vineri, 22 ianuarie 2010

ADIO, BLOGSPOT!


           Un an de blogspot, un an de surprize minunate în lumea blogurilor, un an în care am cunoscut oameni deosebiţi, oameni care scriu cu pasiune şi lasă în fiecare scriere o părticică din sufletul lor.


      A fost anul în care, tot prin intermediul blogului, am întâlnit marea iubire a vieţii, Cristian Lisandru, o minune de om pe care  l-am îndrăgit din prima clipă pentru tot ceea ce este el, pentru frumuseţea sufletului său.



      Mulţumesc tuturor, mulţumesc Cristian Lisandru, mulţumesc Blogspot!
     Începând de astăzi voi scrie pe o altă platformă. Vă invit dragii mei să îmi citiţi scrierile AICI.

33 comentarii:

Nikol spunea...

Stai linistita!Te gasim noi...

Cristake1974 spunea...

Tradare, tradare, tradare!! De trei ori tradare!!! Acuma, dezerteaza lumea de pe blogspot intr-o veselie, dar blogspotul inca nu si-a spus ultimul cuvant! :D:D

"Blogspot moldovan,
Tripod ii muntean
Iar wordpress ungurean

Iar cel ungurean
Si cu cel muntean,
Mari, se vorbira
Se consfatuira
Ca la o postare
Sa mi t-il omoare
Pe cel moldovan....
C-are foi mai multe
Late si umplute
Cu cuvant maiastru
Scris in alabastru"

Ok, bafta pe noua platforma!

Gingasia spunea...

Sa fie intr-un ceas bun si mult succes!

Lucian Vâlsan spunea...

Succes pe noua platformă!
Voi edita în blogroll!

anonym spunea...

ahaaaa... mi-am dat seama de diferenta! :) numai bine, iubita, o sa te citim de acum inainte pe wordpress! multi pupici

Geanina Codita spunea...

Nikol,
sunt liniştită înconjurată de prieteni ca voi.
Mulţumesc pentru vizită.

Seara bună!

Geanina Codita spunea...

Cristake,
să îmi fie ruşine cinci minute şi o viaţă pentru această trădare.

Îmi plăcură versurile.

Mulţumesc pentru urări.

Gânduri bune!

Geanina Codita spunea...

Gingasia,
mulţumiri şi cu siguranţă ne vom citi cu mare drag în continuare.

O seară plină de frumos!

Geanina Codita spunea...

vilo13 ,
mulţumesc pentru editare şi pentru urările lăsate aici şi pe noua platformă.

Succes la examene!

Geanina Codita spunea...

shakuka ,
de astăzi mă veţi găsi pe wordpress.

Gânduri bune către tine şi cei dragi ţie!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

la multi ani:)

Ana Gabriela spunea...

cand am citit ADIO! mai mai sa ma-ngalbenesc...m-am linistit dupa ce am aflat ca doar te-ai mutat si nu ne-ai parasit de tot...te vizitez curand...

Dan Ioanitescu spunea...

Saru'mana Geanina,

Uite, daca ai sa intri aici:

http://100ro.blogspot.com/2010/01/premiu-de-la-tasha-multumesc.html

ai sa vezi in comentariul meu ca ti-am rezervat o bucurie. :)
Te rog frumos sa nu ti-o refuzi. O meriti!

Ramona-Sandrina Ilie spunea...

Era normal să te muţi în aceeiaşi casă cu Lisandru nu? :)

Să îţi fie de bun augur femeie frumoasă!

Geanina Codita spunea...

ARIPI DE FLUTURE,
bine ai revenit!
De acum mă poţi citi pe wordpress.

Te aştept cu aceeaşi plăcere ca de fiecare dată.

Pupici geaninoşi.

Geanina Codita spunea...

raza de soare,
nu dispar eu aşa repede.

Mulţumesc pentru comentariu.

Pupici geaninoşi.

Geanina Codita spunea...

Dan Ioanitescu,
am preluat darul. Mulţumesc pentru că m-ai nominalizat. L-am postat deja pe blogul nou.

Zi faină!

Geanina Codita spunea...

Sandrina-Ramona Ilie ( Lady Allia) ,
mulţumesc pentru trecere şi comentariu.
Pe blogul nou te aşteaptă o surpriză.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Anonim spunea...

Felicitari pentru anul implinit!
Daca toata lumea ar avea macar pe jumatate atata noroc cat ati avut voi unul cu celalalt, ce rai ar mai fi blogspotul si wordpressul..:)

Geanina Codita spunea...

Mulţumesc pentru vizită şi pentru comentariu, care trebuie să recunosc , mă onorează.

Gânduri bune la ceas de seară!

Unknown spunea...

bravo, bravo, de trei ori bravo! cam tarziu stiu, dar facem transferul :) ma bucur pentru tot ce ai realizat, cam acelasi lucru pot sa il spun si eu, ca am cunoscut niste oameni minunati datorita blogspotului!

Geanina Codita spunea...

Mulţumesc pentru gânduri, draga mea.
Sunt oameni ce mi s-au lipit de suflet ca "marca de scrisoare"

Pupici geaninoşi peste normă!

silvo spunea...

FELICIDADES por loque cuentas en el blog y alegría por volver a leerte, buen fin de semana

Angela Ribus spunea...

Sa fie intr-un ceas bun. Te voi citi cu drag si dincolo.

Ganduri bune pentru voi.

Daiana Prundurel spunea...

Nu stiu de ce,parca m-am intristat:) ma simt nostalgica fara explicatie.Viata merge inainte...iar tu nu scapi de noi atat de usor:) Oriunde ai fi...dupa tine, inainte!

Geanina Codita spunea...

silvo,
gracias.

Geanina Codita spunea...

Angela Ribus,
mulţumesc din suflet draga mea dragă!

Geanina Codita spunea...

Daiana Prundurel,
mă bucur să aflu că şi tu îmi vei citi scrierile oriunde vor fi ele postate.

silvo spunea...

Estoy a la espera de más poemas

Tienes un premio en mi blog "Impresiones", URL:

http://drrobert-impresiones.blogspot.com/2010/03/premio-blog-vip.html

Un abrazo

La Gata Coqueta spunea...

Gaviota quisiera ser
trazando siluetas
en el azul del cielo
tornasolado.

Para acercarte
las ilusiones cultivadas...
intentando que
este fin de semana
sea más brillante
que el anterior.

María del Carmen

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING spunea...

Felicitari pentru anul plin de realizari!
Felicitari si pentru gasirea iubirii !Sa va dea Dumnezeu numai bine!

Geanina Codita spunea...

Mulţumesc, Miki!

Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

Joker spunea...

Provocare:
Ne e frica sa fim altfel? Nu putem fi altfel, decat asa cum stim?
Nu ne pricepem sau nu credem ca altcineva poate Fi! Avea,Iubi,Reconstrui.
Ceva in noi sau in Celalalt.
Solutia e doar amagitoare: Blog, Twitter, Facebook etc?

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă