joi, 9 iulie 2009

Vreau...




Vreau să pătrund cu privirea templul din faţa mea
Pentru a te descoperi aşa cum eşti cu adevărat,
Înnotând în fluidul precum almadinul din culoarele trupului tău.
Vreau să-mi pui în ochi lumina sufletului tău,
Şi astfel, voi fi sigur că nu mă voi rătăci niciodată .
Vreau să te străbat de la un capăt la celălalt
Fără să mă satur de infinitul parcurs.
Fac primul popas la glezna de unde-mi iau seva,
Care mă ajută să înaintez spre fericirea ce ne stăpâneşte.
Tunelul piciorului mă transformă în paladiu
Ca eu să pot savura cu nesaţ inserţiile fibrelor de frişcă
Încrustate cu bucăţi mari de căpşună,
Ce-mi alintă mâinile în căutarea lor nebună de tine.
Te cuprind cu braţele iubirii pentru a te păstra
Cu dorinţă, la fel de pură şi diafană precum nufărul.
Înaintând, mă adâncesc tot mai mult în marea sufletului tău
Care mă salvează din marea mea nelinişte
Astâmpărată doar de ceea ce eu simt, gust şi sărut în interiorul tău.


Sursa foto - http://www.videoachim.home.ro

48 comentarii:

HTC photography spunea...

ce bine ca mai exista optimism...
Ma-nclin!

Geanina Codita spunea...

@boss ,
bine ai revenit, Căpitane!

De fiecare dată când citesc despre tine îmi vine în minte o întrebare ce ţi-a fost pusă pe blog "eşti însurat?".

Atât de direct a venit întrebarea acesta, iar răspunsul a fost atât de promt şi cu atâta optimism, încât mă bucur să te am printre cititorii mei.

Am râs cu lacrimi în acea seară .

O zi de mare minune să ai, domnule boss!

ajnanina spunea...

pofticioasa mica...
pai tu-mi ceri mie serbet cand tu manaci capsuni cu frisca de pe aici?
mai, mai...

Geanina Codita spunea...

@ajnanina ,
m-ai prins!!!

Aşa este, poftele greu mi le pot stăpâni...când vine vorba de şerbetul făcut de tineeeeeeeeeeee.....

O zi cu potop de frişcă să ai, draga mea dragă!

mmary spunea...

"Vreau să-mi pui în ochi lumina sufletului tău,
Şi astfel voi fi sigur că nu mă voi rătăci niciodată .
Vreau să te străbat de la un capăt la celălalt
Fără să mă satur de infinitul parcurs."

superb Geanina...superb...profund...
cat despre calea ce incepe de la glezna :...delicioasaaaaaaaaa...

Geanina Codita spunea...

mmary ,
mie-mi spui despre ...delicii?

Le savurez de fiecare dată cu maximă plăcere...

Mă bucur că ai pătruns profund în textura versurilor, starea de bine pe care o ai ...se simteeeee...

Îmbrăţişări şi pupici geaninoşi, draga mea dragă!

Anonim spunea...

Unul din cele mai faine texte citite de mine in toata blogosfera. Ma inclin...

Geanina Codita spunea...

bl000g ,
onorată sunt de comentariu.

Mulţumesc cu tot sufletul.

Nu trebuie decât să trăim cu intensitate aceste sentimente şi totul devine posibil.

Pupici geaninoşi trimit către tine ,ca să îţi prelungesc starea de visare!

silvo spunea...

Eso es para eso es el amor, muy buen día Geanina

Geanina Codita spunea...

@silvo ,

es un poema de amor que se que leen mi blog a ser perpetuamente en el amor, y amor con la misma pasión que el primer día.

INCERTITUDINI spunea...

Delicii sentimentale!

Geanina Codita spunea...

@incertitudini ,
sunt binevenite oricând.

Viaţa ar fi mult mai tristă fără...

Te îmbrăţişez!

elite spunea...

Vreau sa stii ca randurile tale ma linistesc si ma bucura...

Geanina Codita spunea...

elite,
sufletul trăieşte bucuria unei linişti de invidiat.

Asta trăire de excepţie.

Pupici geaninoşi trimit către tine, draga mea.

angela spunea...

un poem frumos ca iubirea din sulfetul tau :)
lumina si raze imprastiate prin lume :)

Geanina Codita spunea...

angela ,
bine ai revenit, draga mea!

Sper că îţi este bine.

Iubirea să te însoţească pretutindeni, draga mea.

O zi de mare minune să ai!

Geocer spunea...

Si tu Geanina? Esti maritata?
Asta apropo de ce ti-ai amintit tu despre boss. :))

Geanina Codita spunea...

Geocer,
metafora nopţii, bine ai revenit!

Tu ce crezi?

Miriam spunea...

Geanina, te aşteaptă ,,Zâmbete" în dar pentru răspunsul tău superb, aici.
http://psalmdedor.blogspot.com/2009/07/zambete-in-dar-pentru-raspunsurile.html

PS. Mă voi reîntoarce să citesc în tihnă versurile...Le-am citit în grabă...Acum împart zâmbete :)

Geanina Codita spunea...

Mariana ,
mulţumesc, draga mea.

Am preluat şi ochii mei sunt numai zâmbet şi fericire.

Zile pline cu arome de zâmbet!

Ana Gabriela spunea...

superb de tot draga mea...

dar mi-ai facut pofta de frisca si capsuni (fructele mele preferate:P)

o aroma cu totul speciala am regasit pe blogul tau...aroma fericirii:D

te imbratisez cu drag

Geanina Codita spunea...

@raza de soare,
bine ai revenit, minune de OM!

Este aromă peste tot , aromă de iubire şi frişcă peste ea din abundenţă.

Gândurile sunt albe de la mătasea de frişcă, sufletul precum nufărul.

Te îmbrăţişez cu drag!

Mikka spunea...

Ayyy-Ayyyyy! De-aia imi place mie multa frisca la cafea...

Straluciri, arome si gusturi imbatatoare si mai ales iubire, multa iubire.
Imi place amestecul asta si-l voi gusta din plin in fiecare zi, si mai ales in fiecare noapte...

Mi-a placut tot-tot, dar asta cel mai mult:
"Vreau să-mi pui în ochi lumina sufletului tău,
Şi astfel, voi fi sigur că nu mă voi rătăci niciodată.
Vreau să te străbat de la un capăt la celălalt
Fără să mă satur de infinitul parcurs."

Calatoria interioara si sarutul dinauntru al celuilalt... Minunata descriere a trairii impreuna.

Frumoasa si strlucitoare dragostea ta. Merita degustare continua...
Bucura-te!

Geanina Codita spunea...

Mikka ,
eşti plină de frişcăăăăăăă!

Mereu mă întrebam, de ce?

Am aflat răspunsul şi trebuie să recunosc, îţi stă tare bine aşa.

Un coctail interior de zile mari, îţi dai seama ce trăiri şi ce explozii de... frişcă?

Pupici geaninoşi peste normă, draga mea dragă!

lichazul spunea...

Giannine

ya he votado por tu blog en topblog
te dejo las mejores vibras a tu vida
Y GRACIAS POR DEJAR HUELLA EN MI ESPACIO

que tengas un bello día

Geanina Codita spunea...

§♫*€lisa*♫§ ,

mi querida
Gracias por visitar y votantes.
Vengo a usted cada vez que con amor, me encanta lo que escribe.

Espero que cada vez con gran amor.

Tiene hermosos días!

Essences spunea...

Si eu vreau...

Geanina Codita spunea...

@inka ,
la tine eram pe blog.
Greu de crezut, nu-i aşa?

Îţi dăruiesc toate versurile care îţi plac , te fac să te simţi iubită şi frumoasă .

Iubiri în priviri, draga mea!

Geocer spunea...

Eu stiu bine ca esti maritata, dar intrebam si eu ca sa fiu in ton cu ce ti-ai amintit tu.

Geanina Codita spunea...

Geocer ,
sunt foarteeeeee măritată, metafora nopţii.

Doar că singură fiind pe acasă, ai mei deja au plecat către casa de vacanţă, scriu şi citesc, acestea fiind îndeletnicirile de bază pe lângă cursurile din mediu privat, ce se vor încheia duminică cu examenul de absolvire, iar eu intru în vacanţăăăă cu adevărat.

O zi de mare frumuseţe să ai!

PS astăzi am descoperit că ai şi banner, l-am ataşat la loc de cinste, să afle toată lumea că avem o metaforă a nopţii...

Lucian Vâlsan spunea...

Frumos, frumos ! Aplauze zgomotoase !

O zi frumoasă să ai !

Geanina Codita spunea...

vilo13 ,
mulţumesc, prieten drag.

Este o poveste fără artificii, naturală, pe care o poate trăi oricine iubeşte cu patimă.

Să ai zile pline de iubire!

Miriam spunea...

Geanina, m-am întors :) Am recitit poezia...E atât de plină de fineţea acelui UNA...E misterioasă şi asta e bine! Îl laşi pe cititor să îşi pună întrebări dar îl şi ei cu tine fâcându-l părtaş senzaţiilor multiple prin care percepi iubirea şi partenerul...E superbă! Felicitări!

Paul spunea...

am sa revin cand pot citi, pana atunci...imbratisari cuvantului tau cald si primitor!

Geanina Codita spunea...

Mariana,
de fiecare dată vreau să vă transmit ceea ce am trăit şi trăiesc eu.

Sentimente ce ar trebui să fie prezente zilnic în sufletul nostru.

Mulţumesc de comentariu şi pentru vizitele tale zilnice.

Îmbrăţişări peste normă, draga mea!

Geanina Codita spunea...

Paul,
eşti binevenit oricând.

Mulţumesc de urări şi o zi frumoasă!

Anonim spunea...

"Tunelul piciorului mă transformă în paladiu", un vers ingineresc! :-)

Anonim spunea...

EN MI PEQUEÑO Y HUMILDE ESPACIO
HE DEJADO DOS REGALOS PARA TI…
SERIAS TAN AMABLE EN ACEPTARLOS.?
ES MI UNICO MODO DE DEMOSTRARTE
CUANTO TE APRECIO….GRACIAS.
(CONSTRUYENDO SUEÑOS)
SONRÍO....
Aunque la vida me golpee,
Aunque no todos los amaneceres sean hermosos,
Aunque se me cierren las puertas. Sonrío...
SUEÑO....
Porque soñar no cuesta nada y alivia mi pensamiento,
Porque quizás mi sueño pueda cumplirse,
Porque soñar me hace feliz.
LLORO...
Porque llorar purifica mi alma y alivia mi corazón,
Porque mi angustia decrece,
aunque sólo sea un poco,
Porque cada lágrima es un propósito de mejorar mi existencia.
AMO...
Porque amar es vivir,
Porque si amo, quizás reciba amor,
Porque prefiero amar y sufrir,
que sufrir por no haber amado nunca.
COMPARTO....
Porque al compartir crezco,
Porque mis penas, compartidas, disminuyen,
Y mis alegrías se duplican.
A PESAR DE TODO¡
Sonrío, sueño, lloro, amo, comparto , vivo.!!!
Y por esto cada día doy gracias a Dios que me da un día más de VIDA...

(AUTOR.DESCONOCIDO)
LuNa

Geanina Codita spunea...

simioncristian,
bine ai revenit!

Trebuie să se regăsească în aceste versuri şi inginerii, nu numai visătorii.

O seară de mare minune!

Geanina Codita spunea...

@LuNa ,
que hizo una gran sorpresa.

Muchas gracias por los regalos. Eres un gran hombre, me sentí cuando visité el blog.

Una hermosa noche y mucho amor!

Dumitru K. Negoita spunea...

Cand am citit despre a "pune in ochi dorinta sufletului" si apoi ... asa cum frumos spune si mmary, de fiecare data vi cu ce, tineretea o cere.Si nu de putine ori ma intreb:Ce-i cu mine? printre acesti tineri frumosi si destepti.

elena marin-alexe spunea...

Frumoase gandurile asezate in pagina pentru ochi hulpavi, doritori de frumos si maiastru vers.Superb! O seara minunata iti trimit pe aripa norilor....

Abuela Ciber spunea...

Agradezco tu visita!!!!
Cuando logre traducir te leeré.

Cariños

Lisandru Cristian spunea...

"Fac primul popas la glezna de unde-mi iau seva,
Care mă ajută să înaintez spre fericirea ce ne stăpâneşte.
Tunelul piciorului mă transformă în paladiu
Ca eu să pot savura cu nesaţ inserţiile fibrelor de frişcă
Încrustate cu bucăţi mari de căpşună" - foarte frumows, Geanina, ai reuşit să transmiţi din nou imagini minunate... Cu mare plăcere am citit...

Geanina Codita spunea...

Dumitru Negoita ,
bine aţi revenit, Maestre!

Vă stă tare bine " printre aceşti tineri frumoşi şi deştepţi."

Să aveţi o zi plină de prospeţime!

Geanina Codita spunea...

elena marin-alexe ,
ai pus punctul pe "i", dragă prietenă.

Şi încă ce ochi, de toată frumuseţea.

Te îmbrăţişez cu mare drag.

Geanina Codita spunea...

Abuela Ciber ,

Gracias por visitarnos.

He leído con gran amor todo el tiempo.

Tiene un gran día milagro!

Geanina Codita spunea...

Cristian ,
onorată sunt de comentariu.

Mulţumec pentru vizitele pe care le faci pe blogul meu, pentru că citeşti cu plăcere ceea ce scriu şi pentru toate gândurile tale bune.

Ziua să-ţi fie precum gândurile!

Fiorul dorinţei să nu vă părăsească nici măcar atunci când ghearele durerii vă vor sufoca dorind să fiţi în totalitate a lor.
Dorinţa are culoarea albă, iubirea şi-a asumat culoarea roşie iar speranţa îmi spune insistent, verde.
Vă dăruiesc cu tot sufletul aceste culori.
Geanina Codiţă