marți, 24 martie 2009

Tensiuni

Se pare că nu mai este mult și vom asista la un divorț de zile mari PDL-PSD.Cine și-a imaginat că poate rezista o astfel de coaliție, înseamnă că s-a născut... mâine. O coaliție încropită la secundă, la minut sau cum vreți, însă fără viitor. Să ne gândim puțin la viitorul de peste luni...
Alegeri prezidențiale, turul II Băsescu și Geoană, câștigător...președintele jucător.
Alegeri prezidențiale, turul II Băsescu și Antonescu, voturile de la Geoană vor merge către Antonescu. Rezultatul...peste ceva timp , înainte de alegeri(cu o lună), o să vi-l spun.

2 comentarii:

Anonim spunea...

După părerea mea divortul PDL-PSD era unul iminent încă de când alința a luat ființă respectiv după alegerile parlamentare din 2008. Eu nu pot să înteleg cum două partide cu ideologii total opuse au crezut că pot să facă echipa ? E halucinant, sau poate sunt eu obtuz și vreau să cred că există demnitate pe scena politică românească. E adevărat că atunci când vrei cu ardoare un lucru te faci frate și cu necuratul dar parcă asta e prea de tot. Nu stiu de ce mă mir când totuși vorbim de România respectiv țara tuturor posibilităților dar evident în sens negativ. Deși în mare sunt de acord cu observațiile tale un singur lucru aș vrea să întăresc , să iau o poziție mai directă, mai categorică și anume legat de posibilul învingător dintre Traian Băsescu și Crin Antonescu unde eu îl dau învingător pe Băsescu chiar dacă teoretic voturile psdistilor vor merge la Crin, practic mi-e greu să cred că îl poate învinge pe carismaticul președinte jucător.

Geanina Codita spunea...

Octavian , orice este posibil, nu se stie niciodata ce ne rezerva secunda urmatoare. Trebuie sa recunosc, intotdeauna am spus despre Crin Antonescu, face politica si nu practica "prostitutia politica", nu face politica pentru bani. Asta nu inseamna ca Basescu vrea bani, nu, el vrea putere, insa daca ar fi sa aleg intre cei doi, clar optiunea mea este Crin Antonescu. Daca Basescu se va lua "la tranta" cu Geoana, exclus sa optez pentru cel din urma.Si inca ceva, pluteste in aer o tara teama referitor la preferintele lui Antonescu pentru Cotroceni.

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă