESC!

Geanina Codita spunea...

Lucia,
LA ACESTĂ ORĂ ESTE POSIBIL SĂ FIM DOAR O IMITAŢIE DE REVELAŢIE FIINDCĂ NI SE ÎNCHID OCHII, DAR ROMANTISMUL ESTE LA EL ACASĂ.

MULŢUMIM MULT PENTRU COMENTARIU ŞI ÎŢI DORIM SĂ AI ZILE PLINE DE IUBIRE.

Erys spunea...

Sunteti teribil de frumosi!
Insomnia de fapt e bucuria prelungirii timpului petrecut impreuna...Ea nu oboseste trupul niciodata.
O zi superba!

Geanina Codita spunea...

Erys,
ai pus punctul pe "i".

Insomniacii îţi trimit gânduri din cele mai bune.

Zi magică!

Rascumparati Vremea spunea...

Gandurile mele ... numai TU le stii... sunteti doua suflete ce zburda sub clar de luna:D

O duminica linistita!

Geanina Codita spunea...

Passion4God,
două suflete pline de iubire, speranţă şi încredere.

O duminică magică îţi dorim şi noi!

mmary spunea...

"Gândurile mele îţi aştern pe buze roua dimineţii,
Gândurile mele topesc în tine deznădejdi şi erori.

Gândurile mele te îmbracă-n lacrimi de ploi,
Gândurile mele ning şi plouă-n tine gând inocent,
Gândurile mele adună în tine iubirea-n şuvoi,
Gândurile mele îţi picură-n ochi smarald fosforescent."

Gandurile mele -mi soptesc ca esti o frumoasa indragostita, evadata din firesc, iar al tau cavaler e fericit in aceste sanctuare de iubire si mister cate intr-una soptesc :

te iubesc !
...

Sa fiti binecuvantati frumosilor !

Bejenaru Gabriela spunea...

cand am deschis anul acesta pentru prima data blogul tau gandurile mele au zburat catre voi doi si iubirea voastra,mi-a placut foarte mult aceste ganduri scrise din inima,va doresc un an plin de iubire fericire si tot ce va doriti,sa fiti iubiti dragi mei.

Geanina Codita spunea...

mmary ,
dulce evadare, draga mea dragă.

Mulţumim pentru urări şi te îmbrăţişăm cu toată dragostea.

Geanina Codita spunea...

gabriela,
bine ai revenit, draga mea.

Suntem alături cu gândul şi cu sufletul de tine şi cititorii noştri fideli.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea dragă!

Anonim spunea...

Ganduri bune la sfarsit de saptamana iti doresc!

O dupa amiaza placuta!

Ana Gabriela spunea...

"Gândurile mele te îmbracă-n lacrimi de ploi,
Gândurile mele ning şi plouă-n tine gând inocent,
Gândurile mele adună în tine iubirea-n şuvoi,
Gândurile mele îţi picură-n ochi smarald fosforescent."

imi pare cum gandurile topesc orice sentiment, anotimp si orice realitate in iubire...

minunat draga Geanina:D te imbratisez:*

Geanina Codita spunea...

simioncristian,
mulţumesc pentru gânduri.

Se pare că a trecut mahmureala.

O săptămână bună!

Geanina Codita spunea...

raza de soare,
îmi plăcu tare mult această topire, fată frumoasă.

Zi magică şi pupici geaninoşi, draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

Minunate gandurile tale Geanina draga mea prietena si te rog ma iarta ca ti-am furat si eu cateva din ele in care m-am regasit in vremi trecute....
Gândurile mele te îmbracă-n lacrimi de ploi,
Gândurile mele ning şi plouă-n tine gând inocent,
Gândurile mele adună în tine iubirea-n şuvoi,
Gândurile mele îţi picură-n ochi smarald fosforescent.

starsgates spunea...

Noul an să vă aducă o mare de ...bucurii, geanina.:)

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe,
iar pe mine mă bucură nespus această "subtilizare" a versurilor.

Cu mare drag ţi le dăruiesc, draga mea dragă.

Pupici geaninoşi peste normă!

Geanina Codita spunea...

starsgates ,
mulţumim cu tot sufletul, draga mea dragă.

Seară plină de frumos alături de cei dragi!

fly2sky spunea...

Minunate versuri..minunate ganduri..minunata iubirea voastra..va citesc cu drag si simt vraja ce va invaluie. Iar puterea gandurilor este magica.

cell61 spunea...

Frumoase tare gândurile tale!

Să ai un 2010 minunat, cu sănătate, iubire multă, liniștit și fără griji!

Geanina Codita spunea...

fly2sky ,
mă înclin , draga mea dragă.

Mulţumim pentru răbdarea de a ne citi.

Pupici geaninoşi peste normă.

Geanina Codita spunea...

cell61,
toţi sperăm într-un an bun, plin de realizări în toate planurile.

Mulţumesc de urări şi trimit gânduri bune la ceas de seară.

giulia spunea...

Draga mea draga, esti o raza de soare în peisajul acesta minunat al blogosferei.
Am sa te pun lânge celelalte pe care le savurez în lungile mele plimbari pè malul marii.

Sunteti dragi inimii mele, amândoi!!
Sa aveti numai bucurii în anul care începe.

Geanina Codita spunea...

giuliaszavo ,
ne eşti tare dragă şi tu, cât despre raza de soare m-ai lăsat fără replică.

Seară magică alături de cei dragi!

Adrian Barbat spunea...

Gandurile tale sunt demne de cel pentru care le nutresti, va doresc sa va iubiti si in acest an si in cei care urmeaza la fel de mult si noua pamanteniilor sa ne oferiti prin scrierile voastre posibilitatea de a va urmari superba poveste de dragoste.
Mai ma un post de citit la tine si apoi merg la Cristian ;), desi doar dupa designul blogului mai stiu la care din voi sunt la un moment dat :))).

Tasha spunea...

Ce frumosi sunteti,ce frumoasa e iubirea voastra!va doresc sa fie asa pina la adanci batrinete!

Geanina Codita spunea...

Adrian Barbat,
mulţumim din suflet pentru aceste gânduri, au ajuns la sufletul nostru.

Îţi dorim zile pline de iubire şi frumos alături de cei dragi!

Geanina Codita spunea...

tasha,
trăim iubirea cât mai natural posibil, doar aşa vom reuşi să atingem împreună vârsta de care vorbeşti.

Pupici geaninoşi.

Anonim spunea...

citind comentariile m-am simțit ca un copil care trage cu ochiul...
Ce bine e să vezi că mai există iubire. Și că există persoane care știu s-o aprecieze.
Felicitări!

Geanina Codita spunea...

ILANA,
EXISTĂ IUBIRE...TOTUŞI, VORBA LUI PĂUNESCU.

ZILE PLINE DE IUBIRE ŞI GÂNDURI SENINE.

Anonim spunea...

Geanina e indragostita...

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă